Herşer güzel Olacak

6 0 0
                                    

OKULDAN NEFRET EDİYORUM
ZAYIF KIZLARDAN NEFRET EDİYORUM ,Şu aralarda en çok babam ve sürtük karısından nefret ediyorum . bu sabah Uyandıgımda çok farklıydı . okulda çok devamsızlık yaptım girmedigim sınavlarımda vardı bugun için okula gitmeye karar verdim . Çantamı Aldım , ve kendimi dışarı attım Kulaklıgımı Çıkarıp Şarkı dinlemeye başladım . Okula Vardığımda Hocalar resmen dövcekmiş gibi bir bakış attı . takmadım , ve yerime geçtim . Dersi dinlemedim , Okuldaki Bi Kaç Sınavımı Olup Okuldan Çıktım , Dünyaylan bağlantımı kesip tekrar otobüse binip kulaklıgımlan şarkı dinledim Yanıma Bir çocuk oturdu Doğrusu Yakışıklı bir çocukdu herneyse .. Oda Kulaklıklan Şarkı Dinliyordu omuzuma Dokundu Bana Bakarak Gülüyordu İçim eridi yanlız O an , Bir yerde bir şeyler içellimi dedi, Kabul ettim , Abi bnm kalp çok hızlı Atıyordu ,çocuk hem taş hemde sanki onu yıllardır tanıyomuşum gibi , Starbucks a gitik sohbet muhabet iyidi uzun zamandır bu kadr çok konuşmamıştım . İsmi Cenk miş Sonra Kalktık Birlikte Tranvaya Bindik Ben önce inecektim, bana telefonuny çıkart hemen dedi , Çıkartım . şifresini girdim hemen elimden aldı en gıcık oldugum şey elimden telefonu almaları neyse işte . bir şeyler yazıp telefonu bana geri verdi Notlar Kısmına Tumblr URL sini Ve telefon numarasunı Yazmıştı . NOT : Whatsappdan yazarsan mutlu olurum yazıyodu . Rehbere ekledim ama hemen msj atmadım götü allah katına çıkmasın die Eve gidince mesaj attım "ndn msj atmadın nerdeyse dışarı çıkıp seni arayacaktım" Dedi meğersem bu zamana kadar msj atmamı bekkliyormuş Tabi bunun attıgı her mesajda ben anıra anıra gülüyodum sjsjd . Birlikte sabahladık içim çok ısınmıştı ona karşı Güneşin doğuşunu izleyip birbirimize fotograf attık çok huzurluydum Buluşma Kararı Aldık Bir Kaç Saat Sonra Hazırlanmaya Başladım , öğlen buluştuk bir cafede yine muhabet falan ediyoruz Bir anda durdu bana kendini anlat dedi . Bende " Pekiii " dedim ve başladım oanlatmaya gözlerini kocaman açmış beni dinliyordu . çok tatlıydı Bitirdiggimde oda kendinden bahsetmeye başladı neyi sevdigini neyden korktugunu flan herşeyi anlattı . Bitirdigimizde biraz yürüyellimi dedi bende kabul ettim sonra cadelerde gezinmeye başladık soğuktu cenkin koluna girdim .

( 3.bölümlük bu kadar en kısa zamanda devam ettcem )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Güçlü Kalsam ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin