jsme v pohodě ?

34 0 0
                                    

Nick přišel za Charlie i když venku prší...

Omlouvám se že jsem ti nenapsal...chtěl jsem s tebou mluvit...
"Dobře"
Odešli oba dva do Charlieho pokoje... Nick si sundal mokrou mikinu...

"Tak moc se omlouvám...nepřemýšlel jsem o tom co dělám a...udělal jsem hloupost...nechci aby ses kvůli mě tomu cítil trapně...byla to všechno moje chyba..."
Počkej
"Neměl jsme tě líbat...vsadím se že ses cítil pod tlakem, aby si to udělal protože jsem se zeptal...a pravděpodobně semnou už nechceš mluvit, ale aspoň jsem se musel omluvit"
Nick se přiblížil k Charliemu... Charlie vypadal vážně špatně a Nick taky ale ne tolik jak Charlie...
"Vidíš jestli je šance že by jsme mohli být stále kamarádi..."
Charlie...
"Nechci tě stratit...protože jsem udělal něco hloupého...
Charlie...
Nick položil svoje ruky na Charlieho tváře a podíval se mu do očí...

Políbil Charlieho...pak si sedl na postel a byl smutný...

Omlouvám se...já neměl jsem jen tak utéct...měl jsem tam s tebou zůstat a promluvit si s tebou...já...není to tak že bych to nechtěl...víš líbat tě...já...jsem byl jen zmatený...tak moc zmatený a když jsme slyšel Harryho bál jsem se...
"Oh Nick"

Charlie si sedl k Nickovi na postel a Nick ho objal okolo jeho hruď a tvář si zabořil do jeho ramene...

"Jsme teda v pohodě?"
Ano jsme Charlie
"Uhm...Nick... chtěl by si přijít na moje narozeniny...?"
Samozřejmě ano

Další část ❤️ je to 8 část za jeden jediný den...ani nevím jak jsem to zvládl a doufám že se vám to lipi

HeartstopperKde žijí příběhy. Začni objevovat