Ik zit met mijn beste vriendin film te kijken in haar kamer, als ik naar de wc moet. Ik zeg dat ze de film kan laten doorlopen en dat ik zo weer terug ben.
Wanneer ik klaar ben en de badkamer weer uit loop, hoor ik geluiden uit haar ouders' kamer komen. Instinctief kijk ik er naartoe en zie dat de deur wagenwijd open staat. Ik zie hoe de vader van mijn beste vriendin zichzelf aan het aftrekken is. Voor ik weg kan komen ziet hij me.
"Sanna..."
Ik ril als ik merk dat hij mijn lichaam aan het onderzoeken is. Ik wil weglopen maar hij houdt me tegen.
"Wil je me niet even helpen?"
Ik twijfel. Eigenlijk is hij best geil, en zijn lul is best groot. Ik wil het eigenlijk wel proberen. Ik loop de kamer in en doe de deur achter me dicht.
Hij kijkt me geil aan en gebaart naar zijn lul. Ik begrijp wat hij wil en pak het grote ding in mijn hand en trek hem een paar keer rustig af. Ik neem zijn eikel in mijn mond en zuig steeds een beetje meer mee.
Hij wordt ongeduldig, want hij duwt mijn hoofd er verder op tot hij zelfs mijn keel vult. Zijn handen begeleiden mijn hoofd en hij neukt mijn keeltje diep en hard. Een paar keer moet ik happen voor adem, maar veel tijd geeft hij me niet voor hij meer wil.
Zijn lul is al goed stijf als hij me laat stoppen. Hij trekt me naar zich toe en maakt mijn broek los. Ik kan niet anders dan het laten gebeuren wanneer hij met zijn vingers mijn kutje voelt. Ik ben al best nat, maar ik vind het ook heel spannend.
Hij legt me op bed en laat zijn tong mijn kutje doorspitten en spelen met mijn klitje. Ik moet mijn best doen om niet te kreunen, dit is zo lekker. Een paar keer zuigt hij aan mijn schaamlippen en klitje en ik kan niks anders doen dan geil hijgen.
Dan nemen zijn vingers het over en ze bewegen snel en kundig in me en op mijn klitje.
Hij komt over me heen liggen en met één hand trekt hij mijn topje van mijn tieten af. Ik help hem en doe het helemaal uit. Mijn bh maakt hij ook los en hij begint aan mijn tepels te zuigen. Hij gaat omhoog en geeft kleine kusjes op mijn sleutelbeen en nek en zet een grote zuigzoen op mijn schouder. Dan zet hij zijn lippen op de mijne en drukt hij zijn tong op mijn lippen. Ik doe open en zijn tong onderzoekt direct mijn hele mond. De mijne volgt zijn voorbeeld en ik ben teleurgesteld wanneer hij terug trekt.
Hij pakt zijn enorme lul en begeleid deze naar mijn kut. Ik open mijn benen verder om het hem wat makkelijker te maken. Ik voel zijn grote eikel tegen mijn kutje duwen en even ben ik bang dat het niet past. Maar mijn vriendin haar vader geeft niet op en duwt door tot hij naar binnen gaat. Ik gil bijna van de pijn maar hij duwt met zijn hand snel mijn mond stil.
Wanneer hij er in zit voelt het alsof ik bijna breek. Langzaam begint hij te bewegen maar al snel begint hij te stoten. Hij houdt zijn hand stevig op mijn mond. Maar goed ook, want anders zou ik veel te luid zijn. Zijn enorme lul vult me en rekt me helemaal uit. Mijn kutje zit er strak omheen wat hij heel geil lijkt te vinden.
Ik voel zijn harde stoten door mijn hele lichaam pulseren. Zijn ballen slaan steeds tegen mijn kont aan. Mijn kutsappen lopen over mijn benen en reet waardoor elke stoot steeds meer kletst.
Even is er niks anders dan hij en zijn enorme lul. Ik voel zijn stoten in mijn onderbuik en zelfs mijn tieten bewegen mee.
Dan komt hij nog dichter bij en duwt hij zijn lul helemaal naar binnen. Ik voel een lading mijn baarmoeder binnen stromen en mijn ogen worden groot.
"Ik slik de pil niet," fluister ik paniekerig.
"Dan zou ik de morning after pil maar nemen als ik jou was," antwoord hij.
Ik hoor mijn beste vriendin mijn naam roepen en snel trek ik met haar vader's hulp mijn kleding weer aan.
Ik doe mijn best om normaal te lopen naar haar kamer, maar na deze enorme beurt staat mijn kut nog open en ik voel het sperma er uit lopen.