rkive × i.2.n.8
rkive
jeongin
yarin bize gel
gecen gun erken gitmenin telwfisini yapicazi.2.n.8
hassiktir ya/
hyung
hic iyi hissetmiyorumrkive
bu benim icin bir bahane degil?i.2.n.8
hyung lutfen 🥺🥺
gelmesem 🥺rkive
yarin saat 17.30'dan once bizde oluyorsun.i.2.n.8
yarkive
gelmezsen gidip kendim getiririm
[goruldu]jeongin
hassiktir ya.
umarim yarin seungmin evde yoktur.
varsa nasil aciklayacagim?
simdi...
seungmin'den uzun zamandir hoslaniyorum. ortaokulda gordugumden beri. altinci sinifti sanirim. hicbir zaman oturup uzun uzun konusmadik. ama etrafa sactigi enerji cok cekiciydi. ondan deli gibi etkilenmistim. sonra iste araya tr ai coverlar falan girdi. o zamanlar cok konusuyorduk. onunla konusunca cok heyecanlaniyordum. hani... butun vucudum heyecanlaniyordu. edepsiz dusuncelerimi tutamiyordum napayim? su an ben uni 2yim o da 3. bir sene mezuna kaldim ve yasitlarimla esitlendim. evet seungminden bir yas kucugum. ve sonuc olarak 9 yildir ondan hoslaniyorum. ve bence resit biri olarak edepsiz hayallerimin olmasi normal... dimi?
sadece uyumak istiyorum.
ucuncu kisi
seungmin yarin icin evi toparliyordu.
ha bu arada aileleri geoje'de oturuyordu ancak universiteleri seul'de oldugu icin üniversite bitene kadar kalmalari icin seuldeki evlerini onlara verdiler.
evet seuldeki evleri. kim ailesi oldukca zengindi.
ama konumuz bu degil.
seungmin hemen namjoon'u zorlayarak evi temizlemeye basladi. o sirada da siparis vermislerdi.
hersey bittikten sonra son olarak posettekileri de yerlestirdikten sonra oturmuslardi.
rkive × i.2.n.8
i.2.n.8
hyungrkive
efendim?i.2.n.8
yarinrkive
yarin?i.2.n.8
seungmin de evde mi?rkive
evet
[goruldu]hayir ya hayir. umarim odasindan cikmaz.
•••
ucuncu kisi
ertesi gun olmustu. jeongin okuldan doner donmez cantasini hazirlayip uyumustu. uyaninca bunu yapmaya cok usenirdi. alarmini 17.00'ye ayarlayip derince uyudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ai cover || seungin
Fanfiction"tr ai cover dinlenir mi orjinali varken mal misin?" "sen dinleme o zaman"