05. The Story

3 0 0
                                    

I stopped for a moment and stared at his eyes deeply.

"𝘑𝘢𝘬𝘦, 𝘐'𝘮 𝘯𝘰𝘵. 𝘚𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦. 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘪𝘵. 𝘙𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺. 𝘐𝘵 𝘫𝘶𝘴𝘵, 𝘌𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘪𝘴 𝘢 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘣𝘢𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘮."

"𝘚𝘰 𝘪𝘵'𝘴 𝘧𝘪𝘯𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘣𝘢𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘮𝘦?"

I was confused. Why he act like this. It makes me feel more sorry for what I said to him.

"𝘕𝘰. 𝘐𝘵'𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵."

"𝘠𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵. 𝘏𝘦 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘪𝘤𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘐'𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘥 𝘰𝘯𝘦. 𝘌𝘷𝘦𝘯 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘨𝘳𝘦𝘦𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵. 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥, 𝘪𝘵 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘣𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢 𝘴𝘰𝘯 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘌𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘮𝘦."

That words, hurt me.

"𝘑𝘢𝘬𝘦."

"𝘐'𝘮 𝘧𝘪𝘯𝘦."

I finished helping him with his cut. Now we just sit together.

"𝘈𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴?"

"𝘏𝘶𝘩?" I asked him.

"𝘋𝘪𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘌𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘰𝘰?"

I was shocked when I heard that. Damn it. Seriously, Jake is the first man who came to my house.

"𝘠𝘰𝘶 𝘤𝘳𝘢𝘻𝘺? 𝘕𝘰."

"𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘢𝘮 𝘐 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘰𝘯𝘦 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦?"

I can feel my heart racing fast and my face turning red.

"𝘊𝘶𝘵𝘦." he said while smirking at me.

"𝘞𝘦'𝘳𝘦 𝘥𝘰𝘯𝘦. 𝘎𝘰 𝘯𝘰𝘸."

"𝘊𝘢𝘯'𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘦𝘦? 𝘐'𝘮 𝘩𝘶𝘳𝘵 𝘯𝘰𝘸."

I look at him. He looks so handsome. Then suddenly he come towards me and our eyes met together. Just an inch then our lips will touch each other. He stared at me so deep that I can feel butterflies in my stomach.

"𝘑𝘢𝘬𝘦,"

"𝘚𝘴𝘵𝘵𝘵. 𝘓𝘦𝘵'𝘴 𝘴𝘵𝘢𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵."

I'm not comfortable of course. But I don't hate it. Then he sit and lay his head on my shoulder.

"𝘈𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘶𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴?" he asked me.

"𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘩𝘢𝘵?"

"𝘛𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘸𝘦 𝘮𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦, 𝘢𝘯𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨. 𝘐 𝘤𝘢𝘯 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨."

I remained silent. Of course I want to know.

"𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 20, 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘯𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭. 𝘐 𝘸𝘰𝘯'𝘵 𝘴𝘢𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘢𝘮𝘦. 𝘓𝘦𝘵'𝘴 𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘩𝘦𝘳 '𝘣𝘦𝘢𝘳'. 𝘚𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘸𝘦'𝘳𝘦 7 𝘸𝘦'𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳. 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳, 𝘴𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘢 𝘨𝘳𝘦𝘢𝘵 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘦 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘯𝘰𝘸. 𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘣𝘦𝘢𝘳 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘪𝘧𝘦. 𝘛𝘩𝘦 𝘧𝘢𝘤𝘵 𝘪𝘴, 𝘐 𝘭𝘪𝘬𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵. 𝘛𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘥𝘢𝘺 𝘸𝘦 𝘮𝘦𝘵, 𝘐 𝘧𝘢𝘭𝘭 𝘪𝘯 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳. 𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘢 𝘸𝘦𝘦𝘬 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳, 𝘌𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳. 𝘐 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘧𝘰𝘳 𝘪𝘵. 𝘐'𝘮 𝘯𝘰𝘵 𝘭𝘰𝘴𝘪𝘯𝘨. 𝘖𝘧 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦 𝘐 𝘥𝘰 𝘮𝘺 𝘱𝘢𝘳𝘵 𝘵𝘰𝘰. 𝘜𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘰𝘯𝘦 𝘥𝘢𝘺, 𝘐 𝘨𝘰 𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘣𝘦𝘢𝘳. 𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘮𝘦𝘵 𝘌𝘵𝘩𝘢𝘯. 𝘐 𝘨𝘳𝘢𝘣 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳. 𝘐𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘌𝘵𝘩𝘢𝘯. 𝘞𝘦𝘭𝘭, 𝘰𝘧 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘢𝘣 𝘮𝘦 𝘣𝘺 𝘮𝘺 𝘤𝘰𝘭𝘭𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘶𝘯𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦."

The Stars & UsWhere stories live. Discover now