~1~ Introductie

956 10 1
                                    

Hoi allemaal, ik ben Nina en ik ben 15 jaar oud. Ik woon samen met mijn moeder (43), en mijn zusje genaamd Lisa (13). Ook heb ik natuurlijk een vader maar toen ik 5 was was er een scheiding tussen mijn ouders en verliet hij ons. Omdat ik zo jong was kan ik er eigenlijk niet zo veel van herinneren, en mijn moeder wil er ook echt niks over delen door een een of andere reden echt super irritant.

Mijn moeder is op dit moment een single moeder ze heeft een paar jaar terug wel een relatie gehad met een man voor ongeveer 1.5 jaar, dus het ging al weer snel uit. Niet dat ik dat perse erg vind ofzo, ik mocht hem toch nooit en ik weet dat mijn zusje dat ook vond.

Ook heb ik ook nog een broer, hij was met mijn vader mee gegaan nadat mijn ouders uit elkaar gingen. Mijn broer was toen 8, hij is dus 3 jaar ouder dan mij, maar hij zal dus nu 18 moeten zijn. Als ik eerlijk ben ben ik zijn naam vergeten voor een hele lange tijd. Zijn naam licht steeds echt op het puntje van mijn tong maar dan toch weet ik het niet meer. Ik heb ook niemand waaraan ik het kan vragen qua mijn zusje was toen 3, die weet er al helemaal niks meer van. En mijn moeder wil er niks over vertellen. Echt mega irritant omdat ik echt super benieuwd ben qua ik weet niks over hem.

En nu over school, iets waar ik het het liefst niet over praat. Ik heb dus op school eigenlijk maar een vriendin, genaamd Ellie. Ze is echt super lief en grappig te gelijker tijd, ik kan echt alles tegen haar vertellen, we zijn echt super close. Zelf heeft zij ook niet echt vrienden naast mij, omdat zij (en ik eigenlijk ook) een beetje social anxiety heeft.

Verder op school heb ik in mijn klas (buiten Ellie) eigenlijk helemaal geen vrienden, gelukkig kan ik met de meeste wel omgaan, maar dat doe ik liever niet omdat het allemaal van die types zijn die roken en veel alcohol drinken, niet echt mijn vibe dus. En qua pesters word ik niet perse gepest, maar soms word ik wel lastig gevallen of dat ze gemeen doen. Vaak als dat gebeurt, gebeurt dat meestal door Sanne en Kathy. Gelukkig gebeurt dat maar soms dus ik maak me er niet zo veel zorg over ookal is het wel naar natuurlijk.

Verboden Liefde... || Bankzitters FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu