okulun ilk günü (daha doğrusu yarım günü)

32 4 2
                                    

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın❤️ İyi okumalar!

Ben Ferda,Ferda Nadir yaşadığım yılar boyunca ölü gibiydim hep, ve çok canlı biriydim. Ben karışık biriyim ama Bazen kişiye görede değişiklik gösteriyor.Her neyse kahve rengi gözlü siyah saçlı orta boylu çok sıradan bir kızım işte.

bugün okulun ilk günü ve oldukça üşengeç olduğum için başımın ucundaki telefon manyak gibi her dakikada bir toplam 28 tane alarm kurduğum için durmadan çalıyor ama kıçımı kaldırmaya birşeyler izin vermiyordu.

yada bununla kendimi kandırıyordum. Annem muhtemelen alarmın sesinde odama gelip "kalk artık yataktan Allah'ın belası geç kalıcaksın okula!"dedi demesi kolaydı tabi sonuçta sabahın körünün 7 buçuğunda kalkıp okula giden o değildi

"5 dakika daha" dedim ve dememle odadan çıktı gerçekten şaşırmıştım genelde hemen böyle serbest bırakmazdı. Tam Sevinip 5 dakikanın tadını çıkarmaya başladımki yüzüme gelen soğuk su darbesiyle irkildim.

Kahretsin! Bunu tahmin etmeliydim.

"Anne ne yapıyorsun yaa"diye inledim. Tam Annem başka bir su darbesi daha ateşliyorduki yataktan fırlayıp banyoya uçtum.Neyseki 2. darbeden kurtulmuştum.

yüzümü yıkayıp banyodan çıktım. "Yine ne sıkıcı ne berbat ne boktan birgün böyle, Günaydın sıkıcı dersler ve çekilmez sınıf 'arkadaşları"Annem salondan geçerken bana ters ters "delimi lan bu?" Bakışı atıktan sonra "bence hızlı ol çünkü servisin kapıya dayanmasına 20 dakikan var" dedi.

Ne! 20 dakikacıkmı,ben yirmi dakikada saçımı tararım anca!

At gibi koşup odama vardım ve formayı üzerime geçirip saçlarımı taradıktan sonra tam çantamı hazırlarken servisin korna sesini duydum.

Siktir, dehşet dolu bir siktir.

Çantaya rastgele kitaplar fırlatıp evden çıktım. Neyse ki servis hâla burdaydı. Arkadaşım Mery'in arkasından koştum ve tam yanına vardım.

"bi an hiç gelmiyeceğini falan düşünemedim çünkü sen her zaman gelirsin tek sorunun geç kalmak!"diye cırladıktan sonra servise binip 2li koltuğa oturduk."Ne yani biraz geç kaldıysam hem servisi kaçırmadım sonuçta"dedim sanki muhteşem bişey başarmış gibi.

Bana ters ters baktıktan sonra ona 32 diş gülümsedim. "Ben nasıl bir günah isledimde senin gibi bir kankaya sahip oldum acaba?" Dedi sonra kulaklığını taktı. bende onu taklit edip kulaklığımı taktım. Mery'le yaklaşık 6 yıldır Arkadaştık ve en sevdiğim 2 arkaşımdan biriydi. Zaten başka arkadaşım varmıydıki?🫤

Okul düşündüğümdende sıkıcıydı. Tarih hocası yine en sıkıcı modunu açıp bize bisyler zırvalıyordu.acaba edebiyat dersi ne zaman gelicek. Yada bugün edebiyat varmı diye düşünürken.

Emininmki Herkesin duyguyu yüksek bir ses geldi dehşete kapılıp bunun ne sesi olabileceğini düşündüm yangın alarm sesi değil,deprem seside değil

Peki bu ses ne sesiydi?

Arkadaşlar bu ilk hikâyem olduğu için biraz kötü ve sıkıcı görünebilir ama ilerleyen zamanlarda dahada iyileşicek

Hepinize iyi bir gün diliyorum❤️

Yüzünüzde gülücükleriniz eksik olmasın

Bi dahaki bölüme,Görüşürüz!

Bu Kitabı Sakın Okumayın!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin