A kezdet

27 0 0
                                    

Sziasztok! Melinda vagyok, 14 éves gimnazista. Van egy teknősöm, ma lett egy éves, és nagyon aranyos.. ennyi lenne remélem tetszett, és iratkozz fel!
- Remélem sok embernek tetszeni fog az első YouTube videó. - Gondolta magába Melinda.
Másnap Melinda bement a gimnáziumba és ahogy bement... Meglátta élete szerelmét. Először nem tudta hogy ő a gimi legmenőbb sráca. El pirult és, pillangók keletkeztek a gyomrában. Aztán megjött Csenge.
- Szia Meli!
-Szia Csenge!
- Úúú! Valaki belezúgott a gimi legmenőbb srácába!
- Nem is!!!
Elkezdődött az első óra. Tesi. A fiúk fociztak, a lányok pedig röpiztek. És annyira helyes volt.

 És annyira helyes volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ő az, annyira helyes. Nem értem hogy miért nem tetszik Csengének. Olyan jól néz kiiiii!!!!!
Szerintem egyszer elkéne egyszer neki mondani de nem merem. Félek. Vége lett a tesinek. Mindenki bement az öltözőbe, és átöltözött. Vissza mentünk az osztályba kajálni.
Na a kaja amit anya csinált, nagyon finom volt.
Kövi óra a töri. Doga. Na azt tudni kell rólam, hogy nem vagyok jó töriből, és nem is szeretem. A dogán túl estünk és 3-as lett szóval most nagyon örülök. Kövi óra volt a matek csak gyakoroltunk, meg új anyagot vettünk. Aztán biológia. Biológiából 4-es vagyok. Kicsengettek, és ebéd előtt el mentem WC-re. Mentünk ebédelni, és őszintén nem ízlett. Ebéd után haza mentem, és kicsit tanultam, utána meg tiktokoztam. Este lett. Meg vacsiztam, utána letusoltam, és lefeküdtem aludni. De nem tudtam. Ezért tiktokoztam, és sikerült 1:00 ig tiktokoznom. És gondolkoztam hogy holnap el kések-e. Mondom biztos hogy nem mert sose kések el sehonnan aztán egyszer csak el aludtam.

Szerelmes szívekWhere stories live. Discover now