Güneşe olan alerjim

15 3 4
                                    

Yine sıradan bir yaz günüydü. Okullar kapatıldı. Herkes tatil için sahile gidiyordu. Yine sıradan bir yaz günüydü. Hava çok sıcaktı. Babama sahile gitmesini söyledim.
Biraz düşündükten sonra kabul etti. Annem küçük kardeşim Nihat'ı hazırladı ve yola çıktık, yollar çok sıkışıktı. Herkes sahile gidiyordu. Yarım saat sonra sahile vardık. Bir süre sonra kardeşimle denizde yüzdük ve voleybol oynadık. Bir süre sonra kollarımın kızarmaya başladığını fark ettim. Ben de anneme gösterdim o da uzun süredir güneştesin o yüzden git gölgede biraz kal dedi. Sonuçta güneş kremi sürmüştük. Sonra annemin dediği gibi gölgeye uzandım. Gölgede yattığımda kolumdaki kaşıntı azaldı. Ve sonunda akşam oldu ve eve gittik. Saat geç olduğu için uyumaya karar verdim.
Çünkü yarın arkadaşlarımla vakit geçirecektim. Sabah ağardı. Saat dokuzdu. Öğle yemeğini yedikten sonra odama çıktım, üzerimi değiştirdim ve evimizin yanındaki parka gittim. Bütün arkadaşlarım gelmişti. Onlarla birlikte sinema ve eğlence merkezine gittik. Sonra bizim mekana geldim, hava çok sıcaktı ama buna rağmen yine oynamaya devam ettik. (Voleybol oynuyorduk) Ve yine sıcaktan kollarım kızarmaya başladı, bu beni korkuttu çünkü ne zaman güneşe çıksam bu başıma geliyordu. Bu durumu ailemle konuşdum.kısa bir süre içinde doktora gitdik ve bu durumu ona soyledik. Doktor muaniye yaptıkdan sonra bunun güneş alerjesi olduğunu söyledi. Bu durum bizim hepimizi şaşırtdı. Ardından bir daha güneşe çıkmamamı söyledi. Şimdi arkadaşlarımla akşam buluşuyorum. Gündüzler ise bilgisayarımla vakit geçiyiriyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Güneş alerjimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin