-2-

19 1 1
                                    

Byl čas vyrazit, šla jsem se obout a vyšla jsem ven. Zamkla jsem a odešla do školy. Když jsem dorazila do školy potkala jsem u skříněk Abigail. „Ahoj Tess!" Usmála se na mě. „Ahoj Abbi" Odpověděla jsem jí s úsměvem. „musím ještě na záchody Tess" kývla jsem a šla s ní. „půjdeme dneska teda do toho obchodu?" Zeptala jsem jí. „Jasně platí" usmála se. Ještě před odchodem jsem si dala lesk na rty upravila vlasy a odešly jsme.

Vešla jsem do třídy a slyšela jsem opět nadávky od Amy a Emily, ale mě je to jedno. Sedla jsem si do lavice s Abbi a čekaly jsme než zazvoní.

Zazvonilo a do třídy vešel ředitel s chlapem.
„Dobrý den děcka chtěl bych vám představit nového pana učitele na český jazyk, matematiku a zeměpis pana Paytona Moormeiera." Řekl s úsměvem. A všichni jsme se poté podívali na nového učitele byl celkem pohledný nebudu lhát.

„Zdravím jsem tedy váš nový učitel a doufám, že si budeme všichni rozumět." Představil se nám.

Mohlo by mu být kolem 21 byl fakt hezký, hnědovlasý a mohl mít 190 cm oproti mně byl fakt vysoký, protože mám jen 170 cm.

„No to je asi vše jen vám popřeju hodně štěstí k učení" Řekl ředitel a poté odešel.„Tak kde začneme asi se nejdříve představíme.

Začala se představovat Amy s Emily a potom další. Přišla řada na nás.„Jsem Abbi Daves" „Tess Smith"
„Těší mě Abbi a Tess" usmál se a posadil se za svůj stůl. „Tak teď máte volno celou hodinu tak si vyberte co chcete dělat, ale potichu prosím" A věnoval se svým věcem. Začala jsem si povídat s Abbi o Paytonovi. „Já si myslím, že je fakt pěkný" Řekla Abbi. „Jo to je, ale je divný mít něco s učitelem" Zasmála jsem se. Otočila jsem se hlavou směrem k novému učiteli a chvíli jsem ho pozorovala než zvedl svůj pohled na mě.

Usmál se a díval se na mě. Já hned uhnula pohled na Abbi, která se koukala do mobilu. Tak jsem si ho nakonec vytáhla taky. „Tess potom do ředitelny prosím." Já se jen podívala na něho jako co jsem udělala. „důvod" odpověděla jsem. „potřebuji s tebou probrat přihlášku na tvojí školu." „dobře".
A dál jsem se věnovala instagramu a on asi třídnické knize.

School |CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat