1.BÖLÜM

523 32 49
                                    

*****hepinize merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım.O yüzden yanlışlarım olabilir.Sizden istediğim bu yanlışları bana söylemeniz.Böylece daha güzel bir kitap yazabiliriz.*****

okumadan önce kalp koyar mısınızz

Hayatta bazı dönüm noktaları vardır ancak ne zamandır bilemeyiz.Bilmek için yaşamak gerekir.Ben de bunu yaşıyor olabilirim.Aslında pek kararsız biri olduğum söylenemez.Belki de öyle kolay karar verilecek birşey olmadığındandır.

Tam 10 yıl... ailemi kaybettikten sonra geçen koskoca 10 yıl.Şimdi hayata tek tutunma sebebim kardeşim Eren.Evet sözde 3 kardeş olsakta benim için sadece Eren var.Tabikide bir anne ve babanın katiline kardeşim diyemem.Doğru duydunuz o bir katil.o sadece anne ve babamızın değil,umutlarımızın,güzel günlerimizin,hayallerimizin ve daha birçok şeyin katili.belkide tüm bunlar yaşanmasaydı hayatımız çok daha farklı,çok daha güzel olabilirdi.Bazen bunu düşünüp sabaha kadar ağlamıyor değilim fakat Eren için güçlü durmam gerekiyor.Hayat bazen yaşanılan acıların yasını bile tutmaya izin vermeden kendi ayakları üstünde durmayı öğretiyor insana...

Yine yorucu bir sabaha merhaba.Avukatlığa başladığımdan beri kendime hiç bakmıyorum doğrusu.Aslında işin yoğunluğundan değil.Ben zaten çalışmayı sevdiğim için kendime vakit ayıramıyorum.

hemen yatağımdan kalktım ve banyoya doğruldum.Duş alacağım ve güzel bir kahvaltı hazırlayacağım.Şu an tek amacım bu.

Yaklaşık 20 dakika sonra duştan çıktım,saçlarımı taradım ve millattan kalma kremimi sürdüm.Bu arada şaka yapmıyorum,kokusu bile değişik geliyor artık...üstüme beyaz geniş bir tişört altıma da siyah bir eşofman geçirip aşağı indim.Dolaptan çıkardığım yumurtaları kırdıktan sonra Ereni uyandırmak üzere odasına çıktım.Tam kapının kolunu tuttum ki o da kapıyı açtı.

"ne tesadüf bende seni çağıracaktım" dedim.

"Ee güzeller güzeli ablamı bekletmeyip ineyim dedim"diye karşılık verdi.

"Ah ah bu kadar düşünceli olma be ablam bünyeye zarar"

Aşağı indik ve kahvaltımızı yaptıktan sonra Eren masayı ben toplarım dedi.Bende hemen ona sabah öpücüğümü verip çıktım.kısa süre sonra iş yerime vardım.

çok tatlı bir yardımcım var.Adı Burcu daha öğrenci olmasına rağmen ailesine yük olmamak için yanımda çalışmak istemişti.Ben de kıramayıp kabul etmiştim.Geldiğimi farkedince "hoşgeldiniz Ece Hanım" dedi.Ben de"hoşbuldum burcu yeni davamız var mı?"diye sordum. Evet diyince dosyasını istedim ve müvekkilimide en yakın zamanda ofisime beklediğimi belirtip odama geçtim.

Dosyayı okudum.Adı Ozan Kılıç kızının velayeti 2 yıldır annesindeymiş.2 yıl sonra tekrar velayet davası açmış sebebi ise annesinin kızına şiddet uyguladığını düşünmesi ve sorumsuz davranmasıymış.Bence gayet yeterli bir sebep.Bir anne çocuğuna nasıl şiddet uygulayabilir aklım almıyor doğrusu.Eğer ben anne olsaydım çocuğum çok şanslı olurdu çünkü onun saçının tek bir teli için tüm dünyayı karşıma alırdım.çok geçmeden Burcu geldi.

"Efendim Ozan Bey geldi müsaitseniz içeri alıyorum"dedi.bende kafamı sallayarak onayladım.

çok geçmeden kapı çaldı bende "girebilirsiniz"dedim.Ozan Bey içeri girdi.Bana durumu anlattı fakat bir sorun var çünkü kanıt olmazsa tüm çabası boşuna...hemen sordum "anlıyorum ama bunun için yeteri kadar kanıta sahip misiniz?"

"aslında elimde pek bir kanıt yok.E tabi yardım ederseniz kanıtları kısa sürede toplayabiliriz" dedi.

"Ben bunun için varım.O delilleri kısa sürede toplayabiliriz"dedim.ve kanıt bulmak için birlik olmaya karar verdik Avukatlar bugünler için var sonuçta.Ozan Bey gittikten sonra ofisteki işlerimi halledip eve geçtim.Eren hala gelmemişti.Dersleri çok yoğun olmalı.Ee tıp öğrencisi olmak öyle kolay değil.yorgun düşmüş olmalıyım ki pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım.

KANUNSUZ SUÇWhere stories live. Discover now