✨-Alis-veriş ama 2minle

48 6 4
                                    

bu bölümü 1 saat 23 dk yazdım çünkü çekirdek çitlerken yazmak zor bea her neyse 2min ile alış-veriş'e gidek
----
Minho'dan

Sabah uyanır uyanmaz lavaboya gidip işlerimi halettim sonra direkt çizgili adidas armalı eşofmanimi giyip üstüne düz bir beyaz t-shirt geçirdim sonra seungminin odasına mahalle kavgasına dalar gibi daldım "DESTUR KALK LAN ŞERRO" seungmin yeni kalkmış olucak ki gözlerini ovuyordu "Lan aptal keko seni gebertirim o alışverişede tek gider bir bok yapamazsın deli etme beni sabah sabah" ya fikrinden cayarsa boku yeriz hemen yanına gidip yanına oturdum "yok canım arkadaşım bu son oldu vallaha hadi kalk üstünü giyin kahvaltı yapıp çıkalım, canım benim oyyy" bunu derken yanaklarını sıktım "AAAAA Yürü be canım acıdı mal" "hem bana bak lan" "he kardeşim söyle" bana göz devirdikten sonra devam etti "Senin bu halin ne?" Ne var lan bende "Ne varmış halimde?" Gözlerini pörtletip kalktı ve dolabına yaklaştı "Bu giydiğini keko şeyler olmaz ya kendi dolabımda birşeyler vericem sana" "Ney?! Yok kalsın iyiyim ben böyle" seungmin beni umursamayip bol bir gri pantolon üstüne beyaz bir gömlek çıkardı "Bunları mı giyicem ben??" Dolaptan kendinde birşeyler çıkardıktan sonra dolabı kapatıp bana döndü "Yok ayı derisi giyicen,tabikide bunları giyiceksin" "Ya ama bunlar-" "KES SESİNİ VE ŞUNLARI GİYMEYE GİT" çıkardığı şeyleri alıp yattığım odaya gittim üstümdekileri çıkartıp çantama koydum bol pantolonu giydim önce Yakışmıştı aslında pekte kötü durmuyordu beyaz gömleği alıp üstüme giydim seungmin ne kadar küçüksün aq biraz dar oldu gibi her neyse gömleği ilikleyip pantolonu içine koydum aynadan kendime bakınca çok garip hissetmiştim aynı annemi kaybettigim gün evden kaçıp sokakta bulduğum aynada kendime baktığım gibi...

Şimdi seungmin ile çıkmış durağa ilerliyoruz kahvaltı yapmadık alışveriş merkezinde yaparız dedi seungmin bende onu ikiletmedim. Durağa yaklaşırken seungmin hemen bileğimden tutup koşmaya başladı otobüse yetişmek için otobüse bindikten sonra nefes nefese oturduk iki koltuğa "Çok yoruldum ya" güldüm "bende ama napak işte bro" seungmin bana bakıp "İlk görevin şu konuşma tarzını değiştirmek efendi gibi kısa konuş minho" "Tamam ne kızıyorsun şimdi" "Hah böyle konuş" "Tamam"

Alışveriş merkezine girdiğimizde duraksadim en son ne zaman gelmiştim ben bu canavarların içine?? Hatırlamıyorum beni uyandıran seungminin sesi oldu "minho? Bir sorun mu var?" "Hayır devam edelim.Nereye gideceğiz?" "Peki benim genelde alışveriş yaptığım mağazaya gidelim" "Tamam"
Mağazaya girdiğimde fazla ışık rahatsız etmişti çünkü seungmin şapka takmama izin vermemişti. Seungmin kolumdan tutup beni kazak ve t-shirt bölümüne yönlendirdi "Bak bakalım şuraya hoşuna giden birşey var mı?" "Bakayım bi dur" "Bekliyorum" bir sweatshirt bulmuştum hoşuma az biraz giden gri'ydi ve üstüne bir yazı yazıyordu hoştu"Seungmin bu nasıl?" "Oha minho" "Noldu kötü mü?" "Aksine mükemmel,zevkin iyi aslında hağ" güldük ve elimde olanı elimden alıp sepete koydu. Bir t-shirt seçtim siyahtı üstünde gözlük takmış bir iskelet vardı ve bu benim hoşuma gitmişti ama gerçekten komik ve güzeldi "Seungmin şuna bak çok güzel değilmi sence? Hahah" "HAKSHSJXHS minho bu çok komik" "Evet baksana al bunuda sepete köy" "Hemennn" kendime seungminin yardımı ile 10 sweatshirt 10-15 tane t-shirt seçtim ve pantolon bölümünde 3 tane siyah bol pantolon 3 gri bol pantolon 4 tane biraz dar pantolon aldık ne kadar isesemde Seungmin kendi seçtiği 3-4 tane gömlek aldı açıkçası çok güzeldi ilk defa güldüğüm ve eğlendiğim bir alışveriş geçirdim mağazadan çıktıktan sonra hemen seungmine döndüm "Seungmin sana ne kadar teşekkür etsem az cidden teşekkür ederim" "Rica ederim minmoş her zaman" "Al ya Chan iki" "Gülerek mağazalar arasında bir yemek restoranti bulmuştuk sonunda restoranta bir yer bulup oturmuştur ve garsonu çağırdı seungmin biraz bekledikten sonra garson gelmedi ve ikinci defa çağırdı seungmin tanıdık iki ses ile karşılaştık "Jisung bakarmisin bir masa çağrıyor!!" "Hemen bakıyorum chan hyung" jisung yanımıza geldiğine İlk başta bizi fark etmedi "Buyrun efendim ne alırdınız" seungmin hemen jisunga başını çevirdi benle beraber ikimizde ağzından çıkan tek kelime şuydu "Jisung?"

Jisung dona kaldı ve Chan hyung geldi "Bir sorun mu va-" o da dona kalmışti

Jisung ve Chan eş zamanlı olarak agzilaridan çıkan tek kelime
"Büyük bir siktir..."

...
Selam yazar geldi umarım bölümü beğenmişsinizdir.
Nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir beni sorcak olursanız idare ediyorum 😊 iyi günler dilerim diğer bölümde görüşürüz ✨
Lua kaçar 😼✌️

İstanbul beyefendisi || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin