°~jealousy~°

7 2 0
                                    

Selamm lütfen oylamayı ve etkileşim vermeyi unutmayın;^)



Osu'nun bakış açısı

Git gide daha da gıcık oluyordum şu karıya. Ne demek beni Efendimden ayırabilir? Çıldırıcam kıskançlıktan.
O kadın geldiğinden beri Efendi Ares'e bir şeyler oldu. Kesin büyü yaptı! Ama Efendim büyülere çok dayanıklıdır kendisi de çok yeteneklidir büyü de. Ya gerçekten çok aşıksa? Bunu her aklımdan geçirdiğim de çıldırıyordum.

Yazarın bakış açısı

Salondan gelen sesle kulaklarını o sese verdi Osu. Efendi'nin sevgilisi Lili onu çağırıyordu. Osu "sanki kendisinin uşağıyım" diye böbürlenerek yanına gitti.

Başını hafif bir şekilde eğerek"Buyurun Lili Hanım" dedi

Lili: Hemen köpeğimin mamasını koy yürüyüşe çıkart. Ama önce bana kahvemi getir.

Osu: Tabii Lili Hanım

Lili: Ha bu arada

*Osu giderken demişti bunu. Osu hemen eski yüz ifadesini alıp önüne döndü.*

Osu: Buyurun Lili Hanım başka isteğiniz mi vardı?

Lili: Bundan sonra bana Efendi diyece-

Tam bu sırada Efendi Ares girmişti odaya. Osu Efendisini günlerdir göremiyordu çok mutluydu.

Ares: Osu hazırlan senle kısa zamanlı bir gezintiye çıkıyoruz.

Osu şaşırmıştı ama çok mutluydu bozuntuya vermedi durumu

Osu: Tabii ki Efendim! Siz nasıl isterseniz.

Lili: Hayatım?

Lili tabii ki de yine kıskanmıştı hemen müdahale etmeliydi.

Lili: Ben de geliyorum değil mi? Hizmetçilere söyleyeyim de hemen hazırlasınlar valizimi.

İlk önce Ares duraksadı, onun gelmesini istemiyordu, arkadaşıyla küçük zamanlı bir tatile çıkmak istiyordu ama bir şey diyemezdi yoksa bütün haftayı zehir edicekti. Maalesef kabul etmek zorunda kaldı ve salonu terk etti. Lili de hemen hazırlanmaya koştu.

Osu'nun bakış açısı

Şu lanet oruspu yine bizimle gelicek tanrım sen bana sabır ver lütfen ÇILDIRICAM ŞU KADIN YÜZÜNDEN

Her şeyi boşverdim en azından Efendimle olucaktım bu bana çok iyi hissettirmişti. Ödül gibiydi. En güzel kıyafetlerimi bavuluma yerleştirdim. Bir zaman sonra Efendim de hazırdı ve yola çıktık.

  ***

  Yolculuk sıkıcıydı ama konaklayacağımız yeri görünce gözlerim ışıldamıştı. Bütün yorgunluğumu almıştı.

  Hemen odalarımıza geçip yerleştik. Gece geldiğimiz iyi olmuştu. Hepimiz uyuyakaldık.

***

  Ares'in bakış açısı

  Lili bazen çok gıcık oluyordu yavaş yavaş ona olan aşkımı yitiriyordum. Sanki yüzü çirkinleşmişti, bu şey onu itici bulduğum zamandan beri vardı.
 
Düşündüm ki onla ayrılsak asla üzülmezdim. Noldu ki bana? Artık sevemiyordum. O halde en ufak kavga da bu işi bitirmeliydim.

  *

  Kapımı biri çaldı kimdi bu? Kesin Lili'dir.

Evet o'ydu ve bana hızlıca gelip sokuldu. Ne yaptığını anlamamıştım? Ne diye yaptı ki bunu. Belki de sevgisini göstericektir dediğim anda hemen bana Osu'yu şikayet etti. Şu gıcık bebek sesini yapıyordu hem de.

Lili: Biyiyor muşun Osu bana kötü şeyler şöylediiii

Ares: "Şu hareketi yapmayı kes amina kodumun karisi" Ne dedi ki yine?

Lili: Neymiş ben ona kotüy davyanıyomuşummmğ

Ares: İlk önce şu hareketi yapmayı kes. Ayrıca Osu öyle biri değil sen her zaman yanlış anlıyorsun.

Yazardan*

Lili hemen bir hırsla uzaklaştı. Ares artık bitirmek istiyordu. Kardeşine böyle bir şeyi yapamazdı kimse.

***

Kahvaltı zamanı gelmişti herkes masadaydı. Osu hariç. Geç uyanacağını düşündü Ares. Öyleydi de. Bu yüzden hiç çağırmadı.

Ares'te yemiyordu karşı duvara yaslanmış bir şekilde Lili'yi izliyordu.
Lili'nin keyfi yerindeydi tabii kendi kendine bir şeyler deyip ağzına lokma tıkıştırıyordu.Bir sonra ki lokmasını aldığı an da Ares konuştu:

-Lili ben ayrılmak istiyorum.

Lili bir şey diyemedi sadece baktı. Sonra agzinadakileri sessizce bitirdi.

-Neden?

-Çünkü çok sinirime dokunuyorsun artık sana karşı bir şeyler hissetmiyorum.

Lili sessizce yukarı çıktı, valizini alıp çat kapı gitti.

Ares rahatlamıştı artık. Kahvaltısını yiyebilirdi.

***

                           Selam aşklar umarım
                       beğenirsiniz Instagram
                        Wattpad için özel hesabım
                      @nazowat ana hesabım
                           @Nazoofun bye bye<3

Osu!°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin