"Sevgilim,artık gidelimmi kendimi iyi hissetmiyorum..""Ya bi durrr durduğun yerde aaa,gece daha yeni başlıyor~"
Krishima'ya ne kadar gitmek için yalvarsamda beni siklemiyordu.
Artık kendimi iyice kötü hissetmeye başlamıştım,yavaşca çıkışa doğru yürüdüm insanlara çarpa çarpa dengede duruyordum,yoksa şimdiye yere düşüp bayılacaktım.
Dışarı çıkmayı başarmıştım,yavaşça duvardan destek alarak biraz uzaklaşıp duvara yaslandım ve gözümü yavaşça kapatarak oturdum.
Burnumun hafif yanmasıyla gözümü açıp tepeme baktım,tanıdık bi yüzdü Bakugou'ydu tepemde yeni yaktığı sigarasını içiyordu.
"Tepemde içmek zorundamısın?"
"Sevgiliciğin nerede shoto?~"
////////
Krishima'yla tanışmadan önce bakugou ile güzel bir ilişkimiz vardı.Tabi o ayrılana kadar ondan sonra krishima ile tanıştım,çıkmaya başladık o bakugou'dan sonra çok iyi
gelmişti artık bakugou'yu unutmaya başlamıştım,taki krishima'yla kafede oturuken birden çalan telefona kadar,lavabo'ya gitmişti telefonu masanın üstüne çalmaya başlamıştı.Elime aldım ve üstte yazan yazıdan sonra donup kaldım"Katsuki Bakugou"
Açıp cevap verdim ben konuşmaya başlanadan konuştu.
"Krishima bizimkilerle plan yaptık akşam biraz kafa dağıtacağız gelmek istermisin?"
"Bakugou?"
Sesimi hemen tanımıştı.
"Shoto,senmisin?"
"Evet,krishima şuan burada değil gelince aramasını söylerim"
"Hey shot-"
Birden suratına kapattım daha fazla sesini duymak istemiyordum.Sonrasında krishima geldi Bakugou'nun aradığını ve açtığımı söyledim,bana bakugou ile çok yakın olduklarını ama benimle çıkmaya başladığından beri arkadaşlarıyla buluşamadığını söylemişti.
///////////"İçeride."
"Sevgilim merak etmesin seni şimdi,kalk geçelim."
Kalkmama yardım etmek için elini uzattmıştı umursamadan yavaşça yerimden kalktım,sonrasında içeri yürümeye başladık.
Önden gidiyordu kapıya geldiğimizde elindeki yarım sigarayı yere atıp ayağıyla ezip içeri girdi,arkadından onu takip ediyordum.Başım daha çok ağrıyordu masaya geldiğimizde kendimi direk koltuğa atmıştım,krishima elindeki içkisiyle dans ediyordu,yanıma geçen Bakugou konuşmaya başladı.
"Onun seni gerçekten sevdiğinimi sanıyorsun?"
"Bunu neden söylüyorsun?"
Elini yanağıma koyup okşamaya çalıştı elini tutup ona doğru ittim.
"Ahh shoto~ seni kimse benim kadar sevemez bunu biliyorsun değilmi?"
Neden böyle yapıyordu?? hem o benden ayrılmıştı şimdi de benimle bu garip konuşmayı yapıyor.
Cevap vermedim birden suratıma ifadesizce bakınca bileğimden tutup beni sürüklemeye başladı,kendimi çok yorgun hissediyordum karşılık veremediğim için krishimaya bağırmaya başladım,duymuyordu tek ve son seçeneğim işe yaramadı artık kendimi
bırakmıştım.Sonrasında lavabonun yanındaki boşluğa beni sıkıştırıp tepeden sırıtarak bakıyordu,korkutucuycu ama korkmuyordum Bakugou bana zarar vermezdi değil mi?