*tringggg* Ik word verward wakker ik heb zo'n gekke droom gehad, toch besluit ik mijn ochtend routine te doen. Ik heb toch best zin in school, naja meer na school. Ik besluit gewoon te tandenpoetsen, harenkammen, kleren aan doen. Ik eet even 2 boterhammen met pindakaas, maar ineens krijg ik een misselijk gevoel in mijn buik. Buikpijn wat je krijgt van stress en zorgen dat komt doordat ik me ineens besefde dat en ik en Ellie ruzie hebben en dat waarschijnlijk heel veel kinderen in mijn klas die video hebben gezien. Ik besluit toch maar even verder te eten en even later vertrek ik naar school.
Eerste les, blokuur biologie. Ik besluit maar alleen te zitten ik heb echt geen zin om met mensen te praten moet je na gaan met Ellie. Omdat er nauwelijks meer plekken over waren zit ik jammer genoeg wel voor de vervelende kinderen. Eerst begint de leraar met uitleg, het is super stil in de klas maar ik vind dat juist wel fijn. Ik viel tijdens de les bijna in slaap, is ook niet zo heel moeilijk aangezien om 8.15 beginnen echt heel vroeg is. Na de uitleg mogen we weer praten en moeten we huiswerk maken. Direct hebben die kinderen het natuurlijk op mij gemunt. "Waarom zit je eigenlijk in die bankzitters video?" Roept Sanne "Je kan je crush best zeggen hoor, we weten het al lang." Roept Emma er nog even achteraan. "Jongens nee ik heb geen crush en ik ging gewoon mee omdat je weet wel Koen mijn broer is hé." Zeg ik. "Jaja" zegt Sam lacherig. Ik besluit gewoon hun te negeren en gewoon verder te gaan met huiswerk. Ik hoor ze nog wel allemaal roddelen, maar ik besluit alles te negeren.
Na de les is er pauze. Ik besluit maar even alleen te zitten en ineens komt Ellie naar me toe gelopen. "Ehm Nien, sorry dat ik zo jaloers deed." Zegt Ellie. "Kappen" Zeg ik en loop weg. Ik zie dat ze achter me aan loopt maar ik loop naar de WC. Ik besluit daar mijn eten op te eten en ondertussen moet ik een beetje huilen "Waarom ben ik zo gemeen" "Het is terecht dat ik geen vrienden heb" "Iedereen haat mij en terecht" denk ik.
Het is tijd en ik moet gaan. Nederlands here we go... ik ben best vroeg en ik ga weer alleen zitten. Ik zie Ellie binnen komen en raad eens, ze gaat naast mij zitten ugh denk ik nog maar ik word al snel uit mijn gedachtes gehaald. "Nien is er iets? Je doet zo chagrijnig." Zegt Ellie "Ehm ik i-ik ehm" en er valt een traan over mijn wang. "M-mijn z-zusje heeft kkr" ik besluit snel mijn tranen af te vegen aangezien het super ongemakkelijk is om te huilen in de klas. "Sorry Nien ik wist dat echt niet het spijt me echt" en ze geeft me een knuffel.
Uiteindelijk gaat de dag snel voorbij en ben ik vrij....
Sorry voor het wat saaiere en korte hoofdstuk maar ik heb dit schoolhoofdstuk heerlijk in mijn tussenuurtje op school geschreven :)
JE LEEST
Verboden Liefde... || Bankzitters Fanfictie
FanfictionNina (15) haar ouders gingen scheiden toen ze klein was. Haar broer ging met de vader mee en ze heeft hem sindsdien niet meer gezien. Tot dat de populaire Matthy in de pauze naar haar toe kwam met een voorstel om haar broer weer te kunnen zien... D...