*UVOD*

26 0 0
                                    

Moje ime je Anna.Imam 18 godina i zivim u Londonu.Sutra idem baki u posjet koja zivi u Ontariu u Kanadi.
Mama:Anna spakiraj se,idemo sutra rano!
Ja:OK
Spakirala sam se,isla se otusirati i spakirati.Sisla sam u kuhinju i doruckovala sa roditeljima.Nakon dorucka sam se sredila,uzela kofer i krenula na aerodrom.Usla sam i avion i uzletjeli smo.
Mama:jesi li sigurno sve uzela?
Ja:jesam mama
Tata:uzela si mobitel?
Ja:jesam
Krenula sam ga traziti u torbi ali nisam ga nasla.
Tata:ovo trazis?
Podigla sam glavu i vidjela da imam moj mobitel.Uzela sam ga i kamen mi je pao sa srca.
Tata:moras biti odgovornija
Mama:tek si napunila 18 a tako si neodgovornoneodgovorna.Imam osjecaj da si jos nestzaboravila.
Ja sam zakolutala ocima i zaspala.Vozili smo se 4 data.Na aerodromu su nas cekali baka i djed.Zagrlili smo se i krenuli kuci.
Baka:kako vam je bilo?
Ja,mama,tata:dobro
Djed:jeste sve ponijeli?
Mama i tata:Mi jesmo a za Annu nismo sigurni.
Baka i djed:Zaboravno nase hehehehe
Dosli smo kuci i samo sam otisla u svoju sobu i legla na krevet.Poslala sam poruku Ivi(najboljoj prijateljici koja zivi u Kanadi)da se nademo.Odmah mi je odgovorila i rekla da ce doci po mene.Ja sam se presvukla i nasminkala i taman dosla Iva.Zagrlile smo se i krenule u setnju.
Iva:nemas pojma kak mi je drago sto si dosla
Ja:haha i meni isto
Iva:sad ces mi pomoci trazit Biebera
Ja:ajme jel to onaj pjevac?
Iva:On nije samo pjevac on je prelijep... *-*
Ja:oke shvatila sam
Iva:ajmo ga sad traziti
Ja:ne da mi se umorna sam od puta
Iva:ok kad sutra da dodem
Ja:Oko 12??da mozemo na bazene
Iva:ok bajjj
Ja:bajj

Ovo je za pocetak nadam se da vam se svida uvod ako ne recite mi probat cu ga popraviti.Volim vas sve!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 11, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BE MY LOVEWhere stories live. Discover now