Off ya her sabah telefon sesi ile uyanmaktan nefret ediyorum. Telefonu aldığımda Şirin arıyordu. Hemen telefonu açıp.Efendim Şirin yine ne oldu diye çıkıştım.
Neredeysen hemen hazırlan bu gün arkadaşlarla toplanıp sabah kahvaltısı yapacağız. Seninde gelmeni istiyoruz Ezgi.
Ya benim çoook uykum var Şirin sen git. Ben gelmek istemiyorum. Hem bu gün evde de kimse yok kafamı dinlemek istiyorum. Görüşürüz...
Ya dur kapatma hemen bu kahvaltıya geleceksin ben sensiz gitmek istemiyorum. Hemen hazırlan geliyorum.
Şirin'e oflayarak tamam dedim. Yataktan kalkıp elimi ve yüzümü yıkadıktan sonra koşar adımlarla odama çıkıp kıyafetlerimi giyindim. Üzerime yarım kollu T-shırt , altıma ise dar cin pantolon giyindim. Birden kapı zili çaldı ben henüz saçımı yapmamıştım. Şirin olmalıydı. Hacer ablaya seslendim. Hacer abla kapıyı çalan Şirin ise söyler misin odama çıksın. tamam Ezgi hanım.
Şirin odaya geldi hızlı olmalısın Ezgi geç kalıyoruz. Bizi bekliyorlar aşağıda.
Neee aşağıda bizi mi bekliyorlar. Biz kendimiz gidebilirdik, onlar neden geldiler yaa.
Hadi Ezgi ya hızlı ol. Sen git ben gelmek istemiyorum demem için çok geçti. Saçlarımı yapmayı bitirmiştim. Şirin ile birlikte merdivenlerden aşağıya indik. Evden çıkmadan önce Hacer abla odamı toplar mısın diye Hacer ablaya seslendim.
Tamam Ezgi hanım. görüşmek üzere.
Nese kapı açıldığında hepsi kapıda bizi bekliyorlardı. Ben kendi arabamı almak için garaja gidiyordum. Selim seslendi.
Nereye gidiyorsun Ezgi benim arabamla gideceğiz dedi.
Neden senin arabanla gidiyoruz ki Selim.
Herkes arabada yanına bir kişi aldı senle de ben kaldık sadece Ezgi.
İçimden of ya ne sıkıcı bir gün diyerek arabaya bindim.Arabanın içinde gidiyoruz. Selim arada bir aynadan bana bakıyor.Sanki bir şeyler söylüyecekmiş gibi. kahvaltı yapacağımız yere gelene kadar hiç konuşmadık. Ve en sonunda geldik. Bir masa bulup hep beraber oturduk. Çok acıkmıştım bir an önce yemeklerin gelmesini istiyordum. Neyse ki kahvaltıyı yaptık. Birden Yağmur hadi buralarda çok güzel sörf yeri var hep beraber gidip eğlenelim. Ben sörf yapmayı çok sevdiğim için direk tamam olur dedim. Ve sörf yerine gittik. Sörf kıyafetlerimizi giyindikten sonra sörf yapmaya başladık. Sörf yapmayı bitirdikten sonra, bir eğlence merkezine gidip eğlendik. Ve her şey çok güzeldi. Eve dönme zamanı gelmişti hepimiz çok yorulmuştuk. Ben yine Selim'in arabasına bindim.Arabayı çok hızlı kullanıyordu.Halen aynadan bana bakıyordu. Bende çok rahatsız oluyordum. En sonunda Selim bana dönüp ne kadar da sıkıcısın hiç bir şey konuşmuyorsun ya dedi. Ben de sinirlenip sıkıcı buluyorsan beni çağırmasaydın arabana. Sanki ben çok mutluyum ya seninle aynı arabada gitmekten. Beni şurada indir diye bağırdım. Selim halen arabayı sürmeye devam etti. Sana durdur şu arabayı Selim dedim. Ve Selim bana dönüp ya tamam neden bu kadar sinirlendin geldik zaten çok az kaldı. Ben ısrarla ben eve gitmeyeceğim durdur diyerek bağırdım. Ve arabayı durdurmak zorunda kaldı. Hiç yüzüne bile bakmadan arabadan indim. Selim'e yalan söylemiştim. Çünkü ben eve gidecektim. Eve gittim. Hacer kapıyı açtı. Koşarak odama çıktım. Yatağıma uzandım.Biraz düşündüm çok eğlenceliydi taa ki o arabaya binene kadar. Yatağın içinde öylece sızıp kalmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM
Teen FictionKAREKTERLER EZGİ=Sarışın, güzel, iyi kapli, 15 yaşında hiç sevgilisi olmamış.(TAYLOR Swift) YAĞMUR=Ezgi'nin arkadaşı, Ezgi kadar olmasa da güzel. Fakat Ezgi'yi çok fazla sevmez.Ezgi'yi kıskanır.(INDİLA) ŞİRİN=Şirin herkesin iyiliğini isteyen. Ezgi'n...