A hmun hma kan thlen chuan thli chu a tawk lek chuan thhaw in, a nuam hle, hmanhmawh tak chuan Apuia leh Hruaii te pawh chu hmun fianrial lai an pan dun ta nghal a, Rina nen erawh kan lo nui kek kek.
Duhtawk an tih hnu ah chuan rawn chhuak in, kan kir ho leh ta a, in ka thlen meuh chuan khhua chu a thim ti tih tawh a, anu eirawng bawl lai chu ka pui nghal bawrh bawrh a, zanriah chu kan ei ta nghal a. Kan ei khham chuan apa chuan, “Bawiha, mikhual kan thleng ve dawn, nupa leh an fapa nangmah ang rual ani a, an fapa nen i room in tawm ula a pawi angem?” tiin ka thleng sil lai chuan min lo zawt a, “Ai, pawilo e” tiin ka chhang let nghal.
Zan dar sawm dawn ah chuan kan mikhual tur te pawh chu an rawn thleng ve thei ta hram a, ka pa leh ka u te chuan an va hmuak a, an rawn lut chiah chu, an fapa chu ka thlir vawng vawng, sap lal fapa pawh in a tluk lo, tih ang mai tur ani, khhawpui mi tih takah, a sam chu a mullet cut a, a ngo sia, a sang si, gym kal tih hriat reng reng ni bawk, ava han bawn tak em, ka room awm na chu ka kawh hmuh vat a, khhum chu kan in tawm chu angai ngei dawn annihhi. Khum ah chuan mut min dil a, keipawh chuan in thlahrung lo tur chuan ka hrilh a, ka chhuah san ta a.
Ka u te bulah riak dawn ila, anni pawh room pakhat an in tawm bawk si a, U tetea khhan a room chu kan mikhual te riah na tur chuan alo ti tawh bawk sia, buaithlak.
Kan mikhual te ah an pa ber hi, Pu duhawma niin, annu hi Pi chhuani ani, an fapa erawh, Lalhmingsanga ani. Pu duhawma te nupa chu an in dah fel hnuah chuan kei pawh chu ka khhum lam panin ka phhei ta nghal a, Hmingsanga chu alo muhil tui khawp mai, dim tak chuan kal thha thha in, a kil chu a awl deuh avang chuan kava in hnawh a, amah a lian bawk si, e hahthlak.
Ka mang ah chuan vaimin lian pui, chang tawk hi kalo keng reng a, mak ti lutuk chu ka her kual vel a, rûm ri ka hriat chuan ka mengphhawk chiang khawp mai, ka han en chhuk chu, kan mikhual pa ta chu kalo vuan reng niin, amah lah chu a rawn harh titih dawn, ka thlah vata lehlam chu ka hawi nghal, Hmingsanga chu a harh lo aniang engmah ri chu ka hre tawh lo a thhaw ri tihloh.
Ka phone ah chuan darzat chu ka en a, dar 5:30 a.m. ani, chutia ala hma emmai tihpah a mut hilh leh mai kan tum chu Hmingsanga kan mikhual pa ngei chuan min rawn kuah thut a, amah a hlâi si, rit tak ani rit tak, a englo lah chu khhawng vak silo hian ala lian em em leh khhawp nghal, ka mawng biang leh biang inkar ah chuan fel tak chuan a rawn dah a, ka nuih pawh a za lek lek.
Chutia min delh pah a, ka muhil dawn ka tih lai tak chuan, Hminsanga chuan a zang lian tak chu ka mawng in kar kekawr chhan ah chuan a rawn hrût a, a zang pawh chu rawn khhawng tran in, keipawh chu ka hurna chu ka insum zolo tep tawh, “Bawiha, min hrawt sak la...” ka beng bulah chuan aw dim deuh chuan a rawn ti lâng lâng a, mahse ka hnawl thei hram, “In ngaizawng pawh kan ni lova, ka ngaihzawng ka hmangaih tan ka in vawng thhianghlim reng dawn.” tiin ka chhang ve thlap, keimah chu ka ang lo lutuk chu ka nui nghal suah suah.
Hun ala tam emaw ka tih lai chuan, dar 6:00 a.m. lo ri leh der tawh, Hmingsanga vang vek mut ka khham loh phah, anu chuan eirawng bawl nghal in, a u te pawh chu an feh chhuak nghal a, keipawh chu anu chu pui bawm bawm in, Pi chhuani a rawn thhawh hnu chuan, Hmingsanga nu chuan, i u te zu pui zawk rawh hei i nu chu kalo pui ange min tih avang chuan, keipawh chu êmte keng pah chuan ka chhuk thla nawlh nawlh a, ka kal lai te chuan, ka thiante chhungte chuan min lo fiam lauh lauh a, ni e kan huan kan rama, hnathhawk turin ka vawikhat kal na ania, a awm ve tho e ka ti mai.
Reilo te hnu ah chuan thleng in, ka êmte ah chuan ka u te chuan, mâite te, sapthei te, chawhmeh chi hran hran chu rawn dah in, a tlem e tilo chuan a rit ve hle, ti thang lo tan chuan. Ka u te chu an chawl lawk a, an tui ken alo zawh tawh avang chuan tuikhur a kal tur chuan min tir a, keipawh chu ka kal ta nghal a, tuikhur ka zu thlen chuan, a hmun hma nalh zia leh tui fim zia te chu ka hre ve chauh, mit tla lek lo chuan ka en vung vung a, min rawn koh takah chuan ka chho leh char char a, kal leh ngei tur chuan ka in tiam a.
Ka u te awm na ka thlen hnu chuan, an kiangah chuan thu in, an titi vel chu ka ngaithla a, Ka U Tetea, kan milai, chuan “Bawiha, mipa i duh ami?” tiin min rawn zawt ta phhawng, ka mak ti lutuk chu ka U Zoa chu ka en nghal, amah pawh chuan chumi zawhna chhang tura meng bawk chuan min lo melh let, ka rilru chu a in sual nasa tak zet, a tawp a tawp ah chuan, ‘Aw’ ka ti ta a, ka U Zoa chu a beidawng lek lek tih ka hre thei, ka U Tetea a pawh chu a beidawng mahse ka awm lai chuan lanchhuah tir a duh lo, tuikhur ah chuan bottle ruak nen chuan ka chhuk thla hna hna a, tuikhur bul velah chuan ka thu a, ka mittui chu rawn luang in tui ah chuan a far thla a, a hnu reilo te ah chuan ka chho leh a, chuta ka U te thhusawi ka hriat chuan min thhawng hle.
To be continued...
(Words hi chapter tinah 1000 leh tih zel ka dah dawn a, ka dah nachhan chu ka ziah zawh hnu in ka chhiar leh zel vang ani, spelling mistakes leh mistakes dang, chhiar har tur awm te ka correct zel vang ani.
Chuan ka reh thut chang a awm chuan min lo hrethiam dawn nia, ka lawm e please keep supporting by pressing like button, it motivates me more.)
YOU ARE READING
Chhingkhual thalenghera
Short StoryStory hi fantasy anih rual rual in, anih loh na lai pawh a awm bawk, ka story hi chhiar a nuam ber chu anilo tih chu ka hria mahse min chhiar sak tu zawng zawng chungah ka lawm em em e