Aldatılma gecesi part 2...

6 0 0
                                    

Bara gelmiştim arabamı park ettim ve bara girdim.barmene kim jennie adında biri geldimi diye sordum..

Barmen:evet geldi ve yanın da lalisa manobal adlı biri ile yukarı çıktı ve odaya girdiler

Jisoo:çok teşekkür ederim

Barmen:r.c ederim efendim işimiz bu.

Diyerek bardağı bezle temizlemeye devam etti..

Jennie bana bunu yapmış olamazdı hemde en yakın arkadaşım lalisa ile..

Yavaş yavaş üst kata çıktım ve rastgele bir odaya girdim birde ne göreyim

EN YAKIN ARKADAŞIM ILE SEVGILIM AYNI YATAKTA ÇIPLAK BI ŞEKILDE BULDUM HEMEN BAĞIRMAYA BAŞLADIM

JİSOO:JENNIE BUNU BANA NASIL YAPARSIN!

JENNIEDEN

DUYDUĞUM SES ILE HEMEN UYANIP SEVGİLİM JİSOO YU KAPIDA GÖRDÜM..

JENNIE:JISOO DÜŞÜNDÜĞÜN GIBI DEĞIL BEBEĞİM

JISOO:BANA BEBEĞİM DEME PIS SÜRTÜK!!!

LISA TABIKI UYANMIŞTI VE HEMEN KAÇMIŞTI...

JİSOO'DAN

Hemen arabama binip Bardan çıkmıştım arabayı çok hızlı bir şekilde sürüyordum ki bu kadar hızlı sürmem birazcık tehlikeliydi ama umrumda bile değildi Gözyaşlarım Bana resmen İsyan ediyordu biricik sevgilim bana bunu nasıl yapabilmişti hiç içi acımamış mıydı beni aldatırken Hem bir de *iş görüşmesine* gidiyorum diye yalan söylemişti Ah bar dediğinde anlamalıydım/anlamalıydın jisoo!!

Jennieden

Hemen üzerime bir şeyler geçirip jisooyu takip etmeye başladım arabayı çok hızlı kullanıyordu kaza yapacak diye çok korkuyorum ama benim de ona yaptığım az değildi Hem ona saf demiştim yaptığımdan gerçekten çok pişmandım ama o anda gözüm hiçbir şey görmüyordu hem lalisa beni yatağa atmıştı Ama artık jisoo ya ne desem boştu beni dinlemiyordu bile..

Jisoo dan

Hemen eve geldim ve etrafı dağıtmaya başladım resmen Sinir krizi geçiriyordum ve şu an bana Yardım edebilecek hiç kimse yoktu bir kapı sesi duydum ve gelen jennie ydi hemen bana sarılmaya falan çalıştı ama hepsi boştu Hemen *eski odamıza*çıkıp valizime bişey ler doldurup evden koşarak çıktım ve arabama binip hızla sürmeye başlamıştım...


Evet bebelerim birazcık kısa oldu ama sizi meraktan gebertmek için uğraşıyorum burada ehe ehe ehe ehe ehe ehe Neyse şimdi bana kızacaksınız ama yani daha yeni yeni yazmaya başlıyorum hep böyle şeyler okuyan biri olarak hafızam çok değişti ama neyse Merak etmeyin hemen yeni bölüm atacağım yazım yanlışları için falan özür dilerimmm😘💗😫💋😻😽

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yağmur benim göz yaşlarım...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin