4. bölüm Nolan Hasen & Maddy

190 15 13
                                    

Maddy tüm gece uyuyamadı ve Nolandan etkilendiğini kabul etmek istemedi. Çünkü böyle birşey olursa Annesi ile Üvey babası Nate'in mutluluğu bozulacaktı, Annesinin mutluluğu hak ettiğini düşünüyordu.Hem Nolan onun üvey kardeşiydi. Tüm gece bu karmaşık olayı düşündü. Ama ne yapacağına karar vermedi bu yüzden biraz zamana bırakmayı tercih etti. Çünkü daha Nolan'ı tanımıyordu.Düşünürken uyuya kaldı.
Sabah olunca annesi odaya girdi ve
-(monna)Günaydınn bebeğimm
-(maddy)Günaydın anne bu arada benim pek iştahım yok bugün kahvaltıya gelmek istemiyorum
-(monna)Hayır gelceksinn Nate bir konuşma yapıcak önemli 10dk ya gell.
-(maddy) off tamam.
(Hazırlanır ve kahvaltıya iner)
(Mutfağa geldiğinde nolan'ın fazlasıyla üzgün olduğunu görür ama birşey demez)
-(nate)Evet hepiniz hoşglediniz, herkese günaydın  bugün çok önemli bir balomuz var aile olarak gitmemiz gerekiyor benim için cok önemli güzel bir izlenim bırakmalıyız.
-(monna)saat kaçta olucak hayatım? Keşke daha önceden haberimiz olsaydı ama olsun yetişiriz.
-(nate)9.30 da başlıyor hayatım aklımdan çıkmış haber vermeyi unutmuşum bu arada ben erkenden gidicem Monnada benimle gelir Nolan sen Maddyle birlikte geç kalmadan baloda olun tamam mı?
-(Nolan)Tamam baba.
-(monna)evet zaten nolan arabayı cok dikkatli kullanıyor daha iyi olur.
-(Nolan)Neyse ben doydum afiyet olsun hepinize Iı Maddy konuşabilir miyiz, tabi istersen?
-(maddy)tamam.Afiyet olsun
(Maddy de kalkar )
(Bahçeye çıkarlar)
-(maddy)ne oldu?
-(nolan)dün gece için çok özür dilerim kendimi kontrol edemedim ve kontrolde edemiyorum birdaha böyle bir olay yaşanmıyacak ama yinede ben kendimi kontrol edemessem buna izin verme.
-(maddy)Ne yani sen bana her yaklaştığında kaçacak mıyım?
-(nolan)Kendimi senin yanında ve sana karşı kontrol etmekte zorlanıyorum hiç böyle birşey yaşamamıştım
(Maddy  güler ve gider)
(Nolan Maddy ye aşık olmaya başladığını fark eder)
-(nolan)lanet olsun! (diye bağırır)
(Nolan içkilerini alıp sahile içmeye gider bir şenzlonga uzanıp içkileri içmeye başlar Maddy yi düşünmekten balo aklından çıkar)
-(monna)Maddy Nolan nerede arıyoruz ulaşamıyoruz
-(maddy)nasıl gelmedimi?
-(monna)hayır gelmedi sende ara nerede bu çocuk Nate için çok önemli bu balo!
-(Nate)gelmeyecek belli biz gidelim sonra Nolan ile konuşucam.
(Maddy Nolan'ın nerede olduğunu merak eder ve balo boyunca tek bir kelime bile etmez.)

Umarım beğenirsinizz oy vermeyi unutmayınn🫶🏻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nolan Hasen&MaddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin