Başlama tarihinizi buraya yazın.
...Alarmın sesiyle mükemmel(!) Bir güne uyanmıştım. Yatağımda oturur pozisyona gelip bir saat yerle bakıştıktan sonra banyoya girip yüzüme soğuk su serptim.
"Ah bıktım artık." Dişlerimi fırçalarken odada duyduğum ses ile dişlerimi hızlı hızlı fırçalayıp arayan kişiye baktım.
"Alo!"
"..."
"Hayır Jimin."
"..."
"İstemiyorum hadi kapatıyorum."
Bugün ilk iş görüşmemdi ve çok heyecanlıydım. Çoğu iş yeri eleman fazla zaten diyerek işe almamıştı beni. Ama sonunda bir barda barmen olarak işe başlayacaktım.
Üzerime siyah bir smokin giyinmiştim aslında spor giyinmeyi daha çok seviyordum ama bir işe girmek istiyorsam kendimi sevdirmeliydim. Aynadan kendime baktığımda cidden yakışıklı görünüyordum. Elime telefonumu alarak Taehyung'u aradım.
"Alo Tae ben hazırım."
"Tamam bende çıktım seni bekliyorum."
Evden çıkarak Taehyung'un beni beklediği caddeye doğru yürümeye başladım. Bir anda gelen baş ağrısı ile ellerimle kafamı tutarak ağrıyı geçirmeye çalıştım ama işe yaramamıştı. Kafamda anlayamadığım bir konuşma ile neler olduğunu çözememiş ve yere çömelmiştim.
'bu ilaçlar size iyi gelecektir Jung hoseok.'
'Kafamdaki sesleri kesecek midir?'
"Sadece migren var onun dışında sıkıntı yok.'
"Ahhh hayır! Hayır!" Kafama tüm gücümle vurarak ağrıyı kesmeye ve biraz olsun dindirmeye çalıyordum. Omzuma dokunan elle direkt olarak arkamı dönüp kimin olduğuna baktım irkilerek.
"Hoseok?!?! İyi misin?"
'Jung Hoseok bir iki günlüğüne hastanede yatmalısınız..'
'Hayır! Hayır!!!"
Kafamda canlanan seneryolar daha çok başımın ağrımasına ve dayanılmaz bir acıya neden oluyordu.
"Hoseok! Hoseok sakin ol lütfen." Gözlerimi tekrardan açtığımda karşımda gözleri dolmuş bir şekilde beni izleyen taehyung'u görmemle direkt olarak ona sarıldım.
"Tamam geçti sakin ol.. sakin." Taehyung'a nefes nefese daha sıkı sarılarak beni yerden kaldırmasına yardımcı oldum.
"İyi misin?" Başımla onu onaylayıp verdiği su şişesindeki suyu kafama diktim.
"Teşekkürler Taehyung."
"Biraz otur öyle gideriz."
"Hayır ne kadar erken gidersem o kadar iyi."
"Tamam."
...
Geldiğimiz bar sandığımdan daha büyüktü. Bu işi bana en yakın arkadaşım Taehyung bulmuştu onu çok seviyordum. Hayatta tek değer verdiğim insandı. Bir de Jimin vardı. Onu artık kardeşim olarak görüyordum.
"Hazır mısın?" Taehyung'u gülümseyerek onayladığımda beraber içeri girdik. Bir taraftan içki içip kafa dağıtan insanlar, diğer tarafta yiyişen insanlar vardı. Burası çok iğrenç bir yerdi, ama katlanmak zorundaydım.
"Hoş geldiniz." İri yarı bir adam Taehyung ile el sıkıştıktan sonra bize tatlı bir şekilde gülümsedi.
"Biz iş için gelmiştik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Say My Name- Sope
Fanfiction-semegi- "tam bir fahişesin Hoseok." Başlangıç: 24 Ağustos 2023