Mutfağa gidip çekmeceden bir paket cips çıkarıp kaseye boşaltım .salona geçip kendimi tekli koltuğa attım ve kumandayı da elime alarak dizi izlemeye başladım.
Biraz dizi izledikten sonra pek sarmamıştı zaten bende elime telefonumu alarak Instagram da gezinmeye başladım bir kaç kişinin gönderilerini beğenip yorum yapmıştım telefonuma bildirim gelmesiyle hemen tıkladım yabancı bir numaradan mesaj gelmişti.
"Anonim: mina ben nasıl başlayacağımı bilmiyorum ama seni seviyorum "
"Siz: kimsiniz ve numaramı nerden buldunuz "
"Anonim: zamanı gelince mina herşeyi anlatacağım "
"Siz: lan oğlum sapık mısın sen "
*Bu kişiyi engellediniz*
Telefonumu koltuğa fırlatıp televizyon izlemeye başladım tüm dikkatimi televizyona vermişken kapının zili ile dikkatim dağıldı evde de tek yaşadığım için kapıya bakacak kimse yoktu haliyle zorlada olsa kalktım ve cılız çıkan sesimle "geldiiiimmm" diyerek kapıya doğru yöneldim.
Kapıyı açtığımda kimseyi görememiştim bir adım atmak için yeltendiğimde ayağıma çarpan şeyle bakışlarımı aşağı çevirdim ve siyah bir kutu gördüm kutuyu elime alıp üstündeki notu elime aldım ve okumaya başladım
Lütfen engelimi kaldır mina ben sapık falan değilim sadece seni seviyorum ♡
Anonim
Okuduğum şeyle yüzümü buruşturdum. Tekrardan etrafa bakıp içeri girdim ve üst kata odama gittim ve yatağının üzerine oturdum kutuyu açmak la açmamak arasında kaldım en sonunda açıp içine baktım ve gözlerim sonuna kadar açılmıştı.
Browniler resmen bana göz kırpıyordu beni ye diye. Evet en sevdiğim şeylerden biride brownidir hemen bitane alıp yemeye başladım yerken bana yazan anonim geldi hemen çikolatayı komidinin üzerine bırakıp anonimin engelini kaldırdım.
"Siz: teşekkür ederim anonim "
"Anonim: bakıyorum da engeli kaldırmışsın. rica ederim sen yeterki iste."
Mesajı görüldü yapıp yatağımın yanına indirdim ve kutudan bir tane browni yedim ve bir tane daha...
♤ ♤ ♤
Sabah uyanır uyanmaz telefonumdan bildirim gelmişti saçlarımı karıştırarak telefonumu arama ya başladım komindininin üzerinde olduğunu görünce ona uzanmak istedim biraz daha biraz daha derken yerle buluşmam bir oldu. Zorda olsa ayağa kalkıp telefonumu elime aldım yine o numaradan mesaj gelmişti
"Anonim: günaydın güzelim "
"Siz: lan noluyo ne bu samimiyet yemin ederim engeli basarım"
"Anonim: tamam tamam sustum nasılsın?"
"Siz: sayende çok ıyim şu an parkelerle aşk yaşıyorum"
"Anonim:Tamam ya bu arada okula geç kalıyorsun "
"Siz: NE!"
Bir dakika bunu sesli söylemeliydim ama neyse hemen saate baktım 7.32 geçiyordu hemen kalkıp üstümü değiştirdim ve ayakkabılarımı da alıp evden çıktım ve okula doğru koşmaya başladım...
Sizce hikaye nasıl ilerliyor♡
Yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın
Sizleri seviyorum💞