Taekook
ڕیاكشن جێبێڵن
.
.
.
.
.
سەرەتای وەرزی بەهار لە كۆریای باشور
هەورە سپیەكان كە وادەزانیت پەمۆن بە ئاسمانە شینەكەوە هەندێكجار ڕۆژە زەردو جوانەكە لە باوش دەگرن نایەڵن تیشك بە زەوی بڵاو بكەنەوە....
بەڵام ڕۆژەكە هەرزو بەدەر دەكەوێتەوە بەهۆی كزە باكەوە..
دار گێڵاسەكان هەموی خونچەی پەمەییان دەركردوە..
هەموو شوێنەكان پڕن لە سەوزای و گوڵی ڕەنگاو ڕەنگ ..
كەش و هەواكەی ئەوەنە تایبەتە تەنانەت خەڵكەكەی نایانەوێ بۆ یەك چركەش بگەڕێینە ماڵەوە..
.
.
.
لەبەردەم پەنجەرە گەورەكە كە بەتەواوی لایەكی خانوەكەی لێ پێكهاتوە ،، كوڕە بچوكەكە لە ئەرزەكە دانیشتوەو چەندەها پەڕەو كانڤاس و بۆیەو كەرستەی وێنەكێشانی بەم ناوەدا بڵاو كردۆتەوە
بە ژیكەڵەیەوە خەریكی وێنەكێشانە،،،،لەم كاتەدا پیاوێكێ گەورەی چوار شانە بە قاتێكی نیلی تۆخەوە هاتە ژوورەوەو كوڕە بچوكەكەی بینی ،،، بەڵام ئەوەندەی نەبرد تا دەستبكات بە هاواركردن،،،،،
تێی: بەنەفرەت بیت چ نەفرەتیەكت كردوە؟؟؟؟
بە دەنگێكی نزمی توڕەیەوە كە لە دەنگی دەتزانی ئێستا دەیهەوێ ئەم كوڕە بچوكەی بەردەمی بكوژێ،،،،دەی مافی خۆیەتی ئەوەتا ئەم كوڕە بچوكە ڕۆشتوە هەرچی قوتوی قاوە گرانبەهاكانیەتی بەتاڵی كردوە،،، بە قاوە نایاب و تایبەتەكەی تێهیۆنگ ....وێنە دەكێشێ!!!!!!!!
كوك: چیم كردوە؟؟؟ بۆچی نەفرەت دەكەی؟؟؟ ئەسڵەن بۆچی من بە نەفرەت دەكەی؟؟؟ شەرتبێ مامە كیم بێت پێی بڵێم!!
سەرەتا بە ئاساییەوە قسەی كرد وەك بڵێی هیچ كارێكی خراپی نەكردبێ ، دواتر بە هەڕەشەوە قسەی كرد ، تەنانەت خۆشی داماو كردبو!!!!!تێی: هێشتا قەرزارم دەكەیتەوە؟؟ نا ئەسڵەن هیچت نەكردوە!!!
خوایە ئەم بەڵایە چیە توشم بوە؟؟؟
سەرەتای قسەكانی بە گاڵتەجاریەوە كرد .. دواتر سەری بۆ ئاسمان بەرزكردەوە..كوك: وەك بڵێی من زۆرم پێ خۆشە كە لێرەم ؟؟؟ سەیری من بكە كیم تێهیۆنگ ئەسڵەن ئەوەی بەڵا بێت تۆی بەسەر منەوە !!! تەنانەت ڕێگە نادەی بڕۆم بۆ دەرەوەش !!!!
سەرەتا بە توڕەیەوە قسەی كرد ... دواتر فەیسێكی سەرسوڕماوی هەبو!!!!تێی: وادەزانی من ناهێڵم؟؟ ئەوە باوكمە كە فرمانی كردوە ،
ئەسڵەن بەدەست من بێت ، پێم خۆشە بڕۆیت تەنانەت بۆ خەویش نەگەڕێیتەوە!!!
بە جدی دەنگێكی گڕەوە قسەی كردكوك: منێش هیوا بۆ ئەو ڕۆژە دەخوازم لە تۆ نەجاتم بێت!!
سەیری چاوەكانی تێهیۆنگی دەكرد ...تێی: تەنها ، تەنها یەك جاری تر بوێری بكە دەست لە شتەكانی من بدەیت ، بەخوا دۆزەخ بە چاوەكانت دەبینی!!!
هەر كە چاوی كەوتەوەوە سەر قاوە گرانبەهاكانی ، ڕێك بە چاوەكانی خەریك بو كوك شەق بكات...
YOU ARE READING
دڵ ڕەق
Historia Cortaجۆنگكوك : بۆچی پێویستە من لەوێ بمێنمەوە باوكە؟ بەڕێز جیۆن: هەموشتێك بۆ چاكەی تۆیە كوڕەكەم . . . . تێهیۆنگ: سوێند بەخوا دەتكوژم جیۆن جۆنگكوك جۆنگكوك: وادەزانی زۆر لێت دەترسم كیم تێهیۆنگ؟ Top: taehyung Bottom: jungkook شیپەكانی تریش لە خۆدەگرێت نوسەر...