2.Bolum- Kas Torbasi ?

1.4K 84 12
                                    

Eveet. Selamlar. Nasilsiniz? Karneler nasil? :D neyse bosverin karneyi ve gecen bisuru zeyker videosu izledim ve cok sevdigim sahnelerle zeykerimi cok ozledigimi fark ettim. Neyse konuya geliyim. Herkes en sevdigi zeyker sahnesini yazabilir mi? :))


Kerem;

Sabah Can'in ' hadi abicim hadi hadii..' diyip yorgani uzerimden cekmesiyle uyaniyorum. Onunla sirkete gelcekmisim de Dündar Amca oyle istemis de..poff..

Uykuculugumdan dolayi, aslinda uykuculuk da denemez. Cunku cok uyuyan insaar uykucudur. Ve benim gec yatip erken kalkmaya zorlandigimi dusunursek normal insanlardan bile az uyuyarak uykucu falan degilim. Neyse demek istedigim Melis ve Can kahvalti ederken ben uyuyorum ve daha sonra hazirlanip cikiyoruz. Dündar Amca daha sirkette olmadigi ben de Can'la mimarlik katina cikiyorum. İslerin yogunlugu ortamdaki gergin havadan belli oldugu gibi girer girmez Can'i cagirmalari da bu dusuncemi kanitliyor. Can'in hemen ortadan kaybolmasiyla ben de holdeki genis kirmizi pufa oturuyorum. Kafami saga cevirdigimdeyse saridan turuncuya kacmis kivircik sacli, ayaklarini sallayip pufa vururken kafasini bana cevirmesiyle gordugum kahverengi buyuk gozlu ve cok tatli 5 yaslarinda bir kizi fark ediyorum. Saskinca kiza bakarken konusmaya basliyor. Ses tonu da kendi gibi seker.

B: Meyaba.

K: Selam.

B: Kimşin?

K: Asil sen kimsin?

B: İlk ben şoydum.

K: Ama ben buyugum.

B: Fayk etmeş ki banane ilk ben didim.

K: Sen soylmezsen soylemem ama.

B: İyi deme. Bananey. Ben de şen şoylemesşen demem.

K: İnatciyiz galba biraz.

Kafasini cevirip diger yana bakmasiyla kucuk kahkahama engel olamiyorum. O kadar tatli ki. Cocuklari fazla sevmem. Yani bazilarini severim ve bu kiz kesinlikle onlardan. Bu yasta boyle inatci bir kizin ilerde sevgilisine neler cektirebilicegini dusunun. Herneyse biraz boyuna egilip konusmaya basliyorum.

K: Pekala. Sen kazandin. Ben kerem.

B: Hmm.. Peti.

Hala basini cevirmeyisine neyin inadi oldugunu dusunuyorum ve havada kalan tokalasmak icin uzattigim elimi sallayarak ' Ee.. sen adini soylemicek misin? '

B: Hayiy. Şen o şanşini kaybettin.

K: Haha! Peki. Ben de sana inatci keci derim o zaman.

B: Amay adim inaççi keçi deyiy.

K: Ama sen oylesin. Yine de yani eger ben sen soylersen soylerim demis olsaydim soylerdim. Cunku sozunde durmak onemli bir istir ve herkes yapamaz. Benim gibi yani.

Dediklerimden kafasi karismis olcak ki ' Ney? ' diye donuyor bana. Amacim da buydu bi yana. Onun kafasini karistirmakti ve biara benim bile kafam karisti.

K: Ney'si ben sana soyledim. Senin de bana adini soylemen gerek.

B: Ama şoylmicam.

K: Peki. Ben nasilsa ogrencam.

B: öyyenemeşşin ki.

K: Kizim ben kerem sayerim oyle bi ogrenirim ki.

B: Hih(!) öğğen bakalim.

Bana ogrenemezmisim gibi bakip bir yandan deli gibi nasil ogrenebilicegimi merak eden kucuk inatci keciyi taklamadan telefonuma donuyorum. Telefonla oynar gibi yapip Can'a mesaj atiyorum.

Kime; Can

K: Su koridordaki kivircik şey kim?

-Dit diit.

Bakıcım Bir KashayvanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin