DabiHawks

84 7 8
                                    

schveigernora Kérésére egy DabiHawks story 😉
_______________________________________

Hawks szemszög:

A mai reggel is úgy indult mint az összes többi.
Felkeltem és ittam egy erőt adó kávét majd készítettem egy ebédet későbbre s elkészülve indultam is dolgozni.

Amint beértem lepakoltam a cuccom és átvettem a hős ruhám. Majd indultam is a szokásos reggeli őrjáratomra.

A magasból figyeltem az utcákat bűnözők után kutatva, ám ma igen csak csendes minden.

Már egy órája repkedek de még semmi. Míg nem...

- Segítség! - sikította egy hölgy kinek azonnal a segítségére siettem.

- Mi történt? - kérdeztem a riadt hölgyet.

- Az a férfi ellopta a táskám. Ami nem is érdekelne de benne van a kiskutyám Fifi. - mondta könnyek közt.

- Ne aggódj hölgyem. Vissza hozom a táskáját a kutyájával együtt. - mondam majd jeleztem a rendőrségnek s felszálltam.

A szememmel a bűnözőt kerestem akit szinte azonnal meg is találtam.
Így a tollaim segítségével csapdába ejtettem.

Elvettem tőle a táskát amiben egy kis rémült chihuahua volt majd meg is érkeztek a rendőrök s elfogták a bűnözőt.

Visszarepültem a hölgyhöz majd át adtam neki a táskát.

- Oh istenem! Nagyon szépen köszönöm Hawks! Megmentetted az én Fifimet. Ezer hála és köszönet hősöm. - mondta miközben vagy százszor meghajolt.

- Ugyan. Ez a munkám. - mondtam egy kedves mosollyal.

Ezután elköszöntem majd ismét az eget szeltem további bűntény után.

Egészen addig repkedtem amíg meg nem láttam egy gyanús alakot. Nem kellett sokáig figyelnem, hogy rájöjjek ki is az.

- Dabi... - mondtam magamnak majd leszálltam egy sikátorban mögé pár méterre tőle. - Mit keresel itt? - kérdeztem tőle.

- Ohho~ Hawks~ - mondta miközben megfordult. - Mi az? Az ember már sétálni se sétálhat? - kérdezte vigyorogva.

- Mégis miért akarnál te sétálni? - kérdeztem.

- Miért ne? Kéne rá ok? Szép az idő. Süt a nap. Nem élvezhetem? - nézett rám még mindig vigyorogva.

- A napsütést egy majdnem csak teljesen sötét elhagyott sikátorban akarod élvezni? - néztem rá érdeklődve.

- Nos épp a napra szerettem volna kisétálni de megállítottál. - vonta meg a vállát.

- Hát persze... - néztem rá szúrósan. - Mindegy. Nekem mennem kell de azért szemmel foglak tartani. - mondtam s megfordultam, hogy el tudjak repülni, ám Dabi se perc alatt mögém termett és megfogta a vállam.

- Hova hova olyan sietősen? - kérdezte egy perverz vigyorral.

- Dolgozni. - mondtam majd elsöpörtem magamról a kezét.

- Ugyan. Maradj még. Ha már megzavartad a sétám akkor vállalj érte felelősséget. - mondta egy perverz tekintet kíséretében.

- Nincs miért felelősséget vállalnom. - mondtam majd hátrálni kezdtem.

Ahogy hátráltam ő úgy jött felém.
Egészen addig amíg neki nem mentem egy falnak.
A két kezét a vállam két oldalánál támasztotta meg a falnak.

- Mit csinálsz? - kérdeztem kissé dühösen.

- Élek, lélegzem, pislogok. Amit minden ember. - válaszolta.

- Nem így értettem. - mondtam.

- Akkor, hogy? - kérdezte miközben belehajolt a képembe. De annyira, hogy az ajkait pusztán pár centi valsztotta el az enyémektől.

- Ngh... - hallattam kissé piros arccal.

- Minden rendben? Ez a fránya nap. Biztos megszúrt mikor fent repkedtél. - utalt a vörös fejemre.

- F-fogd be. - mondtam miközben próbáltam nem a szemeibe nézni.

- Hát jó. Te kérted. - ezzel megszűntette a levegőt az ajkaink közt.

Durva, gyors csókot kezdett és szinte azonnal áterőszakolta a számba a nyelvét.
Már levegőt se igen kaptam de ez őt nem érdekelte.

Egyszer csak elvált tőlem majd lihegve a elkapta az egyik kezével mind két keltem s a fejem fölé emelve a falnak szorította őket.

Ismét ajkaimnak esett majd a szabad kezével benyúlt a felsőm alá majd lassan felcsúsztatva a kezét a felsőtestemen megragadta két ujjával az egyik mellbimbóm s azzal kezdett játszani. Amit én visszafolytott hanggal tűrtem.

Ajkaival levándorol a nyakamra majd így kényeztetett tovább.

- Ngh... Eh-elég... - próbáltam kiszabadulni szorításából am nem sikerült.

Hirtelen kivette a kezét a felsőm alól majd benyúlt a nadrágomba s még a boxerembe is majd rámarkolt a már álló tagomra.

- Elég? Pedig szerintem neked ez nagyon is tetszik. - húzta perverz vigyorra a száját majd a kezét kivéve a nadrágomból a számba tömte három ujját. - Jól nyálazd be. - súgta a fülembe amitől kirázott a hideg.
S ismét nekiált a nyakamat harapdálni és szívogatni.

Mikor a nyakamon már nem volt több hely kihúzta az ujjait a számból majd lerántva rólam a nadrágom s a saját lábával terpeszbe húzva az enyémeket, minden előszó nélkül fenyomta nekem az egyik ujját.

- Ngh..ah! - adtam hangot a hirtelen jött furcsa érzésre. De ő nem várva tovább feltolta nekem a második ujját is. - Uh..ahhh!

Gyorsan mozgatta bennem az ujját s meg is találta a gyönyörpontom.

- Ah! Ah! Ah! Várj! Várjh! Val-valamih jön! Ahh! - ahogy ezt kimondtam Dabi egy még gyorsabb tempót diktálva az ujjaival el is érte, hogy elélvezzek.

Kihúzta az ujjait majd elengedett. Én pedig erőtlenün összerogytam majd egy nagy sohaj hagyta el a szám.

- Ohho~ Még ne sohajtozz. Még nem végeztem. - mondta majd élem állva letolta a nadrágját s tagját a számhoz nyomta. - Kapd be. - mondta ellentmondást nem tűrően.

Túl erőtlen vagyok, hogy elmeneküljen vagy, hogy szembe szaljak vele szóval vagy teszem amit kér vagy magától teszi meg. Nincs más választásom így hát tettem ahogy kérte s bekaptam a tagját.

Lassú fáradt tempóban mozgattam a fejem ami nem igazán tetszett neki.

- Mi vagy te, nyugdíjas? Ennél azért gyorsabban is megy szerintem. - mondta s én megpróbálva felvenni egy jóval gyorsabb tempót mozgattam a fejem. - Na ugye, hogy megy ez~ - mondta miközben beletúrt a hajamba.

Egyre szaporábban kezdte venni a levegőt s nemsokra rá a számba élvezett.

- Nyeld le. - parancsolt rám s én így is tettem. - Jó madárka. - mondta s megpaskolta a fejem.

Dabi felhúzta a nadrágját intett egyet s otthagyott.

Egy percekig csak ültem ott a földön nadrág nélkül s próbáltam feldolgozni, hogy mi is történt az előbb.

Mikor nagy nehezen erőt kaptam magamon, felálltam, visszavettem a nadrágom majd írtam egy üzenetet a cégnek, hogy rosszul lettem és, hogy haza megyek s el is indultam haza.

Mikor haza értem egyből lezuhanyoztam majd eldőltem aludni, hogy kipihenjem ezt a napot.

_______________________________________

schveigernora Remélem tetszik a történet ❤️ Nem írtam még Dabi x Hawks storyt szóval nem tudom, hogy mennyire lett jó, de azért bízom benne, hogy elfogadható.

Nem olvastam át szóval ha hibát találtok benne akkor bocsánat.

Sok sok puszi mindenkinek! ❤️❤️❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 24, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BNHA one shotsWhere stories live. Discover now