3

15 3 1
                                    


-ჯონგუუუუკ!მოდი!-შენ უყვირე შენს საუკეთესო მეგობარს, რომელიც შენს უკან ნელა მოდიოდა.

-ძალიან ნელა დადიხარ!-შენ მოუთმენელი გახდი დიდი ზომის მამაკაცის შვილთან მიმართებაში.
ის ნერვიულობდა, რადგან მას სხვაგან უნდოდა წასვლა, მაგრამ შენ უარი თქვი.

-რატომ არ შეგვიძლია იქ ერთხელ ვჭამოთ?-გესმოდა მისი კვნესა უკნიდან,როცა თან მიათრევდი.

-იმიტომ,გუკი. ადგილი არ არის შექმნილი იმისთვის რომ წახვიდე და იქ ვისადილოთ.-შენ ძალაუნებურად შეგეჭმუხნე.როცა ფიქრობდი იმაზე, რომ ჯონგუკს სურდა ლანჩზე კანფეტების მაღაზიაში წასვლა.

-ჩვენ იქ წავალთ ლანჩის შემდეგ, კარგი?-შენ შვებით ამოისუნთქე ბოლოს და ბოლოს.

-გარიგება- თქვა ღიმილისას და უფრო სწრაფად დაიწყო სიარული.

-ისევ ბავშვური...-თქვი შენთვის.

______
-მაშ მაპატიებ?-იკითხა მან, როცა ბოლოს მაგიდასთან დავსხედით.

-რისთვის?-არ ამიხედავს და მენიუს გადავხედე.

-წვეულებაზე რომ დაგტოვე.

ამოვისუნთქე.

-ჯონგუკ, მე არ ვბრაზდები შენზე. ადრე ზედმეტად ვრეაგირებდი.ამ წვეულებებზე გაგათრიე და მერე გიშორებ, რომ სხვა მეგობრებთან სალაპარაკოდ წახვიდე.არ გადანაშაულებ,რომ წახვედი.-ბოლოს ჯონგუკს ავხედე-თუ ვინმე თავს ცუდად გრძნობს, ეს მე ვარ.

-ნუ გრძნობ თავს ცუდად, შენ მაინც საკმაოდ მოსაწყენი ხარ.-მან გაიცინა.

-ჯონგუკ!-მე ვცადე დარტყმა,მაგრამ ის სხვა მხარეს გადავიდა.-მე მჭირდება უკეთესი მეგობრები.

-შენ იცი რომ გიყვარვარ-თქვა მან და ისევ იცინოდა.

-ეს სადავოა-მენიუს გადავხედე.

-დღეს რას აკეთებ?

ჩვენ ვიყავით ჯონგუკის საყვარელ ადგილას.ტკბილეულის მაღაზია.

იყავი ჩემი||ჯონგუკიWhere stories live. Discover now