part 13

47 4 4
                                    

ფელიქსის pov*
დილით უეცრად ტელეფონზე შეტყობინების ხმამ გამაღვიძა,ვიღაცამ სრულიად უცხო ნომრიდან ფაილი გამომიგზავნა,სადაც იყო თუ ჰანული როგორ უანგარო საქციელის ჩადიოდა,მისი გამოაშკარავებისსთვის მხოლოდ ეს ფაილი იყო საჭირო,ჰიონჯინმა გაიღვიძა,როცა ფელიქსის გარკვეული სახე დაინახა,ლიქსის ტელეფონში იყურებოდა,მას აამასთანავე გაუხარდა ეს ფაილი რომ მიიღო ლიქსმა,თუ პოლიციაში წაიღებდნენ,ჰანულს პატიმრობას მიუსჯიდნენ რაც აქამდე გააკეთა, ყველა გაიგებდა მის ნამდვილ სახეს.
ჰიონჯინი-ფელიქს,კარგად ხარ?
ფელიქსი-კარგადვარ.
ჰიონჯინი-რატომ ნერვიულობ? ის ამის ღირსია...
ფელიქსი-კი მაგრამ....
ჰიონჯინი-არანაირი მაგრამ.
ბიჭები მალევე მოემზადნენ, კომპანიაში უნდა წასულიყვნენ,დღეს ძალიან ბევრი საქმე ელოდათ.
როცა ბიჭები კომპანიაში მივიდნენ,მალევე ჰანი და ლინოც მივიდნენ.
ჰიონჯინმა უთხრა ამ ფაილის შესახებ,რამდენიმე წუთში ეს ფაილი პოლიციას გადასცეს,
სულ რაღაც მალე პოლიცია მოვიდა,დაცვა აკავებდა მათ, კომპანიააში დიდი ქაოსი ატყდა,ყველა გაკრვივებული იყო როცა ჰანულის შესახებ,ასეთი ამაზრზენი რამ გაიგეს,ამიტომ პოლიციამ ჰანული წაიყვანეს.
ფელიქსი-ეს მართლა ხდება?
ჰიონჯინი-ლიქს,გეუბნევი ნუ ნერვიულობ,მოდი დავივიწყოთ.
ჰანი-რა ფაილი საიდან გქონდათ?
ჰიონჯინი-არ ვიცი,ფელიქს ვიღაცამ გაუგზავნა.
ლინო-საეჭვოა.
ჰიონჯინი-კარგად,ყველაზე დიდი ტვირთი მოვიშორეთ.
ჰანი-არ მეგონა ასეთი ვინმე თუ იყო.
ლინო-არც მე სიმართლე გითხრათ.
მალევე დირექტორი კიმი მოვიდა,თავიანთ კოლეგებს და თანამშომლებს ბოდიში მოუხადა ყველაფრისთვის,ის მართლაც ნანობდა რომ ასეთი ვინმე კომპანიის უფროსად დანიშნა.
თუმცა მალევე ყველაფერი დაწყნარდა,ბიჭები აღსანიშნავად წავიდნენ,ყველა ბედნიერი იყო როცა შებოჭილებივით არ იყვნენ როგორც ადრე.
უეცრად ლიქსის მობილურზე ზარი შემოვიდა,ლიქსმა იქაურობა დატოვა და გარეთ გავიდა,შემდეგ უეცრად ვიღაცამ ლიქს დაარტყაზლიქსი მალევე გაითიშ და ძირს უგონოდ იყო .
როცა დიდი დრო გავიდა,ჰიონჯინმა შენიშნა,ძალიან გაუკვირდა,ასე რომ გადაწყვიტა გარეთ გასულიყო და ლიქსი ენახა,გარეთ რომ გავიდა არავინ დახვდა,უეცრად ჰიონჯინისთვისაც აპირებდა ვიღაც,თავში ჩარტყმას თუმცა ვერ მოასწრო,ძირს დაინახა რომ ლიქსი უგონოდ იწვა,ძალიან შეეშინდა,მისკენ მივარდა,ლიქსის ხელი ეკავა,მის სახეს გაიძახდა და ტიროდა,შემდევ ხმაურზე დანარჩენებიც გამოვიდნენ,ლიქსი კი საავადმყოფოში წაიყვანეს,ჰიონჯინი ლამის გონზე აღარ იყო,როცა ლიქს ასეთ მდგომარეობაში ხედავდა, ოპერაცია სულ რაღაც 3 საათი გაგრძელდა.
ჰანი-ამდენი დანი რად უნდა?
ლინო-შენ მაინც დამშვიდდი.
ჰანი-როგორ დამშვიდდე?არავინ არაფერს გვეუბნება.
ექიმი საოპერაციოდან გამოვიდა თუ არა ჰიონჯინი მასთან მივარდა.ექიმა თქვა რომ პაციენტი თავს შეუძლოდ გრძნობდა,მაგრამ მალევე გამოიყვანდნენ.
ჰიონჯინი-რამდენი ხანი უნდა ვიცადოთ?
ლინო-მოითმინე.
მალევე ფელიქსი საოპერქციოდან გამოიყვანეს,შედმეგ კი პალატაში გადაიყვანეს.
მალევე ჰიუნჯინი შევიდა მის სანახავად,ჰიონჯინი მის საწოლზე გვერდზე უწვა,თან ტიროდა ვერ ეგუებოდა ლიქს ასე რომ ხედავდა,და ვერაფერს შველიდა.
მალევე ლიქსი გონს მოვიდა.
ჰიონჯინი-ლიქს კარგად ხარ?
ფელიქსი-კარგადვარ,შენ თვალები ჩაწითლებული გაქვს.
ჰიონჯინი-აარაუშავს,მთავარია შენ იყო კარგად.
მალევე ექიმი გამოვიდა თქვა რომ პაციენტი თავს კარგად გრძნობდა,სახლში კი ხვალ დილას წავიდოდნენ.
ჰიონჯინი ფელიქს თმაზე ეფერებოდა,მის პატარა თითებს კოცნიდა,არ უნდოდა იმ ღამეს მარტო ეგრძნო ლიქს თავი,საჭმელიც ლინომ მიუტანა,იმ ღამეს ჰიონჯინს თვალი არ მოუხუჭავს,მთელი ღამე ლიქსის განკარგულებაში იყო,მას უვლიდა თითქოს მისი პატარა ბავშვი ყოფილიყოს,მალევე დანარჩენებიც წავიდნენ...ჰიონჯინი კი ლიქს მთელი ღამე არ მოშორებია გვერდიდან.

🎉 You've finished reading When love last(როცა სიყვარული გრძელდება) 🎉
When love last(როცა სიყვარული გრძელდება)Where stories live. Discover now