Jay'den
"Eee nedir kararın?"
"Kabul ediyorum. Ama eğer seni oğlumla bakışırken bile görürsem inan bana çok kötü olur Park Jongseong."
Sunghoon'un babasının sonunda kabul etmesine çok sevindim. Yaklaşık 2 haftadır beyefendinin cevabını bekliyorum.
Ona Hoon'dan uzak durma sözü verdim ama tabii ki çok başka planlarım var. O kadar kolay vazgeçecek değilim dimi?
"Güzel o zaman."
Kafamı sallayıp ayağa kalktım.
"Yarın gelip gerekli şeyleri imzalarsın. Ha bu arada. Düğünü de haftaya yapacağım. Davetiyeni önden gönderirim."
Diyip piç gibi sırıttı. Şerefsiz.
"Tabii nasıl isterseniz."
Kendisi henüz planlarımdan ve yapacaklarımdan haberdar olmadığı için böyle rahat konuşuyor ve konuşabilir de. Çünkü yaklaşık 4 gün sonra bana karşı ağzını bile açamayacak duruma gelicek.
Sadece bekliyorum.
Odadan çıkıp kahve almak için kafenin bulunduğu 1. kata indim. Kahvemi aldıktan sonra masalardan birine oturdum.
Özellikle Hoon'un mola saatinde yapmayı tercih ettiğimi söylemeyi de unutmayayım tabii.
Beklediğim gibi Sunghoon içeri girince direkt olarak kasaya yöneldi ve içeceğini söyledi. Bu sırada Yeosang da içeri girdi ve gözleri anında beni buldu...
Ona göz kırpıp önüme döndüm. O ise tam da tahmin ettiğim gibi yanıma gelmeye başladı.
"Ne işin var senin burda gerizekalı?"
"Sence? Gerçi pardon sen fazla aptaldın değil mi aynı şeyleri sana bir kaç kez söylemek gerekiyor. Hayırlı olsun demiycek misin Yeosang? Malum şirketin başına geçiyorum ya."
"Hah. Sensin aptal. Şirketin başına geçeceğini sanan bir aptalsın."
"Kiminle-"-Hoon
Hoon Yeosang'ın arkasından gelip görüş alanıma girdi. Beni görünce bir kaç saniye ağzı açık kaldı. Neye şaşırdığını anlamıyorum? Geleceğimi zaten biliyordu.
"Senin ne işin var burda?"-Hoon
"Sanırım yakında evlenecek bir çift olarak öncelikle bir beyin cerrahına görünmenizi öneririm. Ciddi nöron eksiklilleriniz olabilir çünkü."
Masadan kalkıp yanlarından geçerek kafeden çıktım.
Sunghoonla aramda olan bu boktan şeyden nefret ediyorum ama böyle davranmak da zorundayım. O beni mahfetti. Bende onu mahfetmeliyim. En azından azıcık.
Aslında hiç sanmıyorum. Onu mahfedeceğimi yani. Ona kıyamıyorum.
-
Sunghoon-Jayneydi bu şimdi laf mı soktun sen?
ALDUWKDHKQHDKQDKQHDNQ
nöron eksikliğin olduğunu söylemiştim..
ne yapmaya çalışıyorsun Jay
ne yapmaya çalıştığım çok açık
istemiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙮𝙤𝙪 𝙠𝙣𝙤𝙬 | 𝗷𝗮𝘆𝗵𝗼𝗼𝗻
Fanfiction•ara verildi• canımı yakıyorsun Hoon ve bunun bildiğin en iyi şey olduğunu bilmek de daha çok acıtıyor...