Merhaba Ben Kim jisoo sevgilim ise kim jennie ile mutluyduk jennie iş görüşmesi için bara gitmişti neden barı seçmişlerdi neden bilmiyorum ama malesaf ki bunu bana biricik sevgilim unniem jennie söylemişti.
Jennieden...
Yola çıkmış bara gidiyorum ama saf sevgilim kim JISOO bunu iş görüşmesi olarak söylemiştim ve inanmıştı. Ama oysaki ben o barda bebeğim olan lalisa manobal ile....neyse bara arabamı park edip inmiştim......
Jisoo'dan
Evde yemek yiyip koltukta oturmuş film izliyordum jennienin gelmesine daha çok vardı.film izlerken içime nedensizce bir bunaltı düşmüştü.ama neyse diyip film izlemeye devam etmiştim....
Jennieden
Bara gelmiştim arkamda sadece saf bir kim jisoo bırakmıştım.neyse..sonra gasolina şarkısı çalmaya başladı ve bende yavaşça minicik sevgilimle Lalisa ile kalçamızı hareket ettirmiştik....
Lalisadan
Sevgilim ile dans ediyorduk ama jisoo benim arkadaşımdı...
Ama umrumda değildi...Jennieden
Şarkının sonlarına doğru dayanamamış lisanın dudağını arsızca öpmeye başlamıştım...
Lalisadan
Jennie dudağımı beklemediğim bi anda arsızca öpmeye başlamıştı. bende ona karşılık vermiştim sonra onu narin ellerinden tutarak onu yukarıdaki yatak odasına götürmeye başlamıştım ve sonra onu ve kendimi soyup ................................................
Jennieden
Lisa beni yatak odasına götürdü ve beni ve kendini soyup beni yatağa attı ve o işi zevkle yaptı....
"SABAH"
Jisoodan
Sabah saat 9 olmuştu ama jennie hala dönmemişti.acaba ona bişey mi oldu düşüncesiyle yataktan hızla kalkıp bana soğuk duşun iyi geleceğini düşünüp hemen duşa girdim..duşta çok kalan birisiyim ama bu sefer 15 dakikada çıkmış üzerime narin bi elbise giymiş biraz ramen yiyip kapıyı kilitleyip arabama binip bara doğru yol almıştım (Barın yerini nereden bildiğimi sormayın jennie bana çıkmadan önce söylemişti)
EVET Unnilerimm Biliyorum birazcık kısa oldu ama daha yazmaya yeni başladım ve aklıma çok güzel fikirler var yazım yanlışları ve noktalama işaretleri için çok üzgünüm neyse İyi okumalarrr☆☆♡♡♡●~istediğiniz şarkılar varsa yazmayı unutmayınn😽😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur benim göz yaşlarım...
General FictionSevgilisi tarafından aldatılan Kim Jisoo yeni bir hikayeye başlar....