*5*

2.5K 37 10
                                    

Vzbudila jsem se v 17:47. Kurva! Za chvíli máme být na večeři!

,,Hej vstávejte! Za chvíli je večeře!" vykřikla jsem. Všichni se automaticky vzbudili a koukli se na mě vražedným pohledem. Až na Nathyho. Ten si kolem mě obmotal nohy abych mu nikam neutekla. Já se na něj podívala a pomohla mu aby se zvedl. On mi věnoval pusu a poté jsme šli na večeři.

Na večeři na nás všichni koukali. Jakoby já vím že jsem měla na sobě Nathyho mikinu a on mě předevšema plácl jemně přes zadek takže se moc nedivím. Sedla jsem si na židli a po pravé straně jsem měla Ami. Natož na levé straně byl pan Nathan který mi pomalu hladil stehno. Bylo celkem těžké ho předevšema NEzačít líbat. Měla jsem skoro dojezeno a najednou jsem cítila jak jeho ruka sjíždí do vnitřní části stehna. Vydala jsem ze sebe tichý stén. Ami se na mě podívala pohledem co to bylo?! Já se na ní podívala jakože ať je v klidu. Ona spustila oči ze mě a dala je na Nathyho. V ten moment ji to došlo tak se otočila a šla se dál věnovat Davidovi.

Pomalu jsem dojedla, odnesla talíř a odešla. Cítila jsem všechny oči na sobě a bylo to nepříjemné ale zároveň jsem se cítila dobře. Nikdy jsem nebyla na škole slavná nebo populární a tak mi to i vyhovovalo. Ale teď když budu s Nathym popularitě neuteču. Nathan je nejpopulárnější kluk. Každá holka má na něj crush takže si teď přijdu hodně speciální.

___________________________

V pokoji jsme asi tak hodinu. Je mi tu dobře. Zrovna jsme dokoukali další díl seriálu na kterej jsme se rozhodli že budeme koukat jenom spolu. Jako parta. Když teda díl skončil Ami si vzala pyžamko a odešla do koupelny. Dejv mezi tím něco šmátral v tašce. Něco vyndal, dal si to do kapsy a odešel do koupelny za Ami. Já a Nathy jsme se na sebe rychle podívali.

,,Ehmm, neřikej mi že si to jdou rozdat ve sprše." řekl Nathy s znechuceně.

,,Nech je! Jakoby první sex mít ve sprše je teda ne moc dobrý ale tak co no. My to dělali na posteli která nebyla moc stabilní. Jsme ráda že se nerozpadla. Takže oni to budou mít tak 100 krát lepší." prohlásila jsem.

,,Máš pravdu že jsem na tebe byl tvrdší než jsem původně chtěl ale užila jsi si to? Jo užila." prohlásil Nathy.

,,Ježišš" řekla jsem a jemně do něj šťouchla. On si mě vzal a položil si mě na klín. Já se mu podívala hluboko do očí a on mě bez váhání začal líbat. Já začala spolupracovat. Byli to pomalé polibky. Nechtěli jsme nikam spěchat. Naší scénu vyrušila Ami která nahlas zasténala. Oba jsme se na sebe podívali jakože jestli jsme to slyšeli a poté jsme se totálně rozesmáli.

Po asi tak 15 minutách oba vyšli z koupelny. My se začali smát jak blbý. Jak Ami tak Dejv vůbec nechápali proč se smějeme.

,,Takžee?" začal Nathy.

,,Co?" zeptal se nechápavě Dave.

,,Vypadáme že jsme blbý nebo hluchý? Slyšeli jsme vás oba. I přes běžící sprchu." řekl Nathy a uchechtl se.

,,Jo tady to. Já bych se k tomu nevyjadřoval." řekl potichu Dave a začal něco hledat v jeho tašce.

,,Takže ty se mě ptáš na všechno co se včera večer stalo a jaký to bylo a já se teď nemůžu zeptat jaký bylo to tvoje? Hele zítra si promluvíme a ty my řekneš všechno." řekl vážně Nathy.

,,Tak sorry že ti nic nechci říct no." odpověděl si pro sebe Dave ale všichni jsme ho slyšeli.

,,V klidu kluci." řekla jsem a přitulila se k Nathymu. On kývl a dal ruku na můj bok. Miluju jeho dotyk na mně. Dave už nic neřekl a lehl si vedle Ami. Oni se do sebe nějak zamotali, přikryli se a pomalu usínali. Já se podívala na Nathyho a ten byl celkem ospalí ale dělal že je nejvíce fresh.

Najednou mi došlo že jsem si zapomněla udělat večerní hygienu tak jsem šla do koupelny si ji udělat. Nathy šel samozřejmě za mnou. Já si dala pastu na kartáček který byl lehce vlhký a strčila si ho do pusy. Nathan udělal to samé. Oba jsme si čistili zuby spolu. Ještě před tím než jsem si vypláchla pusu jsem se podívala na Nathyho který se na mě podíval a dal mi pusu. Já se malinko usmála a vypláchla si tu pusu. Poté se otočila a vyšla z koupelny. Chvíli jsem přemýšlela jestli se mám převlíknout ale nakonec jsem se rozhodla že si to nechám. Mám na sobě Nathyho mikinu, tříčtvrťáky a nějaké oversize tričko. Nathyho mikiny jsou hrozně pohodlné! A hlavně jsou tak velké!

Po chvíli vyšel z koupleny i Nathy který ke mně došel a hodil mě na postel. Já potichu zaječela a usmála se. On si lehl ke mě a dal si mojí ruku na jeho tvář. Já ji palcem pohladila a poté ho políbila. Hned jsem si dala svojí hlavu na jeho hruď a pomalu zavřela oči. Cítila jsem jak mu tluče srdce a jak vydechuje a nadechuje se. Cítila jsem se v bezpečí po hrozně dlouhé době. Věděla jsem teď mi nikdo nic nemůže udělat. On je moje safeplace.. Už na mě začala pomalu padat únava a mně se pomalu začali zavírat oči do té doby než jsem úplně nezaspala.

Cítila jsem vůni táty parfému.

,,Takže jdu pryč. Vůbec mě nezajímá co si o tom myslíš ty potrate. Doufám že tě nikdy neuvidím. Fakt jsi tu s tvou matkou třeba chcípněte. Nikdy už mě tady v tý díře neuvidíš. NIKDY. Nazdar."

Probudila jsme se a rychlím pohybem jsme vstala. Slané slzy mi tekly po obličeji. Nathy se hned vzbudil a začal mě hladit po zádech. Já neměla sílu mu říct co se stalo tak jsem se přitiskla k jeho hrudi. On mě potichu utišoval. Já po pár minutách přestala brečet a znovu usla.

Chci Tě Udělat ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat