BAY BAY

100 8 4
                                    

Binaya girdim girer girmez karşıma bir sürü silahlı adam gördüm. Vurulmadan gözbandımı açıp onlara baktım . Yere yığıldılar patronumu bulmalıydım. Ama ben daha aramadan o benim karşıma çıkmıştı. Elinde silah gözleri kapalı bir şekilde bana yaklaşıyordu. Tek yapmam gereken gözlerini açtırmaktı ona bakarken arkasında olan Linda yı farkettin. O bağalıydı gözleri açıktı yeteneğimi en aza indirip Linda ya işaret verdim(Linda nın yeteneği ses ve yetenek kopyalamaktır) Linda anlamış olacak ki az önce öldürdüğüm adamlardan birini kopyaladı.

'Efendim kızı öldürdük!! '
Bunu duyunca gözlerini açtı. Ayy bu patronda çok salak. Gözünü açar açmaz yere yığıldı.Bandı tekrar gözlerime taktım . Lindayıda oradan çıkardıktan sonra ağabeyimi aramaya devam ettik....

Zaman atlaması
4 gün sonra
Saat 13.05

Ağabeyimi bulmamın üzerinden 4 gün geçmişti. Dazai ile ilişkimize kızmıştı biraz ama kabuletmişti. Bu gece dazai ile dışarı çıkacaktık ağabeyim zar zor ikna olmuştu.

Zaman atlaması
Saat
18.55
Dazai

Çıkmıştık gidiyorduk. Yolda bir müzik duyunca Rui yi çekiştire çekiştire oraya sürükledim. Dans etmeye başladık çok zarif.....
Dans bitince oturduk ve sohpet etmeye başladık. Rui nin midesi bulandı onu toalete kadar eşlik ettim ve sonra kapının kenarına yaslandım.

Rui
Çok tuhaf midem bulanmazdı benim. Çantamı bir kenara bırakıp aynaya baktım. Gözlerim neden orada olduğunu bilmediğim hamilelik testine takıldı. Siktir. Testi alıp uyguladım pozitif çıktı. N-ne lavabo dan çıktım
'D-dazai! '
'Efendim∼♡'
Testi gösterdim. Bana bakıyordu gözleri büyüdü bana uçarcasına sarıldı
'Oley küçük dazai olacakk∼'
'.... '
'Anneyi beraber kızdıracağız'
'Salak'
........ ......

CİNAYET( Dazaixreader) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin