Love in the Past : One shot story

2 0 0
                                    

   𝖳𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖾𝗆𝖾𝗇𝗍𝖺𝗋𝗒 𝗈𝖿 𝖩𝖺𝗄𝖺𝗋𝗍𝖺. 𝖲𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗂𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗍𝗈 𝖺 𝗍𝗈𝗆𝖻, 𝗆𝖺𝗒𝖻𝖾 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝗅𝗈𝗏𝖾𝖽 𝗈𝗇𝖾. 𝖠𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗋𝖾𝖾𝗓𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗅𝖾𝗐, 𝖺𝖼𝖼𝗈𝗆𝗉𝖺𝗇𝗂𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗂𝗅𝖾𝗇𝖼𝖾, 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝗈𝖿𝗍𝗅𝗒 𝗌𝖺𝗂𝖽, "𝖧𝗈𝗐 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎? 𝗂𝗍'𝗌 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾. 𝖣𝗈𝗇'𝗍 𝗐𝗈𝗋𝗋𝗒 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗆𝖾, 𝖨'𝗆 𝖽𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗀𝗋𝖾𝖺𝗍! 𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖨 𝗀𝗋𝖺𝖽𝗎𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗀𝗁𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅, 𝖺 𝗅𝗈𝗍 𝗈𝖿 𝗎𝗇𝗂𝗏𝖾𝗋𝗌𝗂𝗍𝗂𝖾𝗌 𝗈𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝖽 𝖺 𝗌𝗉𝗈𝗇𝗌𝗈𝗋𝗌𝗁𝗂𝗉 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖾. 𝖬𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖥𝖺𝗋𝗋𝖺𝗁 𝗀𝗋𝖾𝗐 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾, 𝖬𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝗒 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌 𝖺𝗋𝖾 𝖿𝗂𝗇𝖾, 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗁𝗈𝗐 𝗄𝖺𝗄𝖺𝗄 𝖠𝗆𝖺𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗀𝗋𝖾𝗐 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝗋, 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗆𝗈𝗆...𝗐𝖾𝗅𝗅 𝖨 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗆𝖾 𝖻𝗎𝗍 𝖨'𝗆 𝗁𝗈𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈𝗆𝖾𝖽𝖺𝗒 𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗂𝖿𝖿 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖾𝗇𝖽. 𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝖻𝗅𝖺𝗆𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝖼𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗐𝖺𝗒 𝖻𝖾𝗌𝗂𝖽𝖾𝗌 𝖨 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝖺 𝗁𝗎𝗀𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗈𝗌 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝗆𝗂𝗅𝗒 𝖾𝗌𝗉𝖾𝖼𝗂𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎. 𝖨𝖿 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗀𝗈 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖿𝗂𝗑𝖾𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀, 𝗒𝗈𝗎'𝗅𝗅 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝖻𝗒 𝗆𝗒 𝗌𝗂𝖽𝖾." 𝖲𝗁𝖾 𝗁𝖾𝗅𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗍𝖾𝖺𝗋𝗌 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝖺𝗍𝗎𝗋𝖾𝗅𝗒 𝗌𝖺𝗂𝖽, "𝖫𝖾𝗍'𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝖻𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗌𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖾 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝖿𝗂𝗑 𝗂𝗇𝗌𝗍𝖾𝖺𝖽 𝗅𝖾𝗍'𝗌 𝖺𝗏𝗈𝗂𝖽 𝗈𝗎𝗋 𝗆𝗂𝗌𝗍𝖺𝗄𝖾𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗎𝗍𝗎𝗋𝖾." 𝖲𝗁𝖾 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝖾𝖿𝗍.

