Todo: Én, Shoto Todoroki, 17 a UA hősképzőjébe járok, de a napokba elkeztem egyre magányosabb lenni. Miután beköltöztünk a kollégiumba azóta keztem egyedül maradni. Nem is annyira bánom, de néhányszor már túl sok. A barátaimmal szoktam beszélni, de Katsuki Kirishimával szokott lógni mert a napokba jöttek össze, Tsuyu Minával beszélget, gondolom a crusháról, Uraraka meg korepetál Momoval és Iidával szóval csak én vagyok. Haza nem annyira szeretek menni mert az apámat ki nem állhatom szóval itt szoktam maradni. Néhányszor szoktunk eggyütt sétálni vagy elmenni valahova vagy ha olyan van akkor az osztály összeül a társalgóban és beszélgetünk hogy kinek mien volt a hétvégéje vagy a hetet átbeszéljuk, milyen programjaink lesznek/voltak és hát, a mai nap is olyan.
Mina: GYERTEK LE!
A társalgóban.
Mina: Van valakinek témája?
Kami: Kinek hogy ment a dogája?
Baku: Tök könnyű volt.
Momo: Egyet értek Bakugou-val.
Kami: NEM IS IGAZ
Kiri: De... Igaz...
Kami: Hmp!
Tsuyu: Tényleg Momo
Momo: Hm?
Tsu: Elmondtad NEKI hogy szereted?
Momo: Hát-
Mina: MICSODA?! KI AZ?
Momo: Nem ismered
Mina: AWWW.... PEDIG TUDNI AKARTAM..
Momo: Mindegy, beszéljünk valami másról...
Ura: Hallottátok hogy engedéjezni fogják a kisállatokat a kollégiumba?
Sero: Én hallottam róla, de csak úgy ha engedélyt kérsz rá. Nemde?
Ura: De.
Tsu: Szerintetek mennyien fogják ezt a lehetséget használni?
Iida: Attól függ hogy hány tanulónak van házi állata és hányan akarják az iskola kollégiumi területén tartani.
Momo: Egyet értek Iidával.
Kiri: Én biztos használni fogom! Be hozom a juhász kutyámat.
Tsu: Nekem van egy szeretett teknősöm és alig látom szegényt, szóval biztos kérek rá engedélyt.
Momo: Na akkor majd meglássuk, de addig is... Jó éjszakát mindenkinek, holnap ne fáradtan induljatok haza...
Ezzel mindenki elment aludni
(Eskü próbálom hosszabbakra írni a részeket ennél a könyvnél)
YOU ARE READING
A kiscicám [TodoDeku]
FanfictionFIGYELEM: HA NEM SZERETED A TODODEKU/KIRIBAKU AKKOR NE OLVAS EL, OLYAN KÖNNYŰ. MACSKA DEKU