Selamat datang dan saya ingin mempersembahkan Mrs. Tengku Faiq Mikael by Ainatikah_212 for the second story, I hope you enjoy it and saya juga berharap agar para readers semua dapat menerima kekurangan saya di dalam bidang Wattpad ini . Saya akan usaha sehabis baik saya untuk make this story ...........................................MTFM...........................................
Sedang rancak Mawar berbual dengan rakannya di laman whatsapp itu sambil ketawa tetapi tidak tahu mana lawaknya ...lawak tak jadi
Tiba-tiba..
Tok! Tok! Tok!
"Mawar tak bersiap lagi ke kata nak ikut sekali "
Laung ibu dengan kuat di depan pintu bilik mawarYa Allah aku tak siap lagi!!! Habis lahhh! Kena membebel dengan ibu..
" Ye bu kejap tengah bersiap ni"
Tipu sunat tak pa kan? Ni semua korang punya pasal
Mawar menyalahkan rakannya.." Cepat sikit lambat ibu tinggal "
Mawar mengenakan outfit nya yang bertemakan hijau + putih sejuk mata memandang gituww
Selesai mawar bersiap dia terus turun kebawah dan menuju ke kereta dan dia sudah melihat ibu dan abahnya serta adiknya sudah berada di dalam kereta dia segera masuk ke dalam kereta ..Sampai sahaja di mall itu mawar meminta izin ibu untuk pergi ke..
"Ibu.. Mawar nak masuk Watson jap nak beli barang sikit"
" Ye la jangan lama sangat , ibu pergi kedai depan tu kejap "
" Okey"..
" aku nak ikut kau la kak"
" Ishh kau nih sibuk aja la , kau tu lelaki mana boleh masuk ni kedai barang perempuan je"
" Ye ke , tu asal aku nampak ada lelaki je masuk "
" Tu mungkin dia teman gf dia ! Ish dah la pergi sana"
" Tak de tak de aku nak ikut juga mana tahu ada rezeki jumpa jodoh kat dalam!"
" ieyy kacau betul"
Mawar mengambil barang yang mahu dibeli pencuci muka , lipstick Wardah 1 selesai memilih barang Mawar menuju ke kaunter untuk membayar semasa dia berjalan ke kaunter tersebut tanpa melihat ke hadapan tiba tiba dia terlanggar seseorang.... Dan barang jejaka itu terjatuh.. nasib barang dia tu tak mahal sangat yang jatuh pun mask untuk muka , losyen tangan dan pencuci muka lelaki itu
YOU ARE READING
Mrs. TENGKU FAIQ MIKAEL
RandomBook 2 Aku diberi nama Nurul Ain Mawardah boleh panggil Nurul or Ain or Wardah or Mawardah it's up to you nak panggil apa pun and Aku berasal dari keluarga yang bukan kayangan biasa biasa je aku ada ibu ada ayah dan adik perempuan aku .dan aku ad...