The sequel...

22 0 0
                                    

~<3~

"Tudtam hogyha vissza jelölöm és beszélünk abból nagy bortány lenne mivel minden fiú az osztályból kurvának tart engem..."

*A few months time jump*

Nora egyik nap suli után átjött hozzám és nagy unatkozásunk közepette elkezdünk felelsz vagy merszezni ahol azt a feladatot kaptam hogy rá kellett írnom Milosra instagramon.

Rá irtam és ő nagyjából egyből válaszolt nekem.
Nem tudta hogy ki vagyok és miért írtam rá..

Elkezdtünk beszélgetni..
Nagyon nagyon sokat beszélgettünk minden nap úgy hogy senki sem tudott róla egy ideig..

Majd mikor megtudta az osztályom hogy beszélek vele pontosan az történt amit mondtam..
Mindenki azt mondta neki hogy ne beszéljen velem mert egy kurva vagyok és átbaszom őt.

Féltem tőle hogy soha többé nem fogok vele beszélni ez miatt.
Viszont mégis rám írt és elmesélte az egészet nekem de azt mondta hogy nem érdekli mit mondanak rólam mert tudja hogy nem igaz..

Nagyon boldog voltam amiért továbbra is beszélt velem, és kibaszottul boldoggá tett mert életemben először éreztem azt hogy bármiről tudok vele beszélni és úgy éreztem találtam egy lelkitársat annak ellenére hogy voltak dolgok amiben különböztünk..

Ahogy telt az idő és minden nap beszéltem vele egyre jobban kezdtem hozzá vonzódni.
Viszont az egyik nap megtörtént az  amit sosem akartam hogy eljöjjön..
Letiltott..
Fogalmam sem volt róla hogy miért engem pedig ami történt ahhoz egyáltalán semmi közöm nem volt..
Nagyon nagyon rosszul esett és sokat sírtam miatta..

~✨~

Egyik éjjel elhatároztam hogy írok neki egy hosszú szöveget amibe le írom minden érzésem iránta..
Így is tettem majd nem sokára rá látta amit írtam viszont nem kaptam rá választ..
Azt hittem nem fog soha többet velem beszélni ezért muszáj volt rá írnom újra hogy nem komolyan gondoltam amit írtam..
Tudtam hogy hazudok ezzel kapcsolatban neki és magamnak is azzal hogy nem érzek semmit iránta...

A suliban elmondtam Noranak hogy rá írtam és hogy szeretem őt..
Természetesen Nora nem sokkal utána elkezdett intézkedni hogy találkozzunk Milossal..

Az egyik legjobb fiú barátom Blake áthívta magához Milost,Norat és engem is.
Úgy döntöttünk elmegyünk biciklizni mivel mellettünk van egy  folyó..
Nora jó barátként elmondta Milosnak hogy tényleg azt érzem iránta amit leírtam neki..

____________________________________

Hello hello mindenkinekk✨
Remélem ez a rész is tetszik nektek✨
Nemsokára jön a kövi rész is!

I LOVE YOU ALL🫶🏻🫶🏻

Our story..Where stories live. Discover now