Lístky na Konopiště

60 2 1
                                    

   Ahoj, jsem Martina, velká fanynka partičky. Ale nejsem jediná. V našem velkém domě bydlí kolem 15 lidí. Ty poznáte až v příběhu. Abych vás uvedla trochu do děje,píšu tenhle úvod na naší kuchyňské lince.Je krásný červencový den a Elišce se podařilo sehnat lístky na Konopiště 2013.

„Eli, tak co? Máš to" zeptala se z nedočkaní Kája. „Co myslíš? ” dělala jako vždy Geňu, nic nechápajíciho. „Neser mě takhle po ránu Elino, máš ty lístky?? ”
„Mám, ale byl to boj. Musím se něčeho najíst. ”  „ Nene my ty lístky fakt máme?!? ” vyřítila se z koupelny Johy. „Jo, poprosím o klid chci se najíst” mluvila s plnou pusou Eliška. "Elen.. Neuvěřitelné my ty lístky fakt máme” vyběhla nahoru Johy to říct rovnou všem.
„Nekecej,my tam fakt pojedeme letos? ” kroutila nevěřícně hlavou Luci
„Já neverim, já neverim”křičel na celý pokoj náš Slováček.
My je uvidíme na živo, můj splněny sen” jásala Zelda.
„My tam budeme a budeme se smát těm čtyřech Idoitum prohodila MelBel. „No jo ale musíme se zbavit, protože už je to zítra. Sice to od Prahy není daleko ale musíme být připravení” podotkla Lucie.
Ale No tak, to zabalíme zítra. Se mi teď nechce balit. ” postěžovala si Tereza.
Terka má čistou pravdu, to počká” doplnila odpověď Maja.
Jaký fit si mám vzít. Ten nebo ten” stála před zrcadlem Anička.
Asi ten druhý” odpověděla váhající Terynator.
Moc to řešíte” dodala jako tečku na dortu Deni.

No prostě parta lidí co jsou partičkaři.

všichni lidé jedou na KonopištěKde žijí příběhy. Začni objevovat