-Hae-in-
Hae-in : Abang tak nak balik jumpa Mama dengan yang lain? *tanya Yeonjun*
Yeonjun : Buat masa sekarang belum lagi *usap rambut Hae-in* Kalau semua dah selesai baru abang balik jumpa Mama dengan yang lain?
Hae-in : Janji?
Yeonjun : Janji sayang *sambil senyum* Tapi Abang pon nak adik janji dengan Abang yang adik back to the normal boleh?
Hae-in : Macam mana Abang tahu adik tak macam dulu?
Yeonjun : Lupa ke yang abang always ada dengan adik sampai bila-bila so abang tahu la perubahan adik semua?
Hae-in : Jadi abang tahu la yang adik selalu bergaduh dengan Appa?
Yeonjun : Of course tahu, tapi Abang tak salah kan adik ataupun Appa *usap rambut Hae-in* Semua ni jadi atas rangcangan Abang sendiri
Hae-in : *hanya diam*
Yeonjun : Abang minta maaf sebab libatkan Adik dalam hal ni?
Hae-in : *pandang Yeonjun* Adik tak salahkan abang... adik faham keadaan abang masa tu *senyum* *mendongak pandang langit* Tak sabar nak bagi tahu Mama yang anak teruna dia hidup lagi?
Yeonjun : No jangan?
Hae-in : Kenapa? *pandang Yeonjun*
Yeonjun : Abang tak nak siapa-siapa tahu yang abang masih hidup So please jangan bagi tahu diorang keadaan abang sekarang ni?
Hae-in : Kalau adik bagi tahu jugak?
Yeonjun : Abang tak nak nyawa Adik dan yang lain terancam please jangan? *nada tegas*
Hae-in : *Alihkan pandang ketempat lain* Yang tu pon sebab abang jugak ke?
Yeonjun : Maaf sayang?
Hae-in : Kalau itu pon sebab Abang jugak? *pandang Yeonjun* Adik Akan ikut?
Yeonjun : *senyum* Terima kasih sayang *cubit pipi Hae-in*
Hae-in : Tapi?
Yeonjun : Ada Tapi ke?
Hae-in : Ada *senyum sinis*
Yeonjun : Okay Fine *nada malas* apa Dia?
Hae-in : Lepas tugas abang semua dah selesai,adik nak abang bawa adik jalan-jalan boleh?
Yeonjun : Jalan-jalan?
Hae-in : Haah, adik nak abang bawa adik Jalan-jalan semua kerajaan boleh?
Yeonjun : *senyum* Patik menurut perintah puteri raja Kim Hae-in?
Hae-in : *sengeh* *nak bangun dari duduk* Auh? *pegang belakang dia*
Yeonjun : Yang pergi bangun tu kenapa? *tarik Hae-in duduk*
Hae-in : Macam mana Hae boleh luka? *tanya Yeonjun*
Yeonjun : Lupa ke petang tadi adik kena serang dengan penyagak dekat hutan sana?
Hae-in : Kena serang?
-Flashback-
Hae-in : Ahh!! *menjerit sekuat hati sambil menunggang* *sambil menangis* Kau ingat senang ke aku nak lupakan apa yang kau dah lempar semua kata-kata dekat aku haaa!! Aku benci kau!!!
Sambil menjerit, kuda yang ditunggang mula berhenti dan Hae-in berterusan menangis sampai terdengar esakan-esakan yang keluar dari mulut Hae-in. Sambil leka menangis ada beberapa penganas mula menggelilingi Hae-in yang masih ada diatas kudanya.
Hae-in : *sedar ada orang kelilingi dia* Siapa kau? *cari pedang di sisi* Shit? *marah diri sendiri* *kesat airmata dengan kasar* *pandang yang lain* Apa kau nak ha?
YOU ARE READING
LOVE OTHER SIDE
Romance_Kisah ini menceritakan seorang remaja perempuan yang berkeliaran didalam hutan tanpa peneman Sambil memandang persekitaran hutan yang agak Sunyi itu. Sambil bersiar ditengah-tengah hutan? Ada tiga ekor seriga liar yang kelaparan, Si perempuan itu m...