¡high school au!
¡mauro➩17; mert➩18!🌃🌃🌃
bu mauro'nun anahtarı saksının altına sakladığı ilk sefer değildi.
mauro, 4 hafta önce gezegende en nefret ettiği kişiyle sikişmişti ve 2 dakika önce de olayların nasıl bu kadar büyüdüğünü anlamadan onun evinden ayrılmıştı.
mert'in ona karşı her zaman sinir bozucu bir tavrı vardı: onun kibirli, alaycı ve kesinlikle bir anne çocuğu olduğunu düşünüyordu. koridorlarda onu gözleriyle öldürürdü ve her seferinde aldığı yanıt alaycı ve karizmatik bir gülümseme olurdu.
herkes ikisi arasında uyuşmayan bir şeyler olduğunu anlamıştı ve buna rağmen genç olan, "düşmanının" dudakları ilk kez kendi dudaklarına dokunduğunda hissettiği şeyleri mükemmel bir şekilde hatırlayabiliyor.
ondan nefret etmesi, onu banyodaki son kabine itmesine ve aklında bir damla bile mantıklı düşünce olmadan kapıyı kapatarak öpücüklerle ona saldırmasına engel olmadı. ondan nefret etmesi, mert'in ellerinin, en ufak bir şans verildiğinde, onu ezberleme niyetiyle karşı bedeni tamamen inceleme sorumluluğunu üstlenmesine engel olmadı.
buluştuklarında birbirlerine dokunma isteği tenlerini fazlaca yaktığı için kıyafetleri arta kalıyor ve hep bir yerlere dağılıyor. her ne kadar mert'in dikkatli olmaya hiç niyeti olmasa da, dizlerinin üstüne çöküp kendini dikkatli çalışmaya adadığında, mauro'nun kızarmış yanakları yaşlı adam için her zaman bir gösteriydi.
mert hakan, mauro'yu saçından tutup kafasını geriye atmayı ve boynuna saldırmayı severken, yumuşak, heyecanlı fısıltılar arasında onu öldürmek istediğini de fısıldardı. ve mauro bu sözlerden hiçbir zaman korkmadı çünkü o da açıkça aynı şeyi istiyordu.
elini pantolonunun içine sokup bacaklarını titreten o aptal, alaycı çocukla orada ne işi vardı? elbette onu öldürmek istiyordu ama bir anlık bilinç kaybıyla bunları sadece istemekle yetinirdi. onu asmak, kötü davranmak isterdi ama ne zaman düşmanının öpücükleri karnının alt kısmına ulaşırdı ki kafası çalışmayı durdururdu.
mert'in mauro'yu keşfederken bulduğu tüm alan, ondan asla bıkmayacağı anlamına geliyordu. birlikte geçirdikleri üçüncü gecede, genç çocuk şafak vakti evinden çıktığında hakan'ın aklı başındaydı. gece saat 2.40'tı, aynı sabah üniversitede birbirlerine öldürücü bakışlar atıyorlarken, yirmi saat sonra mauro tezgahta uzanıyordu ve mert onun kalçalarını ısırıp orada iz bırakıyordu.
duramıyorlardı çünkü her gece bir öncekinden daha iyiydi, çünkü her gece daha istekliydiler, çünkü her gece sonuncu olacağını sanıyorlardı ama bedenlerindeki arzu sonsuza kadar birlikte olmalarını arzuluyordu.
mert, mauro'nun kaprislerini yerine getirirdi ve mert'in fantezilerini gerçeğe dönüştürdüğü kişi mauro olurdu. böylece banyolardan, mutfaklardan yataklarına gittiler ve geceye aldırış etmeden iç çekişler, inlemelerle dolu anılarla uyandılar.
birlikte uyandılar. ertesi gün uyandığında bu durum mert'i felç etti. mauro, boynundaki izlere rağmen hâlâ huzur içindeydi, çıplaktı ve bir eli karnının üzerindeydi, uyanmış olmasına rağmen henüz herhangi bir tepki veremiyordu. ne yapacağını bilemedi, hatta sağındaki adam vücuduna yaklaşıp yüzünü göğsüne gizleyip burnunu derisine sürtünce hiç bilemedi.
"artık yatağındayım, senin fahişen olduğumu söyleyemezsin." ilk o konuştu, gözleri hâlâ kapalıydı.
"sana benim fahişem olduğunu söylemem hoşuna gidiyor."
"bu beni senin mi yapar?"
"bu, gitmen gerektiği anlamına geliyor çünkü her kutsal günün sabahında senin yüzünü görmekten yoruldum. her gece buraya geliyorsun." mauro hareket etmedi.
"o halde neden içeriye girmem için anahtarı dışarıda bırakıyorsun?"
"çünkü beni ilk öptüğünden beri bedenim sana dokunmaktan başka bir şey yapmak istemiyor."
"senin vücudunu beğeniyorum."
mert hakan pes etti, mauro'nun şu anda hiçbir yere gitmeye niyeti yoktu. bunu takip eden gecelerde de gitmeye niyeti olmadı ve ev sahibi sabah erkenden okula gitmek zorunda kaldığında yalnız uyanmaktan çekinmedi. her ne kadar hiç şüphesiz mert'in yanında olduğu sabahları tercih ediyor olsa da bunu kabul etmeyi reddediyordu, çünkü gerçek şuydu ki, günlerdir büyüğün evinde birçok yabancı giysi ikamet ediyordu, küçük olanın neredeyse onunla yaşadığını ve bazı geceler ikisinin de yorulduğunda uyuyana kadar birbirlerini öpüp şımartırlardı.
mauro yavaş yavaş bu rutini ve mert'le vakit geçirmeyi sevmeye başladı, bu duruma nasıl ve neden geldiklerinin kendisine hatırlatılmasından her zaman hoşlandı. büyüğün onu kalçalarından tutmasını ve boğazı ağrıyana, komşular rahatsız olana kadar çığlık attırmasını istiyordu. büyük olan hiçbir şey söylemedi ama akşamları istemsizce onu akşam yemeğine beklemeye başladı, her erken ayrılışında alnına bir öpücük bırakmaya başladı.
eve gidecekken anahtarı saklamadan önce son bir kez baktı ve daha güzel bir anahtarlığa ihtiyacı olacağını düşündü, ardından dün gecenin "seni o kadar çok istiyorum ki senden nefret ediyorum." cümlesiyle başladığını ve şu sözlerle bittiğini hatırladı: "seni seviyorum ve beni delirtiyorsun mauro."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anahtar | icardi & mert hakan
Fanfictionmauro, mert'in evinden ayrılırken anahtarı bir saksının altına saklar.