Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen,iyi okumalar🩷!
Adam pes eder gibi ofladı "bak şimdi senin gibi eğitimsiz insanlar pek anlamaz ama biz bir teşkilatız ve bu teşkilatımızı büyütmek için çok fazla insana ihtiyacımız var. sizin gibi yani, tabi sizi kendi ellerimizle eğitecegiz"diye gülümsedi.
Bu adamın gülümsemeleri hiç hayra alamet değildi.
"Siz gerizekalı falanmısınız? Adama ihtiyacınız olduğu için illa kaçırmanız mı gerekiyordu? Bu işi yapıcak başka kimse yokmu? ayrıca neden bunu okulda yaptınız! Hem böyle zorla yaptırısanız o adam size sadık olmaz!"diye art arda soru sıraladığımda adam bir Saniyeliğine afalladı ama sonradan ciddiyetine geri dönüp"öncelikle evet bu işi yapıcak başka kimse yok çünkü biz biraz tehlikeli işler yapıyoruz ve verdiğimiz para insanları pek cezbedmiyor. bizde bunu kolay yoldan bütçesiz yapalım dedik." diye göz kırptı.
Tam azımı açıp sövmeye başlayacaktım ki cümlesine devam ederek beni susturdu ."ikincisi ise bu kadar toplu insanı ancak okullarda bulabilirdik. sizi bir süredir izleyip bu işe yatkın olabilecek kişileri seçtik. aileniz izleniyor. Eğer yanlış birşey yaparsanız sevdikleriniz tek kurşunla bu dünyadan defolup gidicek. bu yüzden sadık olmak zorundasınız." Dedi
"Gerçekten beni ve arkadaşımı seçerek çok iyi bir bok yemişsiniz. harbiden çok yatkınız bu işe,hem ayrıca ben belki ailemi umursamıyorum. O zaman ne yapacaksınız?" Diye bir fikir attım ortaya.
"Eğer aileni düşünmüyorsan söyle hemen öldürelim onları."dedi
Ah peki tamam. Annem olacak cadı her sabah beni soğuk suya boğsada onu ve diğerlerini seviyordum.onlara bir zarar gelmesini asla istemezdim.
Bunu düşünerek sustum.
Sonunda geldiğimizde burası bir çöle benziyordu.camlar dışarıyı görmediğinden nerede olduğumuzu bilmiyordum.yol uzundu,bunu biliyordum.
Arabadan indiğim gibi gözlerim mery'i aradı.
EVET,BU BÖLÜM ASLINDA BU KADAR KISA DEĞİLDİ AMA GECENİN KÖRÜNDE OLDUĞUM İÇİN GÖZLERİM KAPANMAK ÜZERE.
ARTIK UYUYACAM YARIN YENİ BÖLÜM GELECEK
İYİ GECELER!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Kitabı Sakın Okumayın!
Romanzi rosa / ChickLitHİKAYE AÇIKLAMASI yok okuyup görün işte aq