[7]

391 69 97
                                    

Selooooooooo

Geçen bölüm söz verdiğim gibi niyet ettim bu bölüm Minsung yazmayaaa

Umarım beğenirsiniz 💗

İyi okumalar 💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Jisung)

"Evet, biz yarı kurtuz abi. Nasıl hatırlamazsın? Bize her zaman saygı duyarlardı babamız nedeniyle. Babamız kurtların en güçlüsüdür. Kürklerimizde ikimizin de semboller var. Bende güneş, sende ay. Doğum lekesi gibi bişey bu. Ve bütün kurtlar bize saygı duymak zorunda. Hadi ormana gel, dönüşmeyi öğretiyim sana." Yeji Hyunjin'in kolundan çekiştirerek dışarı çıkartmıştı, ben de hızlıca peşlerinden gitmiştim.

Yeji Hyunjin'e bişeyler anlatırken ben de onları uzaktan izliyodum. Yeji tekrar kurda dönüştüğünde Hyunjin de denemişti ama becerememişti.

Yeji tekrar tekrar gösteriyodu ama Hyunjin yapamıyodu.

"Olum ben anladım sen anlamadın. Bende o güç olmasa da dönüşücem şimdi şurda göt olucan. BECER ARTIK ŞUNU BE!"

"GEL SEN YAP LA GÖT!" ona göz devirip başka yöne baktığımda bizi izleyen koyu kahve kürklü bi kurt görmüştüm.

Sessizce yanına gidip birden sırtına atladığımda beni sırtından atıp birden üstüme çıkmış ve insan formuna dönüşmüştü.

Minho tepemde bana sinirle bakarken üstümden de kalkmıyodu.

"Kalksana be üstümden!"

"Yoooo, kalkmicam. Rahatım ben böyle." birden sinirli ifadesi sırıtışa dönüşürken ona iğrenir gibi bakıp omuzlarından ittirmeye çalışmıştım ama yine ve yine çok güçlüydü.

Göz devirip kollarımı birbirine bağlamış ve bakışma yarışı yapmaya başlamıştık.

"Ne bakıyon la, kalk artık akşam oldu."

"Ben memnunum yerimden."

"BEN DEĞİLİM PİÇ, KALK!" hala kalkmazken bacak arasına dizimi geçirmemle asla istediğim gibi olmadı ve daha beteri oldu.

Birden üstüme düşmesiyle burun burna geldik. Minho kıvranırken yine de üstümden kalkmıyodu.

Ve lanet olaun ki kıvranırken yanlışlıkla bana da sürtüyodu.

"Çekil... çekil kenarda kıv-ran!" ne olduğunu fark etmiş olucak ki hızlıca sütümden çekilip yanıma yatmıştı.

"Aptal vampir, ne bokuma erkekliğime vurursun ki!?"

"SEN KALKMADIN KAN BEN NAPİYİM!"

"BU VURMANI GEREKTİRMEZ!"

"Ama kalktın?" dediğimle söyliceği laf ağzında kalmıştı.

"Jisung ister, Jisung yapar Lee!" arkamı dönüp eve gidiyodum.

"Vampir!" Minho'nun dediğiyle arkamı dönüp ona baktım.

"Lino ister, Lino alır." göz kırkıp birden kurt formuyla ormanın derinliklerinde kaybolmuştu. Ne demekti ki bu şimdi?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yeji yemek yerken bi yandan da dönüşmeyi beceremediği için Hyunjin'e sövüyodu.

"Ama napiyim, kaç yıldır hafıza kaybımla yaşıyorum ve bu yarı kurt olmam falan gerçekten çok ani gelişti. Hala şoktan çıkabilmiş değilim."

"Hep akıllı ve başarılı kardeş olmak yoruyo biliyo musun?" Yeji'nin dediğiyle kıkırdayıp Hyunjin'e döndüm. Tip tip Yeji'ye bakıyodu.

"Nasıl bebek sen ve şimdi ke sen aynı mimiklere sahip olabilrsiniz!?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Nasıl bebek sen ve şimdi ke sen aynı mimiklere sahip olabilrsiniz!?"

"Aynı kişi olduğumuz için olmasın?" Hyunjin'in dediğiyle büyük bi kahkaha atıp masayı yunruklamıştım ki masa kırılmıştı.

"Al KIRDIN KIRDIN!" Hyunjin de masaya vurunca o da kırmıştı.

"O kırdı da sen naptın?" Yeji de yumruğunu masaya geçirmişti.

"Sen niye vurdun?"

"Akış bozulmasın diye." dediğiyle yine büyük bi kahkaha atmıştım.

"Aman diyim yine masaya vurma!" Hyunjin'e dil çıkartıp masadan kalktım ve odama gittim.

Kendimi yatağa attım ve gözlerimi kapattım. Gözlerimi kapattığım gibi onu görmem bormal miydi?

Ve son söylediği şey, 'Lino ister, Lino alır.' Neden hiç aklımdan çıkmıyodu?

Neyi istiyodu da alıcaktı ki? Ben mi çok saf ve malım yoksa bu kurt mu çok gizemli?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selooooooo

ard arda 2 bölüm oh yeah

Değerimi bilin arigattolar

Arigatto Japonca teşekkür etmek demek

Beni okudupunuz ve sevdiğiniz için teşekkür ediyom ehe

O yüzden size arigatto diyom 😎

Zeka akmiyi fışkıriyiiiiiğ 🤓

Umarım beğenmişsinizdir 💗
Umarım güzel yazabilmişimdir 💖

Beğendiyseniz ne mutlu bana 💕

Oy vermeyi unutmayın!

Sizleri seviyoreeeeee 💋

Minsung'la (bu sefer vardı hehe) kalın 💜

Minsung'la (bu sefer vardı hehe) kalın 💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yah Minho ŞSKSŞAKŞAJALSJSŞDLŞDLAÜLAÜALA

Howl And Blood || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin