"YOKSA O BİR PC Mİ?"
Tuğra iç ses:
"Yoksa o bir PC mi?" dedi bağırarak sanırım hayatında ilk defa PC görüyor bende cevap olarak "Yok knk annem" dedim. Sanırım şakam hoşuna gitti çünkü kıkırdadı. Kıkırdaması sanki biraz ne birazı çok hoşuma gitti. Bilmiyorum ama bana hep Levi'nin hatırlatıyor acaba neden...
Haktan iç ses:
"Yoksa o bir PC mi?" dedim çünkü hayatımda ilk defa PC görüyordum. Ve bana alaycı bir şekilde "yok knk annem" dedi bu şaka biraz hoşuma gitti bu yüzden kıkırdadım. Ama sesim sanki onun eski sevgilisi "Levi" gibi çıktı. Sonra "Haktan böylemi kalcan oğlum git benim dolaptan bişi giy dedi. Ve bunu derken sanki kızarmıştı yoksa benden mi utanıyor. Bende "peki"anlamında başımı salladım ve odasına gitti.
" hmmm odası çok güzel kokuyor"diye fısıldadım. Sonra bunu dediğim için biraz utandım. Dolabını açtım ve şok oldum. NE NASIL BU KADAR TOPLU OLABİLDİ!?. Dedim çünkü 5. Sınıftan dolabını biliyorum herşeyi birbirine girerdi ama şimdi çok düzenli olmuş. Toplu olması hoşuma gitmedi değil ama sonra bir ses geldi"Haktan napıyon olum dolabımı tekrardan falan mı kuruyon" dedi. Açıkça uçarak öylesine bir takım seçtim ve onu giyip aşağı indim. Yine mi kızardı o? Ufff benden utanıyor heralde dedim ve sonra aklıma bunu ona sormak geldi. "Tuğra benden utanıyor musun çünkü her ben bişi dediğimde veya bana baktığında kızarıyorsun" dediğin anda hemen yüzünü başka bir yöne çevirdi. "NE? ALAKA SEN BENİM AGAMSIN SENDEN Mİ UYANICAM" dedi ve mutfağa gitti ben ise salonda boş boş oturuyordum.
Tuğra iç ses:
Olamaz sanırım çok belli ediyorum ama etmemeliyiz şimdi yemek yapmalıyım. Ve bir dolabı açıp içinden noodle çıkardım. Ardından şu ısıtım içine koydum ve olmasını bekledim. 3dk içinde oldu ve bir tepsiye koyup salona gittim. O çoktan bir film seçmiş ve beni beklıyordu. "Üşendiğim için noodle yaptım" dedim. Gülümsedi hoşuma gitti bende hafif bir tebessümle yanına oturdum.
Haktan iç ses:
Mutfağa gitti ve bende televizyonu açtım. Netflix vardı ve ordan film bakmaya başladım. Sonra aklıma hep benden utandığı geldi ve sinsilik yapmak geldi ve korku filmi seçtim.sonra geldi ve "üşendiğim için noodle yaptım" dedi bende gülümsedim. Sanırım hoşuna gitti çünkü gülümsedi. Ve yanıma gelip oturdu. Bende ona baktım ve biraz kızarmıştı. Hmmm acaba bana hisler besliyormu diye merak ettim. Ama farkettirmeden onu izliyim dedim.
Ve sanki bana karşı çok na...376 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi dakika 9 cm'mi ( !Açıklamayı Okuyarak Başlayın! )
Teen Fiction!! Lütfen "1.Not" bölümünden başlayın!!.BoyxBoy kurgudur ve Tuğra denilen 👌👑velet benim sevgilimm😱