Seleme ceneme nebere ayhh karnım acıktı yinehhhh
Neyse aşkolağr günoo oooo
Oy ve yorum atmayı unutmayın seviliyorsunuz ♥
Hadee sorulara geçelimmmmmmmmmmmmmmmm
***
*31.Tatlı şeyler yemeyi mi daha çok seviyorsunuz baharatlı şeyler mi?
(Baharat diye ölmüşüm)
*32.Pizza mı hamburger mi?
(Pizaa bonjourr madam)
*33.Coca cola mı pepsi mi?
(Bir ankette pepsi diyenleri dövüyorlardı nedenini hala bilmiyorum dsöfjalkfjalkj ama bana coca colanın tadı çok şekerli geliyor ve şeker sevmiyorum o yüzden fanta diyorum-)
*34.Soğuk içecekler mi sıcak içecekler mi?
(Evet şu anda karnınızı acıktırma peşindeyim çünküsüü neden olmasın öhm bu arada bence soğuk ve buzlu içecekler >>>> tabii sadece yaz ayları için geçerli)
*35.Cips mi jelibon mu?
(Cips tabiki baharat denen şeye aşığım ve patates denen şeye de aşığım bu nasıl cümle oldu mk)
*36.Limonata mı portakal suyu mu?
(Eski ben olsa buna limonata derdi ama şu aralar limonatayı sevmemeye başladım o yüzden portakal suyu candır canandır.)
*37.Aranızda vegan veya vejeteryan olan var mı?
(Yanlış yazdıysam kb A0 Türkçe kullanıyorum, lebezyenim diyorum lebezyenler et yemez diyorum acılı adanağ söylüyor eveğğ hüğğ)
*38.Vegan ve vejeteryanlar hakkında ne düşünüyorsunuz, siz olsanız et ve diğer hayvansal gıdalarsız bir hayat yaşayabilirmiydiniz?
(Ete de aşığım olm ben aç kalırdım öyle olsam asla dayanamammm)
*39.En sevmediğiniz ağzıma sürmem dediğiniz yemek ya da içecek ne?
(Patlıcan ve patlıcanla ilgili bütün yemekler,sakat at türü etler, haşlanmış yumurta, maden suyu)
*40.@ Şimdi buraya seni yerim dediğiniz kişiyi etiketleyin.
(Etiketliyecek kimsem yok ağlamaya gidiyore)
Bye Bye >3<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆ANKET BOOK☆ / (LGBTIQ+ AND KPOP İÇERİR)
Mystery / Thriller☆Canınız sıkıldığında girip yapabiliceğiniz mükemmel bir anket kitabı işte gir yap çık, homofobiksen yürrüüü, sorulara düzgünce cevap verin suluğu yediririm, ı love you too aşkolağrr☆