yağmur (12)

242 19 79
                                    

Hyunjin

Felix oyunu taktıktan sonra yanıma geldi

Felix"ne oynayalım?"

Hyunjin"pes"

Kafa salladıktan sonra oyun oynamaya koyulduk. Manchester City o ise Barcelona takımını seçti.
Bir kaç dakika daha oynadıktan sonra Felix bağırmaya başladı.

Felix"ya niye basmıyor bu düğme! Bas sana ya! Al işte golü yedim ya"

Ben kahkahalara boğulurken gol atmanın sevinciyle Felix'i dürtüyordum.

Felix"ay tamam attın gol tch tch tch"

Felix küsmüş gibi yaparak kollarını birbirine dolayı ve koltukta bana bakmayacak şekilde yönünü değiştirdi.

Hyunjin"ya tamam kızma~ lixie~"

Kollarımı ona dolamaya çalışırken o ise beni itiyordu.

Hyunjin"tamam özür dilerim hadi gel sarılayım."

Felix ilk bi bana döndü omuz silkti ve kollarını bana doladı. Bende kafamı boynuna gömüp saçlarını kokluyordum.

Bir kaç dakika öyle durduktan sonra Felix kollarımdan ayrılıp,

Felix"dışarı çıkmak ister misin? Hem yağmur da yağıyor ben çok severim."

Hyunjin"olur aslında tatilin bitmesine de 1 gün kaldı zaten"

(Cmrtsi ve pzr tatilinden bahsediyor)

Felix"tamam o zaman hadi gel"

Felix beni koltuktan kaldırırken bende PlayStation'ı kutusuna Koyduktan sonra kapının önüne gelip üstüme bir hırka aldım.

Felix'de yanıma geldikten sonra koluna girdim.

Sokakta yürürken hiç konuşmuyorduk. İkimizin de sadece ayakkabı tapanlarının sesi yankı yapıyordu.
Bir kaç dakika sonra Felix kafasını yerden kaldırıp bana baktı.

Felix"şey aslında benim sana diyeceğim şeyler var..."

Ona anlat der gibi bakarken konuşmaya devam etti.

Felix"...Sen o gün bana benden hoşlandığını söylemiştin ya"

Kafa salladım.

Felix"işte, o gün sana söyleyemedim.. Ben senden hoşlanmıyorum.Özür dilerim ama sana karşı içimde böyle bir his hiç yok. Eğer olursa hemen sana söyliyeceğim söz veriyorum.Üzülmeni istemiyorum beni anlıyorsun değil mi?"

Onu dinlerken gözlerim doluyordu.

Hmhm gibi mırıldamalar çıkardıktan sonra tekrar konuştu,

Felix"şu öpüşme konusuna gelirsek, bir tek seninle öpüşüyorum.Ve eğer biriyle öpülecek olursam senin kadar haz alacağımı düşünmüyorum. Seninle öpüşmek diğer insanlar ile öpüşmekten daha iyi. Ümit verdiğimi biliyorum. Ama bende sana karşılık vereceğim elbet.Tabiki içimde sen bana yaklaşırken veya beni öperken bir şeyler oluyor. Ama hâlâ emin olamadığım için erken konuşmak istemedim. Yani seni üzmek hiç istemiyorum. Sadece bekle beni olur mu?"

Gözlerimden küçük küçük yaşlar akarken tekrar onaylar şeklinde mırıldandım. Konuşursam ağladığım belli olabilirdi.

Kafamı başka yönlere çevirmeye çalışırken Felix önümde durdu.

Felix"ağlıyor musun?"

Hyunjin"a-ah hayır"

Sesimi titret memek için çaba gösteriyordum.

Felix ellerini gözlerime çıkardı göz altımı okşayınca nemli olduğunu anlamış olacak ki bana bakıp kollarını boynuma doladı. Bende dayanamayarak kollarımı beline dolayıp kafamı boynuna gömdüm ve sessiz bir şekilde orda ağladım.

Felix"özür dilerim,özür dilerim seni sevemediğim için özür dilerim gerçekten seveceğim seni aşık olacağım sana ne olur üzülme yalvarırım"

Hyunjin"beni sevmek zorunda değilsin. Sadece ben kendime yediremiyorum. Seni zorunda bıraktığım için ben özür dilerim asıl."

Sesim titrerken konuştum.

Felix"hayır hyunjin beni zorlamıyorsun dediğim gibi ben senden hoşlanmaya başladım. Yavaş yavaş aşık olacağım sana inan bana olur mu?"

Kafa sallayıp yolumuza devam ettik. Kahve dükkanından kahve alıp eve doğru yürüdük.

Americanomu içerken Felix bana döndü.

Felix"abim yazıyor, Jisung onun yanağından öpmüş ahahah"

Hyunjin"ahahah böyle olacağım belliydi zaten birbirlerini sevdikleri çok belli."

Felix"evet aslında, yarın akşam onların evine gidelim mi? Tanışmış olursunuz abimle"

Hyunjin"çok iyi fikir, abine sordun mu?"

Felix"o davet ediyor zaten"

Hyunjin"tamam o zaman saat kaçta oraya gideceğimizi sor"

Felix"20:00 uygun mu diye soruyor"

Hyunjin"uygun tabiki senin için bir sorun yoksa benim içinde yok zaten akşam geleceğimizi söyle."

Felix telefonda abisiyle mesajlaştıktan sonra birbirimizi tanımak amaçlı sohpet ettik ve eve geldik.

Felix"aç mısın?"

Hyunjin"evet"

Felix"pizza sipariş ediyorum. Senin için uygun mu?"

'Evet' dedikten sonra telefondan pizzacıyı aradı. Sipariş ettikten sonra hırkamı çıkarıp koltuğa yığıldım. Oda ortaya bir masa açıp bardak koydu.

Masayı kurduktan sonra pizzalar geldi.
Pizzaları içeri getirdikten sonra paketi açtık 1L kola şişesi ve 4 tane pizza kutusu çıktı. Kolayıbardaklara doldurup pizzamızı yedik.

Doyduktan sonra Felix uykusunun olduğunu söyleyip odaya gitti. Bende oturma odasını toplayıp odaya girdim.

Dünki pijamalarını giymiş benim yastığımla kendi yastığı arasında uyuyordu.

Bende dünki pijamalarımı giyip yanına kırıldım. Hemen hareketlenip kollarını bana sardı ve kafasını boyun girintime koydu. Bende kollarımı beline dolayıp gözlerimi uykuya teslim ettim.

___________________________________________

Selam! 🦋 nasılsınız? Bende iyiyim sağolun. Yeni bölüm nasıldı?.
Bir dahaki bölümde görüşürüz sizi seviyorum! 💜
Bye<3

★𝐶̧𝑖𝑙𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒 𝐻𝑎𝑠𝑡𝑎𝑦𝑖𝑚★ hyunlix ficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin