🌃🌃🌃
saat 03.00 idi, kerem ve mauro bazı arkadaşlarıyla bir partideydiler. mauro'nun orada olmasının belirli bir nedeni vardı: wanda ile olan sorunu unutarak, yarının ne kadar iyi olacağını bilmese de, ilişki bozulmak üzere olduğu için bugün burada kafa dağıtmanın uygun olduğunu düşünüyordu.
kerem ise zaten bekardı, profesyonel olarak oynamaya başladığından beri hayatında hiç bir sevgilisi olmamıştı ki.
partide emanuel çok fazla alkol almıştı ve bu, yan koltuktan endişeyle sarı saçlıya bakan kerem'in tabii ki de gözünden kaçmamıştı. yavaşça arkadaşına doğru yaklaştı;
"hey, mauro, çok fazla içtiğini düşünmüyor musun?" diye sordu.
"ee, hayır. bence değil, hehe." aldığı cevap daha önce hiç duymadığı kadar garip bir kahkahayla bitiyordu. o sadece oturup etrafa bakınırken yanındaki yarın yokmuş gibi içiyordu.
mauro ayağa kalkmaya çalıştı ama yalpalıyordu, neredeyse yere düşecekti ki durdu ve birkaç dakika hareketsiz kaldı. tüm bunlardan sonra kerem, partiden ayrılıp eve gitme zamanının çoktan gelip çattığına karar verdi. wanda ile olan sorunun farkındaydı çünkü wanda sevgilisinin böyle yerlere gelmesini istemediğinden dolayı, icardi bara her gittiğinde sebebi wanda olurdu.
"aslan parçası, bu kadar yeter, hadi gidelim." dedi kerem, daha yaşlı olanı bileğinden yakalayarak. arkadaşının şikayet ettiğini duydu ama önemsemedi. arabasına giderek mauro'yu arka koltuğa oturmaya zorladı.
kerem çoktan arabayı çalıştırmıştı fakat emanuel hâlâ üzgündü. partiye gidebildiği nadir anlardan biriydi ve kerem bunu mahvediyordu.
"gitmemize gerek yoktu..." yine şikayet etti, birkaç kez daha, kerem onu dinlemedi ve yine şikayet etti.
"beni görmezden gelme."
"seni görmezden gelmiyorum."
"eğer beni görmezden geliyorsan-" kerem iç çekti, yorgundu. yol boyunca sarhoş bir mauro'ya katlanamazdı. bu yüzden onunla aynı fikirde olmaya ve özür dilemeye karar verdi.
"evet, haklısın, üzgünüm. neden biraz uyumuyorsun? evime vardığımızda seni uyandıracağım, tamam mı?" mauro reddetti. gencin teklifini görmezden geldi ve saçma sapan konuşmaya devam etti.
"bir omegaverse karakteri olsaydım alfa olmak isterdim..." kerem hiçbir şey anlamamıştı, sadece sürmeye devam etti.
"sen hangi ırktan olacağını düşünüyorsun? benim için bir omega olurdun... sanırım... ya da... bilmiyorum..." mauro enerjiyle devam etti, uyumak istemiyordu, ayrıca orada bazı çocuklarla marihuana içmişti, ayık olsaydı kabul etmezdi belki ama o an anlamayacak kadar sarhoştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
konum | icardi & kerem
Fanfiction☆(ノ◕ヮ◕)ノ* K O N U M ------------------- ❝seninle burada karşılaşmak ne tesadüf, her zamanki gib...