aku kawen dengan wife aku masa umur 22,wife aku pula 17.kami kawen muda sebab masa pertengahan tingkatan lima dia mengandung.tamat je SPM kami terus kawen.kami mula berpasangan masa umur dia 13,aku 18 tapi sayangnya aku tak dapat dara dia,aku tak kisah sanggat pon.selepas kawen semuanya bahagia,namun selepas lebih setahun mendirikan tumah tangga dia mula menunjukkan sikap sebenarnya.sikap panas baran dan ego,pantang mengalah.silap sikit je terus kena maki.aku pula jenis penyabar dan tak suka melawan.dari segi sex memang sebulan sekali dua je aku dapat.tapi kalau dapat memang dia layan habis,siap berfantasi lagi.
sikap barannya sesikit demi sedikit membuatkan hati ku mula tawar terhadap perhubungan kami.tetih melayan sikapnya,aku mula mencari ketenangan dan keseronokan di luar.nasib menyebelahi aku skandal dengan budak umur 16.namun langit tidak sentiasa cerah aku kantoi,kantoi dekat wechat bila skandal aku letak gambar selfie kami kat moment wechat.skandal aku pun sengaja buat macam tu sebab dia nak rebut aku.tapi aku memang tak akan tinggalkan wife aku sebab anak.
masa kantoi tu dia tak marah dan tak mengamok.tengah hari tu kakak aku call,tanya pasal kecurangan ku.terkejut juga la,aku tanya balik macam mana dia tau,dia pon cakap yang bini aku bagitau dia.pastu aku pon suruh dia tunggu kat tempat kerja aku jemput.dalam perjalanan pulang aku pun cerita la semuanya.kakak aku pon tak marahkan aku.sampai rumah perkara pertama aku buat,cari anak aku.memang dah rutin setiap kali balik kerja memang cari anak bergurau,lepas tu baru cari bini.bini aku dalam bilik baring kesedihah.
aku pun tanya la dia dengan nada lembut sebab aku memang tak pernah berkasar dengan sapa sapa pon.
"kenapa ni"
"kenapa kau buat aku macam ni"
dia tanya aku balik,aku pun jawab lah.
"kenapa kau tak tanya,kenapa kau buat aku macam tu"
dia diam,tak pandai nak menjawab sebab dia tau salah dia.
bila dia diam aku pula buka mulut.
"kau tau kan aku sayangkan kau,tapi bila aku terlampau manjakan kau,kau pijak kepala aku,kau buat aku macam binatang.suka kau je nak maki,sepak terajang."
aku luah kan apa yang patut dan aku sambung lagi ceramah ku.
"kau ingat tak berapa kali dah aku halau kau dari rumah ni,hantar kau balik rumah mak bapa kau?"
dia tetap diam,memang benar aku selalu halau dia bila dia mengamuk pasal benda yang tak munasabah.
bila dengar aku kata macam tu,terus dia bangun peluk aku.air mata mengalir.
"aku minta maaf,aku sayangkan kau"
"kalau sayang kenapa buat aku macam tu"
"aku janji,aku tak akan buat macam tu lagi.
"betul?"
"betul,jangan tinggalkan aku"
"okey..kalau kau buat lagi,aku akan tinggalkan kau"
"aku janji tak akan buat lagi"aku pun balas pelukkan dia,sebab hati aku memang lembut mudah memaafkan.aku peluk dengan kedua belah tangan di bontot dia,aku pucit picit aku tekan tekan ke bonjolan butoh ku yang sudah mengeras.tak puas dengan itu,tangan kanan ku beralih ke depan masuk dalam seluar tracksuit dia.Aku ramas puki dan jolok pakai jari tengah.basah jari aku kena air dia,mungkin dah lama tak dapat sebab tu cepat berair.aku memang dah lama tak minta kat dia,sebab dia selalu marah bila aku minta,lagi pun aku dah ada tempat untuk puaskan nafsu.bila dah rasa sedap,tangan dia pula beralih ke bonjolan butoh.tidak puas jamah dari luar,dia pun lucutkan seluar aku dan meramas lembut batang butoh.
"hisap"tanpa membantah dia pun berlutut depan butoh aku,dia tak terus hisap,dia gengam dan lidah bermain dengan kepala butuh,hujung ludahnya bermain dengan lubang kencing ku.aku mendesah kesedapan.dari biji sampai ke lubang kencing dia jilat,sudah puas menjilat dia masukkan kedalam mulut.dia hisap dengan penuh bernafsu."cukup..cukup.."kata ku bila air mani ku nak terpancut.dia lepaskan hisapan dan terus tersembur air mani ku membasahi mukanya.bila dia nak kocok,aku cakap jangan.sebab bila dia kocok,permainan akan tamat bila aku dah benar benar puas.habis pancut,dia cuba nak lap muka dia.
