Uyandığımda sabah olmuştu. Her geçen gün daha da kötüye gidiyordum. Annem öldükten sonra kendimi içime kapatmıştım. Kimseye içimi dökemiyordum. Canım çook sıkılıyor. En son dayanamadım. Bilgisayarı açıp biraz oyalandım. Daha sonra Hacer odaya girip yemeğiniz hazır Ezgi hanım odanıza getireyim mi dedi. Olur Hacer aşağıya inecek halim yok buraya getir.
__Tamam olur Ezgi hanım.
Ardan bir iki dakika geçti. Odamın kapısı çaldı. Giir diye seslendim. Fakat kimse girmedi odaya, tekrar dan bağırdım. Hacer girebilirsin diye çünkü evde bir tek Hacer ile ben vardım. En sonunda odamın kapısı birazcık açılmıştı. Niye bekliyorsun Hacer girsene diye bağırdım. Kapıdan bir ses geldi çok mu merak ediyorsun diye.
Sesi tanıdık gelmişti. Ya kimsen çık git yaaa senle uğraşamam dedim ve hemen odaya girdi. Odaya gelen Selim'di offflayarak sen miydin dedim. Evet başka beklediğinde mi vardı?
Konu çok uzadı ya ne oldu söyle neden geldin.?
Elinde kahvaltı tepsisi vardı. Ya sana kahvaltını getirdim. Özür dilerim demeye geldim Ezgi. Özür dilerim. Seni üzdüğüm için.
Yaa çok duygulanmıştım. Çok masum bakışları vardı. İçimden bir şeyler kıpırdamıştı sanki. Tamam Selim ben seni affettim önemli değil. Bende senden özür dilerim dedim. Gülümsedi. Hadi gel beraber dışarı çıkalım eğlenelim Ezgi. Lütfen. Zaten kafamı dağıtmam lazımdı. Canımda sıkılıyordu. Tamam olur Selim gidelim.
Tamam diyerek bana bakıyordu. Eeee neyi bekliyorsun dışarı çıkarsan kıyafetlerimi giyineceğim de..
Hıı pardon yaa, ben seni aşağıda bekliyorum.
Tamam hazırlanıp hemen ineceğim.
Yaa çok mutluydum ne giyineceğimi bilemiyordum. Biraz düşündükten sonra mini bir şort ile sıfır kol bir gömlek giyindim. Saçımı da yaptık dan sonra koşarak aşağıya indim. Selim arabadaydı. Arabadan inerek kapımı açtı. Buyurun Ezgi hanım dedi. Biraz gülümsedikten sonra arabaya bindim. Daha sonra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM
Ficção AdolescenteKAREKTERLER EZGİ=Sarışın, güzel, iyi kapli, 15 yaşında hiç sevgilisi olmamış.(TAYLOR Swift) YAĞMUR=Ezgi'nin arkadaşı, Ezgi kadar olmasa da güzel. Fakat Ezgi'yi çok fazla sevmez.Ezgi'yi kıskanır.(INDİLA) ŞİRİN=Şirin herkesin iyiliğini isteyen. Ezgi'n...