Sabah olduğunda yine okula gitmek için annecim beni kaldırmaya çalışıyordu. kalkıp hazırlanıp birşeyler atıştırıp çıktım evden. Sınıfa girdiğimde Cemre'de sınıftaydı. 'Günaydın Denizz'
o bana günaydın mı demişti yoksa başka birine mi demişti? ama bana bakıyordu etrafıma bakındım, bana diyordu. 'Günaydın Cemre' tam o sırada içeri Kürşat girmişti Cemre'de onun yanına gitti.
'Hay ananı sikim Kürşat ya niye geliyosan amk'
Teneffüste bizimkilerle hep beraber kantine inmiştik. Cemreyle yanyana oturuyorduk.
Berke: Ee napsakk kart oyunu mu oynasak?
Merve: Süper fikir ama takımlı olsun.
Cemre: Takımlı nasıl oluyo
Merve: Yani normal oyunumuzu oynayacağız ama ikişer takımlı olacağız basit.
Yaren: Haaa süper olur kim kimle oluyor?
Deniz: Bence Yarenle Berke olsun bana fark etmez Cemre yada Merve
Merve: Tamam ben Kürşatla olayım sizde Cemreyle olun.
Kürşat: Süper hadi başlayalım.
Kartlar dağıtılıyordu. Cemreyle bizim aramızdaki boşluğu yok etmek için sandalyesini bana doğru çektim. Cemre bana bakıp gülümsedi. İlk eli biz almıştık. Cemre baya mutluydu. İkinci eli de biz almıştık.
Berke: Siz hile falan mı yapıyosunuz bu ne biçim oyun. Yok abi değişelim olmaz böyle bunlar ikisi birden bize oyunu bırakmazlar
Cemre gülmeye başlamıştı, aşırı tatlı gülüyordu ona bakarken bana bakıp ne oldu dercesine baktı. Ben dalıp gitmiştim. 'Deniz ne oldu daldın?' Cemre konuşunca hemen doğruldum. 'pardon pardon' dedim ve gülümseyerek önüme döndüm. Sıradaki ele geçtiğimizde Yaren benleydi Berke Merveyleydi Kürşat Cemreyleydi. Biz oyuna devam ederken arkadan birisi Deniz demişti tiz sesinden anlaşılıyordu zaten Derin'di.
Derin: Konuşalım mı biraz Deniz
Deniz: Konuşmayalım mümkünse buraya da birdaha gelme.
Derin: Peki konuşmayalım nasıl olsa hergün görüşeceğiz.
Yaren: Derken??
Derin: Yeni okulum bi hoşgeldin alırım.
Şaşkınlıkla Derin'e baktıktan sonra Cemreye dönmüştüm. Bana bakıyordu ve suratı asılmış gibiydi. Neler olduğunu çözmeye çalışıyordu. O sırada hızla kalkıp merdivenlere yöneldi. Koşarak peşinden çıktım. Kolundan tutup boş sınıfa doğru çekiştirdim. Kapıyla kollarımın arasına aldım. Fazla yakındık. Kalp atışlarını duyabiliyordum. Sanki yerinden çıkacaktı. 'Ne oluyo hemen gitmeler falan?'
'Senin için gittim sanki tuvaletim gelmişti ona çıkıyordum, bırakırsan da gidicem' 'iyi o zaman buyur git' koşarak dışarı çıktı ve lavaboya girdi bende sınıfa geçtim. Umarım Derin bizim sınıfta değildir diye düşünürken teneffüs çalmıştı. Derin Cemreyle aynı sınıftaydı.🫶🏻
Cemreden
Berke: Eee napıcaz böyle duracak mıyız?
Merve: Napsak bize mi geçsek acaba
Deniz: Valla arkadaşlar şu an benim bi antrenmanım var gözüküyor size iyi eğlenceler.
Berke: Ne antrenmanı olm
Deniz: Futbolcuyum ben.
Berke: Ha iyi o zaman kardeşim sana kolay gelsin.
Deniz: Teşekkür ederim hadi ben kaçıyorum.
Deniz gittiğinde benim de pek keyfim kalmamıştı. 'Hadi arkadaşlar bende eve geçiyorum size iyi eğlenceler' Berke atladı lafımın ardından 'Deniz gitti ya koş eve aman bize katılırsın' 'Ya ne alakası var Denizle, ben gidiyorum' dedim ve yürümeye başladım. Eve geldim duş aldım odamda otururken saat 18.45'e geliyordu tam o sırada instagramdan bi mesaj geldi.
@denizcc size bir mesaj gönderdi.*
D- Naber
C- İyi sen
D- İyi bende
D- Napıyosunn
C- Oturuyorum ve biraz daha durursam açlıktan öleceğim.
D- Evde yemek yapacak kimsen yok mu??
Aslında suan da yoktu annem de yarın sabah gelecekti o tamamen kafamdan çıkmıştı.
C- Sanırım yok 😕
D- Geliyim mi yemek yapariz :)
C- Bilemedim şimdi sana zahmet olmasın.
D- Ya yok at sen konumu geliyorum.
Deniz gercekten de bize geliyordu. Şaşkınlıklar içinde üstümü değiştirmeye başladım altıma bi şort üstüme bi tişört geçirdim saçlarımıda tarayıp tokayla topladıktan sonra zil çaldı.ALLAAAHH GELEN DENİZ Mİ ŞİMDİ