"jangan..biar je"
aku tahu dia cuba tahan geli sebab dia memang tak suka bau air mani.demi nak menunjukkan yang dia dah berubah dia cuba tahan.sisa air mani kat lunag kencing aku suruh dia jilat telan,dengan muka senyum dia pun jilat dan telan."baring kat katil,aku nak amput puki sundal kau tu"
dengan muka dipenuhi air mani dia pun baring,aku lucutkan seluar dia maka terdedah la puki tembam.butoh kubyang masih keras aku masukkan dalam puki dia."sedap?"soal ku.
"sedap"dia membalas sembil mengerang kecil.
"macam mana rasa dia,sama tak dengan bf kau dulu"
aku memang tahu kisah silamnya sebelum kami bercouple.
"tak pernah dia amput aku,dia main nenen je"
dia memang tak pernah mengaku,tapi aku tau sebab pertama kali amput puki dia tak berdarah.
"habis tu siapa yang pecah dara kau"
"kau lah"
"cakap je la,aku tak marah pun"
dia pandang muka aku,tapi tak menjawab.
"dia hisap nenen kau,kau main butoh dia?"
"ye"
pertanyaan ku itu membuatkan aku sendiri tidak mampu menahan pancutan air mani,terus aku cabut batang dan pancut atas perut dia sampai terkena muka.sebenarnya pertanyaan itu sudah berulang kali ku ajukan kepadanya.setiap kali beramput aku akan tanya soalan yang sama.tujuannya hanya untuk meransangkan lagi nafsu ku.sekali lagi aku letakkan kepala butoh ke mulutnya,dia menyedut sisa sisa air mani ku dan di telan.
"bodoh betul bf kau tu,puki yang sedap ni pon dia nak tinggalkan"
kata ku sambil membelai puki tembam dia.memang masa tu dia masih berstatus gf orang,cuma di tinggalkan.bf dia pergi negeri lain berkerja.
"kau lah yang untung"katanya membalas kata kata ku tadi."untung apa dah tak dara,nak butoh lagi tak"
"nak lagi"
aku masukkan lagi butuh keras ku,belum lama aku mengamput pukinya,aku rasa perut dia bergegar.keluhan nikmatnya semakin kuat.
"dah keluar ke air puki kau tu"
"eemm..dah"
"nak lagi tak?"
"ennmm..nak,nak sekali lagi"
aku terus mengamput puki tembam dia.
"korang ni adik beradik semua sondal,suka hati je bagi puki kat jantan"aku mulakan lagi fantasi ku agar aku lebih cepat pancut.
"eemm,sebab sedap"
memang betul,adik beradik perempuan dia sama sondal,sebab apa aku kata macam tu?sebab dari kakak sampai ke adik bongsu mengandung sebelum kawin.bila usia kandungan dah 3-4 bulan baru kawen."sshh...sedap betul puki sundal kau ni"
"amput lah kalau sedap"
"ni kalau kawan aku nampak memang keras batang dia,nak rasa batang kawan aku tak?"
"ajak lah dia datang amput,tapi jangan yang tua.tak stim puki aku nanti"
ni pun salah satu fantasi aku,teringin nak tengok dia kena amput jantan lain.dah selalu aku cakap cam tu kat dia,time amput bukan main lagi dia layan,tapi bila dah habis amput,dia tak nak pula.aku capai fon aku,aku bagi kat dia,suruh dia rakam puki dia kena amput.dalam mengerang kesedapan dia merakam.
"yang ni aku nak bagi kawan aku tengok"
dia senyum je..kalau dulu buat cam tu,habis la kena maki walaupun time tengah sedap."ni kalau kawan aku dapat,hrmm memang paling kurang pon 5 round"kata ku lagi bagi memenuhi fantasi.sekali lagi aku rasa perut dia bergegar serentak dengan raungan nikmatnya."kau bawa la dia,aku nak rasa butoh dia".bila dia layan fantasi aku tu,aku pula yang tak tahan.terus cabut batang aku masuk dalam mulut dia.aku henjut sampai titisan terakhir air mani ku..dia pula hampir termuntah namun masih mampu bertahan.
"dah ke"kata dia lagi.
"nanti,aku nak ambil gambar bogel kau,nak bagi kawan aku tengok"bersambung...