ilk bölüm/gerçekler

9 3 0
                                    


Merhaba canlarım ilk defa normal kitap yazmaya karar verdim burada spoi vermeden kitaba geçmek istiyorum başlama tarihinizi yorumlara yazın<3



Merhaba ben Yazgı.Aslında size şöyle anlatmam lazım,Tek başına ve gayet normal yaşayan bir kızdım.Babam küçükken ölmüştü ve annem de beni bırakıp gitmişti.O zamanlar saftım,çok ağlardım herşeye.Büyük bir kız olup güçlü kalmanın ne demek olduğunu.  bilmiyordum.Ağlıyordum ama kendimden vazgeçmiyordum.Komşular bunu öğrenince yanıma geldiler ve benimle çok konuştular,hayat dersi verdiler.Sonra yetimhaneye gitmem gerektiğini söylediler.İstemiyordum,ama mecburdum.Teyzem zaten benden nefret ediyordu.Halam çok uzaktaydı ve ben oraya da gitmek istemiyordum yani bunun açıklanacak bir şeyi yok ailem kalmamıştı.

Yetimhaneye yerleştiğimde korkuyordum,dışlanacak mıyım? Benimle dalga geçecekler miydi?Bilmiyordum.Böyle böyle devam etti,Büyüdüm ve 18 yaşıma geldiğimde yetimhane'den kurtuldum,Ama kimsenin bilmediği bir şey vardı.18 yaşıma kadar çalıştım.Müzik kariyeri için.İnstagram hesabı açtım ve yaptığım çalışmalarımı sundum.Çok beğenilmişti ki yorumlar sağanak yağmur gibi yağıyordu ve 5 günde 8 milyon takipçiye ulaşmıştım



yetimhaneden çıkar çıkmaz instagram hesabımdaki kazandığım parayı çekip bir otele rezervasyon yaptırdım.Şu anda ev kiralayacak zamanım yoktu.Otele giderken yol üzeri markete uğrayıp istediklerimi aldım.Sonunda özgürlüğe kavuşmak çok iyi hissettiriyor..Asıl dünya böyle güzelmiş..Hiç bir şeyden haberim yokmuş.Ama sonunda özgürüm ve bunları düşünmeye zamanım yok.Çok heyecanlıyım ve belki film gecesi yapabilirim! 

Aldığım şeyleri poşete koyarak otele girdim ve anahtarımı alıp 408 no'lu odaya doğru ilerledim.İçeri girdiğimde gerçekten serin bir duşa ihtiyacım olduğunu anladım,ve aldıklarımı mutfağa koyup banyoya doğru ilerledim.Banyodayken derin düşüncelere dalmıştım ve bir anda aklıma hesabım geldi.Duştan sonra küçük bir yayın yapıp oradan çıktığımı takipçilerimle paylaşabilirdim.Her yaptığım şeyi bilmek istediklerine eminim ve orada yayın yapmama izin vermedikleri için ilk yayınım olacaktı.Genel olarak heyecanlıydım ama herşeyin iyi gideceğinden emindim.


Yaklaşık 30 dakika sonra nihayet duştan çıkmayı başardım.O kadar rahatlamıştım ki dünyadaki en iyi his falan olabilirdi.Kimse olmadan odamda tek başıma çalışmak çok huzurlu hissettiriyor,bu bana çok iyi geliyor çünkü orada herkes başıma toplanıp fazlalık ediyordu ve odaklanamıyordum.Bu da başarımı düşürüyordu.Pijama takımımı giydim ve saçımı kurutmak için kurutma makinasını fişe taktım.Elime tarak alıp kuruturken yavaş yavaş taradım.Son olarak saçımı güzelce düzleştirdikten sonra dağınık bir topuz yaptım.


Evet! en sevdiğim model bu özellikle akşamları dağınık topuzla çok seksi olduğumun bende farkındayım.Herkese yakışıyor cidden! Neyse,sonunda yatağıma oturup rahat bir pozisyon aldıktan sonra laptop'ımı yanıma aldım ve instagrama girip hesabımı kontrol ettim.Heyecandan kalbim küt küt atıyordu.Çok abartmış olabilirmiydim ki? Pff aman neyse kendimi daha fazla korkutmamalıyım.Evet,yayını açtım ve beklemeye başladım.Ne yapacağımı bilmiyordum ve ne yapmalıydım ki? Sadece takipçilerimin yayına gelmesini beklemem gerekmiyor mu? Ben de öyle yapıyorum zaten.Kişi sayısı 1'i gösterdiğinde elim ayağım titriyor gibi oldu.Sakin kalmaya çalışarak onu karşıladım.

"Hoşgeldin birtanem" diyerek gülümsedim.Ve alttaki chat kısmına,"Hoşbuldumm çok heyecanlıyım ilk defa yayın açtın!!" yazısı geldi."Ben de çok heyecanlıyım sakin kalmaya çalışıyorum ama bu çok iyi bir his!" dedim.Çok mutluydum sonunda özgürce yaşamaya başlayacaktım.İzleyici sayısı giderek artmaya başladı.Hepsi bir şeyler yazıyordu ve bende onların  yazdığı sorulara cevap veriyordum.Her şey çok iyi gitmişti ve hayranlarım ilk yayınım olduğu için çok heyecanlıydı.Birden birisinin "Yazgı hanım şarkı söyleyebilir misiniz çok merak ettim.İlk defa görüyorum seni,görünüşe göre bir sürü hayranın var"  dediği bir yorum gözüme çarptı.Ve sonra herkes "söyle" yazmaya başladı.Of ciddi misiniz..Saat gecenin 23:00'i ve şarkı söylememi mi istiyorsunuz?..Neyse,yapıcaz bir şekil..


kararsızlıkla "ee? ne söyleyeceğim şimdi" diye kendi kendime konuştum.Doğru ya! en sevdiğim şarkıyı.Yalancı bahar..Elime gitarımı alıp melodisini çalmaya başladım.Ve bütün başarımı ortaya koymaya hazırlandım.Ben Yazgı,tam bir müzik aşığıyım..





ayyy heyecanlandım ama az olmuş olabilir aklıma başka bir şey gelmedi çok özür dilerim.😭

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

music loverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin