~9~☘️{acı gerçekler}

61 6 0
                                    

Cagan Efe'den

"Sen benim karanlık dünyamı aydinaltan ışıksın"

"Nedne o zmaan izin vermiyorsun o karanlık Dünyanin bütün şehirlerini isiklandiriyim"

"Cunki beni ışıklandırma ya değmez"

"Neden , nedne bu kadar kibirli , bu kadar sert, bu kadar duvarlisin , hiç iyi olmayı denemedinmi yumuşak olmayi sevip sevipmeyi"

"Bunlarmi, hı bunlar bendne Cook uzaklarda bir şey "

"Belli zaten ama bir kere sevmeyi denesen-

"Ben bur ekre sevdim bin kere yandım şimdi yine bir kere sevip bin kere yanmak istemiyorum" sesim biraz sınırlı çıktı böyle yapmam onuda sinirlendirmisti

"Geçmişinde ne olursa olsun belki sevdiğin kişi senin sevginden çok seviyorsa senin için he rseye raziysa"

"İşte ben bunu hak etmiyorum sevip sevip eyi hak etmiyorum istemiyorumda "

"Peki ben,neden beni her seferinde hem değerli hem değersiz yerine koyuyorsun"

"Çünkü"

"Çünkü ne annene benziyorum diyemi kokum gülüşüm gözlerim anneme benziyor diyemi"

"Evet"

"Ben her seferinde mutlu oldum bana değer veren bir insna çıktı karşıma beni koruyan beni kollayan bir insna cikti karşıma dedim ama her insna yanilirmis ben çok yanılmışım bneim karşıma insan değil duygusuz bir canavar çıktı sevip sevilmeyi bilmeyen karşındakini görmeyen onun için kendisini tehlikeye atan birini görmezden gelen bir canavarsin duygusuz bir canavar kendi çıkarları için kullanıp atan bir canavar hiç bir şeyi hak etmiyen bir canavar"

"Gerçekten böylemi düşünüyorsun bu kadarmi kin var icind ebana karşı ama bana ne ki "

"Ben istemezdim san akarsi biyle kin beslemeyi ama gerçekler hayatım acıdır biraz "

"Bu dmeek oluyorki beni anliyorsun sendne istediğim bir daha yakinalsmayalim bir birimize bendne uzak durman en iyisi  uzak dur vendne yoksa yanarsın prenses"

"Yağız doğru söylüyormuş sen simarigin tekisin kendi çıkarları için yaşayan bir acımasız kendini düşen bir aciz böyle kas gicunlu güçlü ola bilirsin ama çok zayifsin cokkk "

"Teşekkürler "dedim ardindna yalancı bir gulumsmee bıraktım o ise karşındakine acıyan bir yüz siması vardı ben gülünce gözleri doldu ve son sözlerini söyleyip gitti

"Küçükken halam bana hep seversen acı çekersin demişti ben acı çekmedim acı ben oldum"

"Acı senmi oldun baskasimi bilmem ama bende sevdim bende yandım şimdi tekrar yanmak istemiyorum o yuzden bir birimizden uzak.duralim ikimiz için "

"Bu son sözlerinmi"

"Sözüm çok söylemeye gücüm yok"

"Görüşürüz masal güzeli " seni her kesden her şeyden çok seviyorum masal güzeli

"Görüşmemiz sen istemiyorsun"

Hafif yalandan tebessüm edip yanında ayrıldım bahçeye çıktım od ayıları odasian çıktı o çıkınca bende kendi odama çıktım

Pencereye çıktım kulakalrima huzurlu bir melodi duyuldu bu sesi çok iyi tanıyordum bu masal guzelinin sesiydi......

Her zmaanki gibi uzgunken yine şarkı söylüyordu

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

"Hayat sende durmam diyor
Her nefesde son geliyor
Bildiğim sende kalsın
Sen yalancı baharsin
Artık senin olmam diyorr

✨YILDIZLARIN ALTINDA✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin