Medya:Sinem
Hepinize merhaba,beni çok mutlu ettiniz.Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Sizi çook seviyorumm <33
Eğer bölümü beğenirseniz oylayabilir misiniz?
Arabanın gerekliliğinden hızlı bir şekilde devam ediyor.Sınırlılığın hazırlığını ama yaptığının doğru bir yanı yok.
"Yavaş sür şu arabayı" dedim.
"Niye mi olacak?" Dedi sırıtarak.
Korkmamama rağmen "olaylarla karşılaşıyorum" dedim.Çünkü biraz daha hızlı olursa araba takla attırdı.Zekasından şüphesinden biri nedeniyle genç yaşta ölmek istemiyorum.
Yaklaşık 20 dakika sonra Selinin evinin önüne vardık.
"Şurada bir saklanalım.Neredeyse çıkar" dedi Ozan.
Çalılıkları devam ediyorce moralim bozulmadı değil.Saçımı yapmak için yarım saat uğraştım ve bozulmayı bırakmadım."Şey"
"Hayır mı?"
"Ee saklanmamak"
"Niyeymiş??"
"Saçlarım için çok uğraştım bozulmasını istemiyorum" dedim.İç çekerek "ah Ece ah yürü hadi" dedi.Başka bir tarafı hayatta kaldığına sevindim.Saçlarım benim için çok önemli.
Saklandıktan sonra 5 dakika geçmişti bile."galiba gelmeyecek" dedim.
"Nerede olsa gelir.Gece gündüz geziyor" dedi.Neee?
Ne dedin? ciddi misin ya?"Affedersiniz? Sadece erkekler mi gezebilir? Ne diyosun sen ya?" Dedim sinirli bir şekilde.Bu konuda çok hassasımdır.Hayır yani sanane gezmesi boşan sen gittiğinde
"Sen yanlış anlaşılmanın o tam anlamıyla tam anlamıyla demedim ben saçmalama"
"Cidden bıktım ya senden"
"Ya ne alaka şimdi tek derdimiz bu mu?" Doğru söylüyordu.Ne ilgi şimdi boş konuşuyorsun Ece.Yani çocuk o anlamda demedim diyor daha ne yapıyorsuni uzatıyorsun ki?.Ama o cümleyi söylemedende içim rahat olmayacak.
"Erkekler kapatılsın" dedim.Evet tam olarak öyle dedim.Belkimden şüphe duyabilirdi.Olsun yinede söylediğim için çok mutluyum.
"Ya sabır çattınız ya" dedi.
Daha fazla konuşmamak için hemen "gelme üstüme benim" dedim.
Çoklu kapı açılma sesi geldi. Selin muhtemelen ortaya çıkıyor.
"Çıkıyor arabaya gdçelim" dedi Ozan.
Kafamla onaylayıp Extreme çerçevem.Sonunda bulunduğu yerde rahat uyguladım.Ne uyguladım ben? Bi an sorgulamadım değil.Hiç tanımadığım bir kadını takip ediyorum.Üstelik tek değil müvekkilimle.
YOU ARE READING
KANUNSUZ SUÇ
General FictionAilesinin ölümünden sonra kendini sadece derslerine ve işine veren bir Avukatın sıradan bir velayet davası açan bir adamın Avukatı olmasının ardından başından geçenleri anlatır. 26.08.2023:bu kitabın her hakkı saklıdır. herhangi bir çalıntı durum s...