   𝖡𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗈𝗆𝖾, 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖺𝗋𝗄𝖾𝗍 𝗍𝗈 𝖻𝗎𝗒 𝗂𝗇𝗀𝗋𝖾𝖽𝗂𝖾𝗇𝗍𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗈𝗈𝖽𝗌. 𝖡𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖾𝗇𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝗈𝗋𝖾, 𝗌𝗁𝖾 𝖻𝗎𝗆𝗉𝖾𝖽 𝖺 𝗌𝗍𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋. 𝖳𝗁𝖾 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋'𝗌 𝗀𝗋𝗈𝖼𝖾𝗋𝗂𝖾𝗌 𝖿𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗅𝗈𝗈𝗋 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗎𝗆𝗉. 𝖲𝗁𝖾 𝗁𝖾𝗅𝗉𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝗉𝗂𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝗎𝗉. "𝖨'𝗆 𝗏𝖾𝗋𝗒, 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒!", 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖻𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀. "𝖭𝗈,  𝗇𝗈 𝗂𝗍'𝗌 𝖿𝗂𝗇𝖾." 𝖧𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗌𝗆𝗂𝗅𝗂𝗇𝗀. 𝖳𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗌𝗍𝗈𝗉 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗎𝗒 𝗌𝗆𝗂𝗅𝗂𝗇𝗀. 𝖨𝗍 𝖿𝖾𝗅𝗍 𝗐𝖺𝗋𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍. 𝖨𝗍 𝗋𝖾𝗆𝗂𝗇𝖽𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗈𝖿 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾, 𝗌𝗁𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝖼𝖺𝗅𝗅. "𝖴𝗁𝗆𝗆𝗆...𝖨'𝗆 𝖭𝗂𝗇𝗀𝗌𝗂𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾?", 𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽. " 𝖭𝗂𝗇𝗀𝗌𝗂𝗁...", 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝗁𝗂𝗌𝗉𝖾𝗋𝖾𝖽. "𝖶𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍? 𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗎𝗌𝖾𝗅𝗒. "𝖪𝖾𝗆𝗎𝗇𝗂𝗇𝗀, 𝖪𝖾𝗆𝗎𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖯𝗂𝗅𝗂𝖺𝗇𝗀 𝖡𝖾𝗅𝗅𝖾𝗓𝖺!" 𝗌𝗁𝖾 𝗋𝖾𝗌𝗉𝗇𝖽𝖾𝖽. "𝖨𝗍'𝗌 𝗇𝗂𝖼𝖾 𝗆𝖾𝖾𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎, 𝖪𝖾𝗆𝗎. 𝖬𝖺𝗒 𝖨 𝖼𝖺𝗅𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗁𝖺𝗍?", 𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗈𝖿𝖿𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌𝗁𝖺𝗄𝖾. 𝖳𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝖺𝖼𝖼𝖾𝗉𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌𝗁𝖺𝗄𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗈𝗎𝗍 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗋 𝖺𝗇𝗌𝗐𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇. "𝖶𝖾𝗅𝗅, 𝖨 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝗇𝗈𝗐. 𝖠𝗀𝖺𝗂𝗇 𝗂𝗍'𝗌 𝗇𝗂𝖼𝖾 𝗆𝖾𝖾𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎!", 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖻𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗅𝖾𝖿𝗍. 𝖴𝗇𝖾𝗑𝗉𝖾𝖼𝗍𝖾𝖽𝗅𝗒, 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉. "𝖶-𝗐𝗁𝗒? 𝗐𝗁𝗒 𝖺𝗆 𝖨 𝖼𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀?", 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗇𝖽𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖼𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗇𝖼𝗈𝗇𝗍𝗋𝗈𝗅𝗅𝖺𝖻𝗅𝗒. "𝖣𝖾𝖾𝗉 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗍𝗌 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖺𝗇𝖽𝖾𝗅𝗂𝗈𝗇𝗌 𝗅𝗂𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗇𝗌𝗐𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇" 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗈𝗎𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗂𝗍 𝗆𝖾𝖺𝗇𝗌.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 21, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love in the PastWhere stories live. Discover now